77 | Hallo Saoedi-Arabië

47 4 0
                                    

Luis hield me de rest van de vlucht goed bezig en nam dan de bus naar het hotel. Maar ook al deed ik mijn best om aan iets anders te denken, merkte ik nog steeds dat de mensen van op het vliegtuig me raar bekeken of erger, me zielig aankeken. Toen ik mezelf had aangemeld in het hotel, verdween ik richting mijn kamer en hoopte ik dat ik gewoon kon verdwijnen. Ik ging niet naar het avondeten omdat ik me nog steeds schaamde.

De volgende dag werd ik wakker met de gewoonlijke berichten van mijn moeder, Kike, Chiara en Irene die even wouden polsen hoe het was. Ik stuurde de gebeurtenissen van gisteren in de meidengroep waaruit we Ana verwijderd hadden, voordat ik een nieuw bericht las van Luis.

Luis Laporta
Binnen een uur aan het kinderzwembad werken?

Victoria Hernandez
Kinderzwembad?!

Luis Laporta
De ploeg is aan het trainen en de rest is aan het normale zwembad
Dacht dat je niet echt bij hen in de buurt wilde zijn?

Victoria Hernandez
Je bent altijd een paar stappen voor op iedereen

Luis Laporta
Wall Street gewoonte

Ik lachte. Luis deed het geweldig als mijn babysit en ik was hem erg dankbaar. Maar ik moest zijn intenties weten, ik wilde hem niet teleurstellen. Ik maakte me klaar en nam mijn tas en een handdoek, mijn laptop, iPad en nog een aantal benodigdheden voordat ik naar beneden ging. Het kinderzwembad was echt een goed idee, het was bijna volledig leeg op een koppel met een kind na, maar ze zaten ver van waar Luis zat, die een andere stoel voor mij had vrijgehouden.

"Hey", zei ik en legde mijn handdoek neer. Ik ging liggen en nam mijn laptop, maar ik besloot eerst te vragen wat ik moest.
"Waarom ben je zo aardig tegen mij?", vroeg ik.
Hij lacht. "Ik weet wat je denkt. Je bent een prachtige dame, Vicky, maar je hart ligt ergens anders en ook mijn hart is gebroken, dus dat zijn niet mijn intenties. Ik denk echt dat je een vriend kan gebruiken en... ik ook. Er zijn niet veel mensen zoals mij die van werken houden - ik ben de slechte die het geld beheert", zuchtte hij.
"Oké, ik wilde het gewoon duidelijk maken voordat... eender van ons...", zei ik maar stopte, ik denk dat hij het begreep.
"Maak je geen zorgen. Mensen zoals wij blijven samen", antwoordde hij en glimlachte. Ik wist wat hij bedoelde met 'mensen zoals wij'.
"Sorry, de roddelbladen betrekken je erbij trouwens", mompelde ik.
"Nee, maak je niet druk. Het is niet de eerste keer dat ik daarin kom. En mijn ex heeft al gebeld en duizend berichten gestuurd, en beledigd mij dat ik zo snel over haar ben en bla bla bla... het is redelijk grappig", grinnikte hij.

"Fermín López heeft een gebroken telefoonscherm door jou. Hij heeft het laten herstellen en stuurde de rekening hiervoor naar ons departement. Praat alsjeblieft met hem en geef hem het geld ervoor. Mijn budget is al dun en ik had er geen 'boze ex-vriendinnen van spelers' mee ingerekend...", zei hij en grinnikte.
"Ja, ik zal met hem praten. Ik heb een interview met Pedri en Ferran na het avondeten, dat zal onaangenaam zijn. Ik zal hem daarvoor opzoeken", zuchtte ik.
"Waarom onaangenaam? Ik bedoel, ze zijn duidelijk vrienden met-", vroeg hij, maar ik onderbrak hem.
"Pedri slaapt met Chiara, maar 'zonder gevoelens' en Ferran en ik sliepen met elkaar een paar weken geleden", flapte ik eruit.
Zijn ogen werden groot en hij begon te lachen. "Zie? We zouden nooit werken omdat je ze jonger dan mij wilt!", grapte hij.
"Dat is niet grappig!", riep ik uit en sloeg hem met mijn notitieblok, maar ik moest ook lachen. Ik was blij dat hij me niet beoordeelde - hij zag wie ik nu was en behandelde die versie van mij - en hij deed het erg goed.
We werkten beiden rustig verder naast elkaar voor een paar uur tot we terug naar onze kamers gingen voor het avondeten.

