PODZIĘKOWANIA

6 0 0
                                    

Na końcu tej książki, chciałabym wyrazić moją głęboką wdzięczność tym, którzy odegrali kluczową rolę w mojej podróży, zarówno tym, którzy byli dla mnie największym wsparciem, jak i tym, którzy wnieśli do mojego życia wyzwania.

Przede wszystkim dziękuję Zuzi i Dagmarze, które były moim niezawodnym oparciem w najtrudniejszych chwilach. Wasza obecność, zrozumienie i niestrudzone wsparcie były dla mnie bezcenne. W chwilach zwątpienia, to właśnie Wasze słowa otuchy i bezwarunkowa miłość dawały mi siłę, by iść dalej. Bez Waszej pomocy i troski, ta książka nigdy nie ujrzałaby światła dziennego. Wasza przyjaźń jest dla mnie ogromnym skarbem, którego nie potrafię wyrazić słowami.

Nie mogę także zapomnieć o moich wrogach, osobach, które wniosły do mojego życia trudności i przeciwności. Wasze działania, choć bolesne, nauczyły mnie wiele o sobie samej. Dzięki Wam nauczyłam się, jak przekształcać przeciwności w siłę, jak z determinacją stawać do walki z trudnościami i jak rozwijać swoją odporność. To dzięki Waszym działaniom stałam się silniejsza, bardziej wytrwała i bardziej pewna siebie. Wasze wyzwania były dla mnie nieocenioną lekcją, za którą jestem Wam wdzięczna.

Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do mojego rozwoju, zarówno tym, którzy mnie wspierali, jak i tym, którzy stawiali przede mną przeszkody. Każde doświadczenie, każde słowo, każda chwila miały znaczenie i przyczyniły się do tego, kim jestem dzisiaj.

Z całego serca dziękuję. 

AFFECTIONWhere stories live. Discover now