Tom sa vrútil do miestnosti, kde Mattheo sedel uvoľnene na pohovke. Jeho výraz bol napätý, oči žiarili hnevom a ruky zaťaté do pästí.
„Mattheo!" zvolal Tom, jeho hlas bol naplnený nevýslovnou zúrivosťou. „Čo si to dovoľuješ?"
Mattheo pomaly zdvihol hlavu a pozrel na Toma. Jeho tvár bola pokojná, takmer ľahostajná, ale v očiach mu prebliklo niečo nebezpečné. „O čom to hovoríš, Tom?" spýtal sa nevinným hlasom, hoci obaja vedeli, že vie presne, o čo ide.
„Nemysli si, že neviem, čo si skúšal na Elaru," povedal Tom, pristúpiac bližšie. „Čo si myslíš, že robíš? Ona je moja."
Mattheo sa postavil, ich výšky sa teraz vyrovnali, a obaja si hľadeli priamo do očí. „Tvoja?" zopakoval s náznakom posmechu v hlase. „Nie si jediný, kto ju chce, Tom."
Tomova tvár sčervenala hnevom. „Ako si to dovoľuješ? Elara patrí mne. Ty nemáš právo sa jej ani dotknúť."
Mattheo sa uškrnul. „Patrí ti? To je to, čo si myslíš? Už si zlyhal, Tom. Svojou neschopnosťou a hlúposťou si ju stratil. Teraz je rad na mne."
Tom sa vrhol dopredu, jeho ruka sa zdvihla, akoby chcel Matthea udrieť. Mattheo sa však nezľakol, ba naopak, ešte viac ho to pobavilo. „To je všetko, čo dokážeš? Násilie a hrozby?" povedal s chladnou iróniou.
Tom sa však zastavil na pol cesty, jeho päste sa stále triasli od zadržovaného hnevu. „Nie, Mattheo, ja jej ukážem, kto je naozaj hodný jej lásky. Nebudeš to ty."
Mattheo sa len pousmial a obrátil sa na odchod. „Uvidíme, Tom. Uvidíme, kto nakoniec získa jej srdce."
Keď Mattheo opúšťal miestnosť, Tom stál stále na mieste, neschopný uveriť tomu, čo sa práve stalo. Bol zmätený, prečo by Mattheo niečo také urobil? Čo ho motivovalo?
Po niekoľkých minútach si uvedomil, že musí niečo urobiť. Nemôže len tak stáť a nechať Matthea získať Elaru. Musí nájsť spôsob, ako ju získať späť. Ale najskôr musí pochopiť, čo sa skutočne deje.
Tom sa zhlboka nadýchol a vrátil sa do svojej izby. Sadol si za stôl a začal premýšľať. Vedel, že Mattheo je nebezpečný súper, ale nevzdá sa. Nemôže. Elara je preňho príliš dôležitá.
Zatiaľ čo Tom premýšľal, Mattheo sa vracal do svojho vlastného sveta. Bol spokojný so spôsobom, akým zvládol Toma. Vedel, že jeho súper je zranený a slabý. A to bola jeho výhoda.
Mattheo sa usadil v kresle a premýšľal o Elare. Vedel, že nie je jednoduché získať ju, ale bol odhodlaný skúsiť všetko. Jeho túžba po nej bola silná a neústupná. Chcel ju mať pre seba, nech to stojí čokoľvek.
Elara sa medzitým prechádzala po chodbách Rokfortu, úplne nevedomá o konflikte, ktorý sa odohrával medzi Tomom a Mattheom. Bola rozhodnutá získať späť svoju nezávislosť a slobodu. Vedela, že to nebude jednoduché, ale verila vo svoju silu a odhodlanie.
Nasledujúce dni sa Tom snažil získať späť Elarinu dôveru. Sledoval ju, snažil sa nájsť príležitosť, aby s ňou mohol hovoriť. Ale Elara bola stále chladná a odmietavá. Jej pohľad bol plný pohŕdania a nevraživosti.
„Elara, musíme sa porozprávať," povedal jedného dňa, keď ju stretol na chodbe.
Ona sa na neho pozrela so zdvihnutým obočím. „O čom by sme mali hovoriť, Tom? Už som ti povedala, že je koniec."
„Nie, Elara," trval na svojom Tom. „Je niečo, čo musíš vedieť. Mattheo..."
„Mattheo? Čo s ním?" prerušila ho, jej hlas bol ostrý.
„Skúša ťa získať," povedal Tom, jeho oči plné úzkosti. „Nenechaj sa oklamať. On nie je lepší ako ja."
Elara sa na neho pozrela s pohŕdaním. „Ty si myslíš, že ma môžeš varovať pred niekým, ako je Mattheo? Ty, kto ma donútil byť s tebou? Myslíš, že ti verím?"
Tom cítil, ako sa jeho srdce rozpadáva na kúsky. Vedel, že ju stráca, ale nemohol si pomôcť. „Elara, ja len chcem, aby si bola v bezpečí," povedal ticho.
Ona sa odvrátila a odišla bez ďalšieho slova. Tom stál na mieste, neschopný pohybu. Vedel, že jej nedokáže pomôcť, pokiaľ ho sama nebude chcieť počúvať.
Mattheo sa medzitým snažil priblížiť sa k Elare. Bol trpezlivý a starostlivý, snažil sa jej ukázať, že nie je ako Tom. Ale jeho motivácie boli rovnako sebecké a zlovestné.
Elara vedela, že sa musí mať na pozore. Mattheo mohol byť nebezpečný, ale ona bola odhodlaná nenechať sa nikým zmanipulovať. Vedela, že musí nájsť spôsob, ako sa oslobodiť od oboch.
Tom a Mattheo, dvaja súperi, každý s vlastnými motiváciami a túžbami, sa snažili získať jej srdce. Ale Elara, s odhodlaním a silou, bola pripravená bojovať za svoju slobodu. Vedela, že musí byť opatrná a inteligentná, ale bola pripravená čeliť všetkým výzvam, ktoré jej prídu do cesty.
STAI LEGGENDO
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
Storie d'amoreČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...