📍 Fairmont, Riyadh, Saoedi-Arabiëholacom Ze zijn er beiden over! Vlak nadat haar ex-vriend Gavi werd gefotografeerd met zijn nieuwe vlam Ana Cordero, werd Victoria Hernandez weer gefotografeerd met Luis Laporta, deze keer in Riyadh in het hotel w...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

📍 Fairmont, Riyadh, Saoedi-Arabië
holacom Ze zijn er beiden over! Vlak nadat haar ex-vriend Gavi werd gefotografeerd met zijn nieuwe vlam Ana Cordero, werd Victoria Hernandez weer gefotografeerd met Luis Laporta, deze keer in Riyadh in het hotel waar FC Barcelona momenteel verblijft gedurende de Spaanse Supercopa, die de komende dagen in Saoedi-Arabië plaatsvindt.
Laporta zelf ging recent uiteeen met zijn verloofde, supermodel Caroline James na 'onoverkombare verschillen' die bronnen kort bij het koppel bevestigde

gaviyana.myloves Ze is zo zielig
vichernandez.updates Goed voor haar. Hij is veel beter dan Gavi. Eindelijk een degelijke man voor haar
user1 Ik die het allemaal probeert te begrijpen 🤷❓🔢➗🧮✏️📐
blaugrana101 Ze is wanhopig op zoek naar mannen van Barça
user2 Beide rijk. Ze passen goed bij elkaar

Ik Fermín voor het eten vinden om niet onaangenaam naar zijn tafel te moeten wandelen, haastte ik me snel naar beneden en wachtte in de lobby. Gelukkig kwam hij een paar minuten later naar beneden en blokkeerde ik zijn doorgang, en vroeg hem: "Hey, kunnen we even praten?"
Hij knikte en we gingen op twee zetels zitten.
"Eerst en vooral, hier, Luis gaf me de rekening voor je scherm", zei ik en gaf hem een briefje van €100.
"Vicky... Nee, echt...", zei hij en duwde het terug in mijn handen.
"De club kan het niet betalen omdat ze geen geld hebben. Ik niet. Neem het... gewoon!", drukte ik door en gaf het hem terug.
"Nu. Sorry voor het overreageren gisteren. Het was veel voor mij. Alles is nog steeds veel voor mij, ik ben in therapie en heb nog een lange weg af te leggen. Ik zal waarschijnlijk nooit meer de Vicky van ervoor zijn, maar ik moet leren overal mee om te gaan", legde ik uit en hij keek me verdrietig aan.
"Vicky... Toen jij en Gavi samen waren,... werd je als een zus voor mij. Toen je verdween... verloor ik jou ook. En nu zit ik tussen mijn kindervriend en er zoveel mogelijk voor jou willen zijn omdat jij het meest afziet. Wat is er gaande met Luis? Ik zweer dat ik het niet tegen Gavi zeg, Ik wil... het gewoon weten of je er echt een echte vriend in hebt", zuchtte hij.
"Hij is een vriend", zei ik gewoon. Hij ging het vroeg of laat toch aan Gavi vertellen.
"Oké. Ik ben opgelucht dat je iemand hebt. Versta alsjeblieft dat ik nu trouw blijf aan Gavi, omdat hij ook meer dan ooit een vriend nodig heeft. Zijn hele leven is overhoop gegooid en hij gaat er niet goed met om", zei hij een beetje geheimzinnig.
"Zo lijkt het niet als hij samen is met een slet zoals Ana", snauwde ik en kruiste mijn armen. Hij leek iets te willen zeggen maar besloot dat niet te doen.

"Je zal altijd een grote zus zijn waarnaar ik opkijk. We zijn goed, toch?", zei Fermín en omhelsde mij toen we beiden recht stonden en naar het restaurant liepen.
"We zijn goed", antwoordde ik en gaf hem een kleine glimlach. Toen we binnenkwamen, ging hij recht naar de tafel met zijn ploeggenoten, terwijl ik aan de ingang achterbleef en de ruimte in staarde. Ik besliste waar ik ging zitten: de vriendinnen, die ik allemaal kende, maar dat was mijn plaats niet meer - of de journalisten, die me niet leuk vonden met al mijn 'connecties' binnen de club.

Luis zijn ogen vielen op mij en hij zwaaide me om bij hem te gaan zitten, waar het hele bestuur en de trainers van de club zaten. Ik zuchtte en begon te lopen. Ik wierp hem een verontschuldigende glimlach toe toen ik hun tafel passeerde en bij de andere journalisten aan hun tafel ging zitten. Dit was mijn plaats. Ook al hadden ze het achter mijn rug allemaal over mij. Maar ik moest ermee omgaan. Ik was geen vriendin meer en had mijn plaats daar dus verloren.

 Ik was geen vriendin meer en had mijn plaats daar dus verloren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

📍 Riyadh, Saoedi-Arabië
vicky.hernandez Dag 1 - me vestigen 🔜⚽️🏆

ireneee.grc 😍😍😍😍
kike_hrnndz Je zal het geweldig doen 💪🏼
luislaporta Je bent een rockster 🤟🏼
Reactie op luislaporta:
vicky.hernandez Ben ik dat? 😂🎸 Ik denk dat ik bij journalist blijf...
Reactie op vicky.hernandez:
luislaporta Je bent een journalist 🤟🏼 Dat wil klinkt gewoon niet evengoed als rockster...

Zekerheid • GaviWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu