73 | We moeten praten

50 4 0
                                    

Kerstmis met mijn familie was geweldig. Ik was zo blij om mijn nichten weer te zien, Paola en Sofia waren respectievelijk 1 jaar ouder en jonger dan ik en we waren altijd hecht geweest, maar omdat ik in Barcelona woonde en zij in Sevilla, hadden we elkaar de afgelopen jaren niet veel gezien.

Op kerstavond hadden we een acht-gangen menu dat werd weggespoeld met veel cocktails en we kwamen een beetje zat aan bij de kerk om middernacht. Nadat we weer thuis waren, vielen we op onze bedden en werden veel te vroeg wakker op kerstdag omdat we weer naar de mis moesten - dat was erg belangrijk voor mijn grootmoeder en we wilden haar allemaal blij maken dus zaten we daar fris en in onze meest feestelijke outfits in de derde en vierde rij van de Kathedraal van Sevilla, naast andere aristocraten dat in de stad woonde.

Nadat we meer dan een uur met al onze vrienden en kennissen hadden gepraat na de mis, gingen we eindelijk naar huis voor een late brunch en het uitwisselen van cadeautjes. Mijn kleine neven waren heel blij met hun Bellingham shirts en liepen de hele dag door het huis met zijn viering, dat me redelijk veel hoofdpijn bezorgde. Ze dachten dat ze me een plezier deden omdat ze een grotere hekel aan Gavi hadden dan de gebruikelijke die-hard Madridistas, maar ze deden precies het tegenovergestelde.

 Ze dachten dat ze me een plezier deden omdat ze een grotere hekel aan Gavi hadden dan de gebruikelijke die-hard Madridistas, maar ze deden precies het tegenovergestelde

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

📍 Sevilla Kathedraal
vicky.hernandez Kerst in het rood ❤️

chiara2203 Ze is terug 😍
martinavsqz Zalig Kerstmis Vicky!
jkeey4 Je zal altijd mijn stijlkoniging zijn
Reactie op jkeey4:
vicky.hernandez Hahaha, Zalig Kerstmis Jules! 😊
ireneee.grc ❤️❤️❤️❤️❤️

Gavi dook vaak in mijn gedachten op deze dagen, en ik wist dat dokter Reyes gelijk had, ik moest met hem praten voordat ik het interview deed. Nadat we de rest van de dag buiten doorbrachten met de familie, besloot ik om naar Los Palacios te rijden op tweede kerstdag. Ik stuurde Pedri een bericht om hem te vragen naar Gavi zijn adres, en wanneer ik het kreeg, leende ik Paolo's Fiat 500 en reed de korte afstand naar het zuiden.

Ik belde aan en de deur werd geopend door Belen, perfect...
"Hey, is Gavi hier?", vroeg ik zo kalm mogelijk.
Ze knikte en liet me binnen. Voordat we de ruimte inkwamen waar blijkbaar iedereen samen zat, stopte ze mij.
"Sorry voor het uitvliegen laatste keer Vicky. Mijn hoofd was... leeg", zei ze oprecht.
"Ja... mijn ook. Ik neem het je niet kwalijk, maak je geen zorgen" zei ik en wierp haar een kleine glimlach toe.

We kwamen in de woonkamer en iedereen keek plots op naar mij met geschokte gezichten.
En daar was hij, mijn Gavi. Hij leek er uitgeput uit, maar hij was nog steeds de mooiste man die ik ooit gezien had.
"Hey, sorry voor het lastigvallen, zalig Kerstmis", zei ik en zwaaide met een nerveuze glimlach. "Gavi, denk je dat... we kunnen praten?", vroeg ik.
"Eh... ja, zeker", zei hij en stond recht. Hij was nog steeds een beetje onstabiel maar wandelde naar mij toe.
"Ik... kan niet echt ver wandelen, maar mijn kamer is boven, is dat oké?", vroeg hij en slikte. Ik knikte en hij leidde de weg.

Zekerheid • GaviWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu