Bevezető

47 1 0
                                    

A Szakadás Háború nemcsak Aradis édeni világának két kontinensét és három népét szakította el egymástól, hanem a magasabb szférákban, az istenségek között is fájdalmas kettéválást okozott.
Évezredek óta gyümölcsözően együttműködő népek támadtak egymásra, minden oldalon hatalmas veszteségeket elszenvedve.
Amikor teljesen kivéreztették egymást, végül megkötötték a Szakadás Paktumot, ami felszámolt minden diplomáciai csatornát, betiltotta a hosszútávú, tengeri hajózást. A kevert származású embereket kiközösítették, mindegyikükre szomorú vég várt.
A harmadik nép, a tenger népe, teljesen visszahúzódott a szárazföldekről, létük pár évtized múlva csupán legendának számított.
Évszázadokig az ellenséges kontinensről származó bármilyen tárgy birtoklása halálos bűnnek számított. Majd a háború históriája, és a másik kontinens léte az idő múltával először mítosszá, majd ismeretlen eredetű, gyermeteg népmesévé alakult.

Ezzel a kegyetlen háborúval zárult le Aradis világán az Ártatlanság Kora. Az emberek az elpusztított városaik romjain, az istenségek a meggyengült égi birodalmaikban siratták ezt a soha vissza nem hozható, áldott érát.

Habár az emberek egymást okolták, az ég lényei pontosan tudták, ami az egész világégés mögött állt, évezredek óta készült erre, és nem fog megállni az első győztes csatája után. Magával ragadta, és a saját oldalára állította a legjobb és legerősebb társaikat, akik kíméletlenül gyilkolták azokat az embereket, akiket évezredeken át védelmeztek.

Ez a történet fél évezreddel a háború után kezdődik, azon a keleti földrészen, ami szintén sokat vesztett hajdani fényéből. Abban a korban járunk, amikor már az Aradis név is feledésbe merült, és az emberek számára a magányosnak hitt kontinensük magát a világot is jelentette, melynek neve immár Meridi volt.

Vigyázz rám!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora