Vandaag was de dag. In het midden van mijn hectische kalender, hadden ik en Gavi zijn managers een dag gevonden voor mijn exclusief interview. Ze waren erg gul, dat ik hem een hele dag mocht volgen in het Ciutat Esportiva gedurende zijn fysiotherapie en individuele training. Het ging groot worden: een exclusief interview van vier pagina's, een kortere online versie, een hele dag op onze Instagram door Gavi zelf en een cameraman kwam mee om er een YouTube-video over te maken.Ik was zeker dat Gavi erachter zat omdat Ivan niet echt blij was met mijn verzoek.
En dus kwam ik aan in het Ciutat Esportiva op maandagochtend en het herinnerde me aan de keren dat ik Gavi kwam ophalen na zijn training voor een date. Mijn hart deed een beetje pijn, maar ik probeerde het van me af te zetten. Ik moest me concentreren op vandaag en mijn beste professionele zelf boven halen - ik kon nu al de theorieën inbeelden waarom ik deze kans kreeg.
"Goedemorgen", begroette ik de receptioniste en ze knikte naar me. Er was geen nood om mezelf te introduceren, ze kende me al en wist waarom ik hier was. Mijn cameraman Miguel was ondertussen ook aangekomen, we kennen elkaar al van toen ik een interview had met Princess Leonor.
"Hoe heb je dit klaargespeeld? Zijn jullie weer samen?", fluisterde hij toen we naar de kleedkamer geleid werden, waar we Gavi en Ivan zouden ontmoeten.
"Een beetje chantage", grinnikte ik, en het was eigenlijk zelfs niet eens gelogen.
"Je bent zo gaaf", zwijmelde Miguel en ik gaf hem een zelfvoldane glimlach.We kwamen bij de kleedkamer en Gavi was er al. Hij stond daar in zijn bloot bovenlichaam en net zijn sokken aangetrokken. Hij zag er geil uit en ik was te lang alleen en geil geweest.
"Eh... goedemorgen... We kunnen buiten nog even wachten", mompelde ik, maar Gavi schudde zijn hoofd en trok snel zijn t-shirt aan.
"Geen nood, ik ben klaar", zei hij en keek naar mij en gaf me de schattigste glimlach. "Waar zullen we beginnen?", vroeg hij.
"Misschien kan je een korte video maken als introductie voor ons Instagram account en dan... volgen we jou gewoon?", vroeg ik, probeerde ik zelf zeker te klinken, maar ik was erg zenuwachtig.
"Perfect! Laten we gaan!", zei hij en wandelde naar buiten met Ivan, Miguel en ik die hem volgden. Het is 80 dagen geleden dat hij geblesseerd raakte en hij wandelde zonder krukken, maar ik kon nog steeds een kleine aarzeling in zijn passen merken.📍 Ciutat Esportiva Joan Gamper
Tagged: pablogavi
vanguardia_sports Hallo La Vanguardia, het is Gavi! Ik kijk er erg naar uit dat ik dit Instagram account zal inpalmen vandaag! Volg mij op een dag tijdens mijn revalidatie in het Ciutat Esportiva. Laten we beginnen en Visca Barça!gavifan101 OH MIJN GOD 😱😱😱😱😱
user1 Dit kan niet, ik dacht dat ze niets zouden delen
blaugranafan Ga ervoor Gavi! Kom sterker terug! 💪🏼
gavicky_fp omg hij is bij vicky!!!! Mijn hart ♥️
user2 Ze heeft geen waardigheid of wat dan ook als ze hem terugneemt. Die vent speelt met meisjes als met voetballen
Reactie op user2:
hala_madrid4ever Speelt niet eens voetbal momenteel 🤣
JE LEEST
Zekerheid • Gavi
FanfictionVictoria en Gavi ontmoeten elkaar per toeval wanneer ze hem moet interviewen na de finale van de Nations League 2023. Hij is meteen verliefd op haar, maar het leeftijdsverschil van enkele jaren ziet zij hem alleen als een jongere vriend. Zal het hem...