Večer na Rokforte sa schyľovalo k rozruchu. Šepoty a zvesti sa šírili chodbami ako oheň v suchom tráve. Elara sa cítila ako v strede búrky, kde sa všetko okolo nej točilo a zasahovalo jej vlastné pocity. Už dlhšie sa snažila udržať všetko pod kontrolou, ale dnes jej nervy konečne povolili.
Srdce jej bilo rýchlo, keď sa rozhodla postaviť pred hlúčikom chlapcov, ktorí sa jej predtým snažili venovať svoju pozornosť. Každý z nich bol očividne zranený alebo rozčúlený, ale Elara sa rozhodla roztrhnúť túto tichú dohodu, ktorú mali s jej osobou. Všetci sa zhromaždili okolo nej v čajovni, kde sa na ňu zvedavo pozerali.
„Môžem vám všetkým niečo oznámiť," začala Elara, hlas jej znel pevným, ale napätým tónom. Všetky oči boli upreté na ňu, s napätím očakávali, čo príde ďalej. „Ten chalan, ktorý ma pozval na rande, bol pre mňa len malé pobavenie na jednu noc."
Miestnosť zalialo hrobové ticho. Chlapci, ktorí sa nepochybne zaujímali o jej spoločnosť a mali svoje vlastné očakávania, sa pozreli jeden na druhého s rozčarovaním a prekvapením. Elara cítila, ako sa na ňu všetci upierajú oči, ich pohľady boli plné sklamania a hnevu.
„Takže všetko to bolo len hra?" spýtal sa jeden z nich, jeho hlas bol takmer šepotom.
„Áno, presne tak," povedala Elara, snažiac sa o čo najviac neutrality. „Chcela som sa pobaviť a užiť si s ním. To je všetko, nič iné v tom nehľadajte."
Tento vyhlásenie spôsobilo ešte hlbšie napätie. Chlapci si začali vytvárať svoje vlastné verzie toho, čo sa stalo, a medzi nimi sa začali šíriť falošné teórie a klebety. Ich pohľady a šepoty sa zameriavali na to, čo mohla mať na mysli, ale Elara sa snažila nevenovať im pozornosť. Bola presvedčená, že týmto spôsobom sa možno zbaví nadbytočnej pozornosti.
V skutočnosti sa Elara s chlapcom, ktorý ju pozval na rande, nikdy nič bližšie nemala. Bol len jedným z mnohých, ktorí sa okolo nej motali, ale jej vyhlásenie spôsobilo, že sa začali šíriť nesprávne interpretácie. Chlapci si predstavovali, že mala s ním niečo viac, než v skutočnosti mala.
„Takže, ak to bola len hra, znamená to, že môžeme mať aj my?" opýtal sa ďalší z chlapcov.
„Nie," povedala Elara dôrazne. „Môj záujem o vás je veľmi obmedzený a žiadne ďalšie úvahy o tom, čo sa mohlo stať, sa už nebudú akceptovať."
Jej slová spôsobovali, že každým ďalším slovom a pohľadom sa napätie v miestnosti len zvyšovalo. Elara mala pocit, že celá situácia sa vymkla spod kontroly a že sa jej plán zvrátil do niečoho, čo nečakala. Zdanlivo jednoduché vyjadrenie sa stalo zámienkou pre nové príkoria a nevhodné návrhy.
Ako Elara opúšťala miestnosť, videla, že každý z chlapcov mal svoj vlastný spôsob, ako sa s touto situáciou vyrovnať. Niektorí sa snažili napraviť svoju povesť, iní sa ešte viac uzavreli. Všetci sa pokúsili nájsť odpoveď na to, čo im Elara povedala a čo tým skutočne myslela.
Keď sa konečne dostala do svojej izby, zrútila sa na posteľ a zavrela oči. Jej myseľ bola preplnená chaosom. Tento večer jej ukázal, že aj keď sa snaží vyrovnať s tým, čo sa stalo, aj tak nedokáže úplne uniknúť tlak a očakávania, ktoré na ňu boli kladené. Cítila sa osamelá, obklopená prázdnotou, ktorú vytvorili nesprávne interpretácie jej činov.
Zostala v izbe ticho, snažiac sa nájsť pokoj a pochopiť, čo sa vlastne stalo. Jej plán, ako sa od všetkých dištancovať a zabezpečiť si potrebný priestor, sa zdalo, že sa vrátil späť proti nej. Záver večera jej dal pochopiť, že udržať všetko pod kontrolou v prostredí, kde sa klamstvá a fámy šíria ako oheň, je oveľa ťažšie, než si pôvodne myslela.
A tak Elara, ktorá sa snažila vyrovnať so svojimi vnútornými démonmi a vonkajším tlakom, sa v tichu svojej izby zamerala na plánovanie ďalších krokov. Vedela, že jej cesta nebude jednoduchá, a že bude musieť čeliť ešte mnohým prekážkam, ktoré sa na nej vyskytnú. Ale bola odhodlaná pokračovať vo svojom pláne, nech sa deje čokoľvek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
RomanceČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...