Tom kráčal chodbou hradu Rokfort, jeho krok bol rýchly a rozhodný. Vedel, že je čas urobiť krok, ktorý zmení všetko. V ruke držal list, ktorý obsahoval pravdu o Elare, alebo skôr Anete. Plánoval to zverejniť a tým ju definitívne zničiť.
Elara, ktorá stála opodiaľ, sledovala, ako sa Tom blíži k skupine študentov. Jej srdce bilo rýchlejšie, strach ju obkolesil ako chladný závoj. Nemohla dovoliť, aby Tom urobil to, čo mal v úmysle. Rýchlo k nemu pristúpila a chytila ho za ruku, zastaviac ho v jeho kroku.
„Tom, prosím, nie," zašepkala zúfalo. „Dobre, Tom. Všetko bude tak, ako si želáš."
Tom sa na ňu pozrel s uspokojením v očiach. Vedel, že ju má pod kontrolou. Usmial sa a jemne ju pohladil po líci. „Dobré dievčatko," povedal s miernym úškrnom, potom sa otočil a odišiel, zanechávajúc Elaru osamotenú s jej myšlienkami.
Keď bol preč, Elara si zúfalo zaborila tvár do dlaní. Sama sebe nadávala. Čo to urobila? Prečo mu ustúpila? Cítila sa zničená, bezmocná, ako bábka v Tomových rukách.
Večer, keď sa vrátila do svojej izby, našla na posteli tašku. Otvorila ju a uvidela oblečenie. Boli to jemne ružové šaty, veľmi elegantné a krásne. Zrazu sa otvorili dvere a Tom vošiel dovnútra.
„Dnes si to obleč," povedal jej autoritatívne. „Prídem po teba o hodinu."
Elara len prikývla, neschopná slova. Keď Tom odišiel, smutne si sadla na posteľ. Jej myseľ prechádzala všetky možné scenáre, všetky možnosti úniku, ale nič sa nezdalo byť realistické. Bola zahnaná do kúta, presne tak, ako Tom plánoval.
Nakoniec vstala a rozhodla sa obliecť si šaty, ktoré jej dal. Jemne sa nalíčila a postavila sa pred zrkadlo. V odraze videla dievča, ktoré už nepoznala. Bola to stále ona, ale niekde v hĺbke duše sa stratila.
Keď Tom prišiel, stál vo dverách a obdivoval ju. „Vyzeráš nádherne," povedal s úsmevom, ktorý ju mrazil na kostiach.
„Kam ideme?" spýtala sa ticho, snažiac sa skrývať svoj strach.
„To je prekvapenie," odpovedal a vzal ju za ruku.
Cítila, ako ju vedie cez chodby hradu, až kým nevyšli von do chladného večerného vzduchu. Kráčali ticho, až kým sa neocitli v Rokvile, pred jedným z podnikov, kde ju už predtým vzal. Tentokrát to však vyzeralo inak, bolo tam oveľa viac ľudí a atmosféra bola napätá.
STAI LEGGENDO
Dievča z knihy (osud vo vlastných rukách)
Storie d'amoreČASŤ 2!!! (Pokračovanie prvej časti Dievča z knihy) Varovanie!!! V knihe sa nachádzajú vulgárne, násilné a sexuálne scény, čítanie na vlastné riziko! Prežila som zradu, klamstvá, utrpenie aj znásilnenie. Ale všetko raz skončí. Zobrala som osud do v...