as big as the ocean | ruben dias

433 14 0
                                    




Arabanı evinizin önüne park ettiğinde, okulda geçirdiğin günün ardından uykuya teslim olmaya çoktan hazırdın, yazdığın tez o kadar zorluyor ve bunaltıyordu ki erkek arkadaşını görmeyeli yıllar olmuş gibi hissediyordun - meşgul olmadığın zamanlarda, ruben maçlar için seyahatte ya da antreman takviminin içinde kaybolmuş oluyordu- Yorgunlukla iç geçirdin ve çantanı omzuna asarak ön kapıya doğru ilerledin, kapının kilidini açtın ve içeriye adım attığında evi saran yemek kokusuyla karşılaştın, Ruben'in bu saatte evde olmaması gerekiyordu, " Rúben? "

" Mutfaktayım gatinha " sesi gülümsemene neden oldu, çantanı yere koydu ve söylediği gibi erkek arkadaşını mutfakta üstsüz bir şekilde yemekle uğraşırken buldun. Ruben geniş bir gülümsemeyle arkasını döndü. "Merhaba bebeğim"

Yorgun bir gülümsemeyle ne pişirdiğine bakmak için ona doğru ilerdin " pastel de nata?" diye sordun şaşkınlıkla, " kaçırdığım bir şey mi var? "

Rúben küçük yumuşak bi kahkaha attı "hayır"

"O zaman neden yemek yapıyorsun? " sesindeki şaşkınlık Ruben'i daha da neşenlendirdi.

" Çünkü.... " açıklamasının arasında başını eğerek boynunun yan tarafına alaycı bir öpücük kondurdu, dudaklarından kaçan nefesle dudakları hala boynundayken gülümsedi, " çok çok zeki ve seksi kız arkadaşımı şımartmak istiyorum "

"Ne yaptın ? " dudaklarından küçük bi kahkaha döküldü ve parmaklarını çenesinin altında birleştirerek sana bakmasını sağladın.

Rúben alt dudağını ısırmasına engel olamadı ve aranızda meraklı ve şakacı bir bakış paylaştınız . " Rúben ? "

"Paramı senin için harcamamam gerektiğini söylediğin zamanı hatırlıyor musun? " dedi, gözleri sahte bir masumiyetle parlıyordu.

Başını eğdin ve cevap vermeden önce kesik bir nefes bıraktın. "Evet"

"İki haftalığına bir yat kiralamış olabilirim, sonra da Amadora'da bir sahil evinde güzel bir tatil... " dedi gülümseyerek, " ve okulu aksatmaması için her şeyi ayarladım "

"Rúben" diye iç geçirdin, "tezimi öylece bırakamam"

"Biliyorum, ama gatinha çok çalışıyorsun" dedi yumuşak bir tonla, "Seni bu kadar çalışırken görmek beni öldürüyor, bu yüzden lütfen" dudaklarını okşadı, sonra alnını seninkine yasladı. "Lütfen seni bira olsun şımartmama izin ver, seni şımartmayı neden sevdiğimi biliyorsun" diye yumuşak bir sırıtışla ekledi.

Dudaklarından içten bir kahkaha kaçtı, Rúben'in kariyeri nedeniyle dayanıklılığının zaman zaman zar zor ayak uydurabildiği bir sır değildi, yanağına tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu, "Beni suçlayabilir misin? "

"Pekala, ne zaman gidiyoruz? " diye gülümsedin.

"Dört gün içinde" diye sırıttı Rúben, tekrar dudaklarına minik bir öpücük bırakırken. "Söz veriyorum, eğlenceli olacak"

"Mümkünse"

Eşyalar toplandı; dört gün içinde Maldivler'in güzel kıyılarında yelken açtınız, hava aydınlıktı, oldukça güneşliydi ama sizin için mükemmel bir havaydı. Gündüzleri yüzerek, yemek yiyerek ve geceleri mümkün olan en iyi şekilde geçiyordu, ta ki bir gece ay ışığının altında yatarken, Rúben tüm bu tatil boyunca sakladığı şeyi ifşa etmeye karar verene kadar, " gatinha? " diye fısıldadı, parmakları çıplak kolunda aşağı yukarı gezinirken. "Sana söylemem gereken bir şey var! "

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin