Elara bola nahnevaná sama na seba. Jej plán bol dokonalý, ale jeden drobný detail sa jej vymkol z rúk. Chalan, ktorý ju pozval na rande, si myslel, že má nejakú šancu a začal ju otravovať na každom rohu. Neustále sa pokúšal o fyzický kontakt, čo ju nesmierne dráždilo. Vedela, že jej muselo uniknúť niečo, čo spôsobilo, že si tak zle vysvetlil jej správanie. Bola znechutená a rozhnevaná.
Ráno, keď vstala, mala v pláne stráviť deň v knižnici, kde sa chcela ponoriť do starých kníh o temnej mágii. Bola odhodlaná pripraviť sa na ďalšie kroky svojho plánu. Prišla do jedálne na raňajky s úmyslom rýchlo niečo zjesť a potom sa vypariť do knižnice. No hneď ako sa usadila, ten chalan sa zjavil pri jej stole.
„Elara, môžem si prisadnúť?" opýtal sa s úsmevom, ktorý mal byť zrejme šarmantný, no jej prišiel len otravný.
„Radšej nie, mám toho dnes veľa," odvetila chladne, dúfajúc, že ho odplaší. On však neodišiel.
„Rád by som s tebou strávil viac času. Možno ti môžem pomôcť s tým, čo máš na pláne," ponúkol sa, pričom jeho ruka sa nebezpečne blížila k jej.
Elara mu pevne chytila ruku a posunula ju preč od seba. „Nemám záujem. Mám naozaj veľa práce a musím ju dokončiť," povedala mu rozhodne, v očiach jej zasvietila varovná iskra.
„Prepáč, nechcel som ťa obťažovať," zamumlal chalan, no v jeho očiach bolo vidieť, že sa ešte nevzdáva.
Elara sa postavila a bez ďalšieho slova odišla. Vedela, že musí byť opatrná. Jej plán bol na tenkej hranici medzi úspechom a katastrofou. Nechcela, aby sa niekto dozvedel pravdu predčasne. Jej myšlienky sa stáčali k Tomovi, Regulusovi a Mattheovi. Tí traja boli stále hlavnými cieľmi jej pomsty. V mysli sa jej vybavili obrazy toho, čo jej urobili. Bolesť, ktorú zažila, sa stala jej hnacou silou.
Vošla do knižnice a zamierila k oddeleniu, kde boli najstaršie knihy o temnej mágii. Vedela, že jej znalosti budú kľúčom k úspechu. Potrebovala byť silná, múdra a neľútostná. Vytiahla jednu z najstarších kníh a začala čítať. Stránky boli staré a krehké, no obsah bol mocný. Ponorila sa do štúdia, úplne ignorujúc čas a okolie.
Niekoľko hodín neskôr ju vyrušil známy hlas.
„Elara," zašepkal niekto tesne za jej chrbtom.
Obzrela sa a uvidela Toma. Jeho oči hľadeli priamo na ňu, ako keby sa snažil prečítať jej myšlienky. „Čo chceš?" opýtala sa chladne, nespúšťajúc z neho oči.
„Potrebujeme hovoriť," povedal Tom a jeho hlas bol vážny. „Sú veci, ktoré musíme vyriešiť."
„Nie je o čom hovoriť," odvetila Elara a snažila sa zachovať pokoj. Vedela, že Tom je nebezpečný a nemohla si dovoliť stratiť kontrolu.
Tom sa posadil oproti nej a naklonil sa dopredu. „Vieš veľmi dobre, o čom hovorím," zašepkal. "Už vieme aj kto si, aj tvoje skutočné plány."
Elara cítila, ako sa jej žalúdok zviera. „Nemáš ani tušenie, o čom hovoríš," odpovedala chladne, no vnútri bola rozrušená.
Tom sa uškrnul. „Možno nie, ale nebudeme odpočívať, kým to nezistíme," povedal a jeho oči sa zaleskli. „Budeš našou prioritou, až kým neodhalíme pravdu."
Elara vedela, že musí byť opatrná. Nemohla si dovoliť byť prichytená nepripravená. „Robte si, čo chcete, ale nezasahujte do mojich plánov," povedala a vstala. „A teraz, ak ma ospravedlníš, mám ešte veľa práce."
Odišla z knižnice, cítiac, že jej srdce bije rýchlejšie. Vedela, že musí byť ešte opatrnejšia. Tom a jeho priatelia boli nebezpeční, a ona nemohla riskovať, že ju odhalia skôr, než bude pripravená. S každým krokom, ktorý podnikla, vedela, že sa musí pohybovať opatrne a plánovať všetko do detailov. Jej pomsta bola blízko, no ešte stále bola v nebezpečenstve. A vedela, že nemôže dovoliť, aby jej nepriatelia mali navrch.
Vrátila sa do svojej izby a zamkla dvere za sebou. Potrebovala chvíľu pokoja na premýšľanie. Jej myseľ sa neustále točila okolo plánov a stratégií. Vedela, že musí byť pripravená na všetko, čo príde. A s každým dňom bola bližšie k dosiahnutiu svojho cieľa. Musela byť trpezlivá, opatrná a neľútostná.
O pár dní neskôr sa znovu stretla s tým chalanom, ktorý ju pozval na rande. Tentokrát bol ešte dotieravejší a snažil sa ju získať viac než len slovami. Pokúsil sa ju objať, no Elara ho chladne odtlačila. „Povedala som ti, že nemám záujem," zopakovala. Jej hlas bol pevný a oči studené. Chalana to očividne zarazilo, no neustúpil. Elara vedela, že musí byť ešte tvrdšia. „Ak ma ešte raz obťažuješ, postarám sa, aby si toho ľutoval," dodala a odišla. Vedela, že musí byť tvrdá a nekompromisná. Jej plán bol príliš dôležitý na to, aby ho niekto narušil. A ona bola odhodlaná ísť až na samý koniec, bez ohľadu na prekážky.
ČTEŠ
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
RomanceČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...