71 | Het is gedaan

54 2 0
                                    

POV: Gavi

Mijn ochtend begon op de slechts mogelijke manier. Ik wandelde binnen en zag mijn zus en haar vriendje... je kan je het inbeelden. Hierdoor wist ik dat ik hier snel weg moest en dus huppelde ik naar Ferran. Misschien kon hij me meenemen naar het Ciutat Esportiva en kon ik naar de training van de jongens kijken. Alles was beter dan altijd tijdens de dag thuis te blijven. Ik was nog steeds aan het herstellen van de operatie en was nog niet begonnen met mijn fysiotherapie, dus meestal verveelde ik me. Ik had eerst Pedri gestuurd, sinds hij dichter woonde bij mij en ik nog steeds niet ver kon wandelen, maar opnieuw was hij bij Chiara blijven slapen. Die jongen moest echt iets ondernemen als hij uit de seks-friendzone wou komen waarin ze hem had geplaatsd.

Dus ik klopte op Ferran zijn deur en het duurde even voordat hij antwoordde. Maar zijn auto was hier, hij was zeker nog thuis, hij was nog niet naar de training vertrokken.
"Hallo... eh... Gavi! Wat doe jij hier?", mompelde hij.
Ik huppelde naar binnen, zonder dat ik op hem wachtte en zei: "Ik moet mijn huis uit. Kan je me meenemen naar de training? Pedri is bij Chiara blijven slapen... weeral. Wacht even - oh mijn god! Je haar is helemaal in de war door seks!!", riep ik opgewonden uit. Eindelijk, op zijn minst had hij meer gelijk in zijn liefdesleven dan mij. Het leek een eeuwigheid geleden dat hij ons verteld had dat hij op een date was geweest - arme jongen had nog steeds moeite met zijn liefdesverdriet terwijl Sira er al over was.
"Ja... um... misschien... je kan terug gaan en ik zal je binnen 15 minuten ophalen, oké?", mompelde hij, maar ik wist niet waarom hij zo zenuwachtig was en grinnikte naar hem.

"Ferran! Waar zijn je reserve tandenborstels?", riep een stem die ik maar al te goed kende van boven. Mijn gezicht vertrok en ik keek naar hem met een geschokte blik. Ik kon geen woorden vinden. Vicky kwam nu ook naar beneden omdat ze geen antwoord kreeg en toen ze mij zag, bevroor ze ook. Ze droeg een t-shirt van hem en waarschijnlijk niets anders, dat zicht was nog erger dan toen ik haar in de club iemand had zien kussen een paar maanden geleden.
"Ben je serieus!! Mijn beste vriend?!", riep ik boos, terwijl er tranen in mijn ogen begonnen te ontstaan.
"Ik zou hetzelfde kunnen zeggen", zei ze en kruiste haar armen.
"Dat is volledig anders. Jij verbrak de bro code", riep ik nu naar Ferran.
"Maar als Ana de girl code breekt spring je snel op haar", haalde ze uit.
"Vicky, ik dacht dat je dood was!", riep ik naar haar. "Ik ben hier weg", voegde ik toe en liep naar buiten. Mijn hart deed zeer en ik stopte even op de straat - ik zag enkel rood voor mijn ogen en haalde mijn telefoon boven en belde naar een bepaald persoon.

POV: Vicky

"Klote, Ferran, het spijt me...", zei ik. Dit allemaal was een slecht idee. Wat bezielde mij?
"Jullie moeten het uitpraten. En mij uit je problemen met Gavi houden", zei hij en liep kwaad langs mij. Wat? Hij had hier een even groot deel in.
Ik nam snel al mijn spullen en vertrok. Omdat ik nog steeds mijn Vespa niet had, moest ik nogmaals een taxi naar huis nemen. Ik moest ook met Ana praten. Dit ging een dag vol actie worden.

Toen ik in mijn appartement aankwam, douchte ik snel en koos een outfit voor vandaag voordat ik toast met Nutella at. Ik keek naar de klok in de keuken - hoe was het al zo laat. Ik nam mijn tas en wandelde naar mijn psycholoog.

