Elara sedela na posteli, zatiaľ čo temná noc pokrývala Rokfort svojou nepreniknuteľnou hmlou. V izbe nebolo nič okrem slabého svetla sviečky, ktoré vrhalo tancujúce tiene na steny. Myšlienky sa jej v hlave krútili ako tornádo, neustále sa vracajúce k ponuke, ktorú jej dal Mattheo. Jeho návrh bol jednoducho nezaplatiteľný – jedna noc výmenou za knihu, ktorú tak veľmi túžila získať. Ale bola to cena, ktorú bola ochotná zaplatiť?
Srdce jej búchalo v rytme jej pretrvávajúceho vnútorného boja. Ak prijme Mattheovu ponuku, mohla by získať knihu, ktorá obsahovala informácie, ktoré by jej mohli pomôcť sa jej dostať domov. Ale aj tak, bola to cena, ktorá zahŕňala viac než len materiálny predmet. V súlade s jeho plánmi a jeho manipulatívnym prístupom by sa mohla ocitnúť v ešte väčšej pasci.
Elara sa prechádzala po izbe, jej kroky boli tiché, ale každí jeden z nich bol naplnený zápasom, ktorý sa odohrával v jej mysli. Musela zvážiť všetky možné dôsledky. S každým krokom, ktorý urobila, sa cítila ako na krivom moste nad hlbokou priepasťou. Mohla sa buď rozhodnúť ísť ďalej a riskovať, alebo sa otočiť a zostať v bezpečí svojich aktuálnych podmienok.
Jej myšlienky sa zamieňali s obavami a pochybnosťami. Ak by Mattheo klamal, ako sa jej môžu jeho slová ospravedlniť? Možno to bol len ďalší spôsob, ako ju zmanipulovať a použiť. Napriek tomu, jej túžba po knihe bola intenzívna, a túžba dosiahnuť cieľ, ktorý si stanovila, ju viedla k úvahám o tejto možností. Ale tiež sa pýtala: Akú cenu bude musieť zaplatiť za svoje rozhodnutie?
Ako hodiny plynuli a noc sa postupne menila na skoré ráno, Elara sa dostávala do bodu, keď musela rozhodnúť. Bolo to, ako keby sa ocitla v hlbinách temného lesa, kde každý krok môže viesť k novému nebezpečenstvu alebo k oslobodeniu. Kde sa skrývalo svetlo na konci tunela, ktoré by jej ukázalo správny smer? Bola jej voľba jedinou cestou, ktorá vedie k oslobodeniu, alebo sa mohla ocitnúť v ešte väčších problémoch?
Elara sa usadila na posteli, prstami sa dotýkala chladného povrchu periny, ktorá jej pripomínala pocit beznádeje a chladnej reality, ktorá ju obklopovala. Jej myšlienky boli chaotické, pričom si predstavovala, čo všetko môže nasledovať po akomkoľvek rozhodnutí. Nielenže išlo o túžbu, ale aj o strategické kroky v tomto komplexnom svete plnom manipulácie a klamstiev.
Napokon sa rozhodla. S pocitom rezignácie, ale aj odhodlania, si obliekla svoje najlepšie oblečenie a vydala sa do miestnosti, kde sedel Mattheo so svojimi spoločníkmi. Jej kroky boli pevné, ale vnútri bola zmietaná a roztrhnutá medzi svojim plánom a osobnými pocitmi. Každý krok bol krokom k neznámemu, ktorý mohol znamenať nové začiatky alebo ešte väčšie problémy.
Keď prišla k stolu, kde sedeli Mattheo, Regulus a Tom, sa cítila ako v strede pozornosti. Regulus a Tom sa zamerali na ňu, ich tváre boli zmesou zvedavosti a napätia. Elara sa na Mattheoa pozrela s pohľadom plným náznakov a vnútorného boja. Jeho úsmev, ktorý sa na chvíľu zdal byť ako symbol víťazstva, bol teraz len mrazivým, neľútostným pripomienkou jej rozhodovania.
„Prijímam," povedala s jasnosťou, ktorá zrážala všetky jej vnútorné pochybnosti. Jej hlas bol pevný, hoci vo vnútri ju zmáhali pocity smútku a zlosti.
Mattheo sa len spokojne usmial a povedal, „Dobre."
Tom sa na Mattheoa prekvapene pozrel, jeho oči hovorili o zmätení a otázkach. „Čo to malo byť?" spýtal sa, jeho tón bol zmiešaný s obavami.
Tomovi sa zvýšil hlas, keď sa opýtal, čo sa deje, ale Mattheo sa len usmieval. Bez ďalšieho slova, Tom sa obrátil k Mattheovi s výrazom nedôvery a hnevu. Jeho očakávania boli roztrhnuté, keď sa Elara rozhodla tak nečakane prijať Mattheovu ponuku. Jeho pocit vlastníctva a kontrola nad Elara sa zdali byť narušené.
Elara mala plán. Aj keď jej srdce bolo naštvané a zranené, vedela, že musí byť strategická. Ak Mattheo bude hrať svoju hru, ona ho zničí z vnútra. Plán jej poskytoval dôležitú výhodu – mohla sa ho snažiť získať, manipulovať a nakoniec zničiť jeho plány. Hra sa stala jej, a ona bola pripravená ovládnuť svoje vlastné osudy.
Ako sa pomaly obrátila a odišla z miestnosti, cítila, ako sa jej vnútorný chaos ustáva. Jej rozhodnutie nebolo bez hrdosti, ale bola odhodlaná čeliť tomuto novému výzve. Vnútorný boj sa skončil, ale nová kapitola začala. Každý krok, ktorý urobila, bol ďalším krokom k tomu, aby preukázala svoju silu a kontrolu v tomto komplikovanom svete.
Jej myšlienky na to, čo ju čaká, boli zmiešané s pocitom triumfu a obáv, ale jedno bolo jasné – Elara nebola len hráčom v tejto hre, ale aj jej majiteľom. A ako sa zamerala na svoj cieľ, vedela, že každý krok bude kľúčový pre jej konečné víťazstvo.
CZYTASZ
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
RomansČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...