not without you | trent alexander arnold

295 12 0
                                    




Yanında yatan erkek arkadaşının kulağında yankılanan hafif horultusu, cumartesi sabahının erken saatlerinde seni uyanık tutan pek çok şeyden sadece biriydi, yeni yapılmış tırnaklarını karnına uzanmış olan Trent'in kollarına sürterken başını yatak kenarındaki çalar saate çevirdin.

3:38

Kafandaki hayali koyunları sayarak uykuya dalmaya çalışırken tavana bakmaya geri döndün. Trent'in kollarının seni sardığını ve yüzünün daha fazla yer olmamasına rağmen boynuna daha fazla sokulmaya çalıştığını hissettin, dün öğleden beri sana bir koala gibi yapışmıştı. Belki de önemli bir maç için iki günlüğüne şehir dışına gideceği içindir diye düşündün. Elbette erkek arkadaşının ekstra şefkati seni her zaman mutlu ediyordu, sadece bunu düşünmek bile uyumak ve onun yanına kıvrılmak istemene neden oldu ama yapamadın. Derin bir nefes alıp sessizce vererek tavana bakmaya devam ettin, şu anda horul horul uyuyan Trent'i deli gibi kıskanıyordun.

Trent'in kolunu dikkatlice belinden uzaklaştırıp yatağın üzerine bıraktın, bir yandan da kendini onun altından çekip yataktan kalktın. Trent garip bir ses çıkardı ve normalde hiç uyumadığı yatakta yan döndü. Çıplak ayaklarını soğuk zemine bastığında vücudun ürperdi ve mutfağa doğru ilerledin.

Mutfaktan gelen ışık, son 3 saattir karanlıkta yattığın için parlak ışığa alışık olmayan gözlerini hafifçe kısmana neden oldu. Ayaklarını sürükleyerek dolaba doğru ilerledin. Bir bardak alıp soğuk suyla doldurdun ve tek
dikişte içtin, elinin tersiyle ağzını silerken kalçanın hemen yanından hissettiğin temas seni korkuttu, keskin bir nefes alıp elini kalbine götürdüğünde Trent'in başını boynunla sırtın arasına yerleştirdiğini hissettin. Elleri teninde aşağı yukarı doğru hareket ediyor ve bol tişörtünün altına giriyordu. Kollarının beline dolandığını ve yumuşak bir şekilde sıktığını hissettin.

Hiçbir şey söylemeden dönüp göğsüne yaslandın, yatakta bıraktığında çıplak olan göğsü yerine üstüne bir sweatshirt geçirdiğini fark ettin. "Neden yatakta değilsin?" diye sordu Trent, boynunda olan kafası yüzünden boğuk çıkan sesiyle. Ellerini onunkilerin üzerine koyup parmaklarının ucuyla tenini okşadın. "hm?" başını kaldırdı ve yüzünün yan tarafına bakmak için döndü. Başını ona bakmak için çevirdin, gözlerinin hala uykudan şiştiğini ve kapüşonunu kafasına çektiğini gördün.

"Uyuyamıyorum, sorun değil, benim için endişelenme" diye cevap verdin ve elini kaldırıp başparmağının ucuyla dudaklarını hafifçe okşadın diğer elinle hala sana sarılmış olan Trent'in elini tuttun. Ona yaklaştın ve dudaklarına hafif bir öpücük kondurdun.  Burnunu sevgiyle onunkine sürtmek için geri çekildin, sonra yüzünü ona döndün, kollarını boynuna doladın ve Trent'in ellerinin sırtının alt kısmında ve tişörtünün altında gezinmesine izin verdin.

Trent bu kez eğilip sana hafif bir öpücük kondurdu, ardından çekilip tekrar gözlerinin içine bakmadan önce bir öpücük daha kondurdu. "Sen de uyuyana kadar hayır, sensiz uyuyamam"

Hayal kırıklığı içinde içini çekti  ve gözlerinle ona yalvarırcasına baktın, boynunu hafifçe kaşıdın "Maçın var ve yolculuğa çıkacaksın, uykuya ihtiyacın var Trent" uykusu olduğunu görebiliyordun, Trent öne doğru eğildi ve alnını omzuna koydu.

"Evet" diye duraksadı, 'senin de yanımda uyuduğun bir uykuya ihtiyacım' diye mırıldandı.

"Ben yokken nasıl uyuyorsun o zaman?" başını omzundan kaldırdı ve arsızca gülümsedi. Bu gülümseme midende düğümler oluşturdu.

"Neden yatağa girdiğimde hep seni aradığımı sanıyorsun?" dedi ve başını sola doğru eğerek yüzündeki sırıtışla sana baktı, ellerini omuzlarına çıkardın ve hafifçe sıkarak onu bir kez daha rahatlatmaya çalıştın.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin