Merhaba!
Karşınızda uupuzuunn bir bölüm var. O yüzden bu bölümün hatırı için yıldızları parlatmayı unutmayın. Paragraf yorumları da unutulmasın ballarım 🫶🏻
Merak ettiğiniz, sormak istediğiniz şeyler hakkında sizi İnstagram hesabıma bekliyorum. Alıntılar ve duyurular için takip etmeyi unutmayın. 🤍
Sınır koymuyorum
ama paragraf yorumlarını
doldurun ❤️🩹instagram:
bordoyahayran | dildadeofficialSezen Aksu, Kaç Yıl Geçti Aradan
Seksendört, Ölürüm Hasretinle
Mabel Matiz, Bir Hadise Var
Sena Şener, Teni Tenime
İsabel Larosa, I'am Yours17. OKYANUSUN DİBİNDE SAKLANAN HAZİNE
⛈
Hayatta bazen her şey istediğimiz gibi gitmezdi. Mutlaka bir pürüz çıkardı ve tüm dengeleri bozardı. O pürüzlere rağmen yolda ilerlemeye devam etmek büyük bir başarı ister. Şahsen ben o başarıya eriştiğimi düşünmüyorum. Evet çabalıyorum fakat güçlü adım attıkça beni yerin dibine çeken şeyler olduğu için tam anlamıyla o yolda yürüyemiyordum.
Elbet bir gün o zafere ulaşacağım. Buna inanıyorum.
Son on dakikadır yaptığım gibi kahvaltı için hazırladığım pişi hamurlarını kızartmaya devam ettim. Uzun süredir keyifli bir sabaha uyanmamış gibi mükemmel bir kahvaltı sofrası hazırlamak istediğim için erkenden kalmış ve kendimi mutfakta bulmuştum. Kahvaltılıklar masaya yerleştirilmişti, çay demlenmek üzereydi. Geriye bu pişiler ve menemen kalmıştı. Menemeni en son yapmak istediğim için o biraz daha bekleyebilirdi. Çakır daha uyuyordu. Sonra uyandıracaktım.
Çevirerek kızarttığım pişilere bakarken kendi kendime şarkı söylemeye devam ettim. "Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı, bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı." diye mırıldanarak keyifle gülümsedim. "Kaç yıl geçti aradan ayrı ayrı, bitsin artık bu hasret bulaşalım gayrı." Başımı sallayıp pişileri tabağa aldıktan sonra yenilerini yağa attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂDE
RomantizmDikiş tutmayan yaralarım vardı. Kabuk bile bağlamadılar. Ona kadar. Sırtıma saplanan hançerlerin sızısı göğsüme vurdu, haykırışlarım yeri göğü inletti. Bu bir lanetti. Parmak uçlarımda yanan şey; geçmişti. Göğsümde harlanıp alev alan şey ise; ge...