 Ik nam mijn tas en wandelde naar mijn psycholoog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

📍 Barcelona, Catalonië, Spanje
vichernandez.updates Vicky op stap vandaag in Barcelona!

gavisloverrrr Slettttttt 😝
user1 Ze ziet er nog altijd echt slecht uit... 🥺
gavicky_fan Om eerlijk te zijn ben ik de hoop aan het verliezen dat ze nog samen is met Gavi

"Hallo, mevrouw Hernandez, hoe gaat het vandaag?", vroeg dokter Reyes me toen ik voor haar ging zitten.
"Slecht. Ik heb iets heel erg dom gedaan", zei ik en legde de gebeurtenissen van gisterenavond uit. Ze legde haar hoofd in haar handen.
"Mevrouw Hernandez! Oh god, oké, misschien moeten we zeggen dat we wegblijven van alcohol en alle romantische en seksuele betrokkenheid met mannen tot het einde van het jaar? Je hebt echt je hoofd nodig om je trauma te verwerken op dit moment en niet nog dingen eraan toevoegen", antwoordde ze en ik knikte.
"Begrepen. Geen alcohol. Geen mannen. Geweldig idee", zei ik en we begonnen weer waar we de laatste keer waren gebleven.

Na alweer een uur huilen en mijn diepste gevoelens delen, wachtte ik een paar minuten in de wachtruimte om bij te komen voordat ik weer naar buiten ging. Ik zag er altijd al erg genoeg uit op de foto's die de paparazzi nam, wat moest Gavi denken als hij die zag? Zag hij ze zelfs?

Nadat ik een diepe adem nam, riep ik een taxi en gaf de bestuurder Ana haar adres. Ze was normaal gezien terug van het werk rond deze tijd. De deur van haar gebouw was altijd open en ik nam de lift naar de vijfde verdieping voordat ik hard op haar deur klopte.
Ze deed open en mijn ogen werden groot.

"Dit meen je niet", zei ik en wandelde langs haar, tegen haar schouder aan.
"Waar is hij?", riep ik en keek weer naar haar. Ze had een T-shirt van Gavi aan dat ik heel goed herkende, en niets anders.
"Je kwam op het best mogelijke moment", grinnikte ze en ik was klaar om haar te slagen. Maar ik denk niet dat dokter Reyes dat leuk zou vinden. Gavi huppelde nu uit haar slaapkamer in zijn bloot bovenlijf en ik kreunde kwaad.

"Dit is hoe je ermee omgaat dat ik met Ferran heb geslapen?", riep ik naar hem.
"Je sliep met Ferran?", vroeg Ana ongelovig en lachte.
"Dan staan we gelijk nu", zei Gavi en leunde tegen de deur. Ik nam zijn Spanje shirt uit mijn tas en smeet het naar hem.
"Terwijl jij met mijn beste vriendin rommelde, werd ik verkracht en geschonden in dit. En het was het enige dat me rustig hield, denkende dat ik weer naar jou terug zou komen. Elke nacht huilde ik mezelf in slaap in die cel, terwijl ik je nummer 9 stevig in mijn hand hield. Het was mijn enige hoop, het enige dat me energie gaf om niet op te geven", riep ik terwijl de tranen over mijn gezicht stroomden.
"Raad eens? Ik had niet eens hoop dat je terug zou komen! Je werd dood verklaard en ik moest daarmee omgaan bovenop mijn blessure!", riep hij kwaad naar me terug.
"Wat dacht ik wel niet? Je bent een tiener! Hoe kon ik geloven dat je hyperactieve testosteron je loyaal zou laten blijven!", schreeuwde ik, mijn stem kraakte halverwege de zin.

"Krijg ik de sleutels terug van mijn Vespa?", ik draaide me om en vroeg het aan Ana, ze liep naar de kast om ze te halen.
"Hij staat geparkeerd aan-" zei ze, maar ik onderbrak haar.
"Ja, ja, zwijg, ik vind hem wel. Als het nog niet duidelijk was, onze vriendschap is gedaan", zei ik en wees naar haar. "Alsook onze relatie", voegde ik toe en wees naar Gavi.

Ik keek hem aan en mijn ogen gingen richting zijn knie, waar ik een litteken zag van zijn operatie.
"Hoe is het?", fluisterde ik. Hij keek me tranend aan en bibberde.
"Ik ben op mijn laagste", fluisterde hij terug.
"Ik ook", zei ik met een trillende stem voordat ik me omdraaide en vertrok.

Zekerheid • GaviWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu