enemies | declan rice

193 7 0
                                    


Villaya girdiğiniz anda arkadaşın Ariana'ya "Ondan nefret ediyorum" dedin.

"Kim?" diye sordu, daha tek bir kişiyle bile konuşmadan birine nasıl düşman kesildiğini anlamamıştı.

"Kim olduğunu düşünüyorsun?" diye sordun.

"Dec mi? Kızım ikinizin de bu salak oyunu bırakmanız gerekiyor." diye sızlandı senden bıkmış bir şekilde.

Ama yapamadın. Arsenal'in 'süper yıldızı' Declan Rice'a duyduğun bu çocukça nefreti durduramıyordun. Geçen yazdan beri aynı arkadaş çevresindeydiniz. Arkadaşların sana ondan ilk bahsettiğinde aslında oldukça iyimserdin, herkes sana onun ne kadar harika ve samimi bir adam olduğunu söyledi ve sen de 'vay be iyi anlaşırız' diye düşünmüştün ama durum öyle değildi. İlk tanıştığınız andan itibaren Declan'ın sana karşı garip bir kan davası vardı. Tanıştığınız ilk gün içkisini üzerine dökerek senden ne kadar hoşlanmadığını göstermişti, belki yanlışlıkla yapmıştı ama sonrasındaki davranışları yeterliydi.

"Gülmeyi kes" diye kıs kıs gülerek beyaz bluzundaki kırmızı lekeyi çıkarmaya çalıştın ama Declan gülümsemeye devam etti.

"En azından artık hayatında biraz renk var." diye karşılık verdi ve herkesin sana övgüyle bahsettiği adamın bu olduğuna inanamadın. Delici mavi gözleri ve senin için işe yaramadığı belli olan büyüleyici gülümsemesi dışında sana kesinlikle o kadar da harika görünmüyordu.

Eğer normal bir insan gibi özür dileseydi, tabii ki bunun peşini bırakırdın ama o bunu yapmadı, hatta sürekli olarak kızgın olmanla dalga geçti ve bunu alaya aldı. Bu yüzden bugün burada, onun milyon dolarlık malikanesinde takımının en son galibiyetini kutlamasına katılmak istemedin ama tüm arkadaşların, özellikle de Ariana, orada olman gerektiğini söyledi. Declan'ın aslında senden sandığından daha çok hoşlandığına ve bunu üçüncü sınıf öğrencisi gibi göstermeye çalıştığına, saçını çekip sana silgi fırlattığına dair garip bir fantezileri vardı. Bunu aptalca buluyordun, o yetişkin bir adamdı ve senden ne kadar hoşlanmadığını olduğu gibi gösteriyordu ve sen de onun nefretine ondan nefret ederek karşılık veriyordun.

"Adımı mı duydum?" Declan aniden arkanda belirdi ve kolunu Ariana'ya doladı bunu sana yapmadığı için minnettardın.

İçten içe seni en çok üzen şey onun diğer herkese karşı davranışlarıydı. Herkese karşı sevimli ve sıcak görünürken seninle sürekli dalga geçiyordu ve bu seni huzursuz ediyordu, senden bu kadar hoşlanmamasına neden olan şey neydi? Kendini dışlanmış hissediyordun ama bunu asla kabul etmiyordun elbette.

"Alex bana seninle ne kadar gurur duyduğunu söylüyordu." Ariana ortamı yumuşatmaya ve aranıza bir zeytin dalı uzatmaya çalıştı ama Declan gözlerini devirerek bunu mahvetti.

"Evet, haftada 90 dakika topa vurarak milyonlar kazanmandan gurur duyuyorum. Bu gerçekten çok asilce." dedin alaycı bir şekilde.

"Hepimiz haftada 40 saat bir odaya zincirlenmek zorunda değiliz" diye karşılık verdi ve ona daha da sinirlendin.

"Evet çünkü bazılarımızın kira ve yemek gibi gerçek şeyler için paraya ihtiyacı var."

Neyse ki bundan sonra seni yalnız bıraktı ve diğer tatlı kişiliğine geri döndü.

"Alexa, Bunu duymak istemediğini biliyorum ama Dec'e karşı bu kadar düşmanca davranmayı bırakmalısın. O gerçekten o kadar da kötü biri değil."

"Haklısın Ari, bunu duymak istemiyorum." diyerek onu susturdun ve kendine bir içki aldın.

Genelde bu kadar soğuk değildin ama onda seni anında sinirlendiren bir şey vardı. Arkadaş grubunu bozacak kişi sen olamazdın, bu yüzden onunla başa çıkmak zorundaydın.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin