Gareth ön kapıyı omzuyla itekleyerek açtı, İtalya'dan pek de keyifli olmayan bir uçuştan sonra eve döndüğü için rahatlamıştı. Ceketini çekiştirirken, fırtınada uçmaya asla alışamayacağını düşündü.
"Merhaba yakışıklı." onu selamlamak için köşeden döndün ve onu görünce gülümsedin.
"Şu haline bak," dedi usulca, kollarını sana dolayarak. Üzerinde sadece bir kot pantolon ve sade siyah bir gömlek vardı ama makyajın ve saçların yapılıydı. "Bir randevun var demek?" Adam bir kaşını kaldırdı ve sen de onun arsız gülümsemesine karşılık verdin.
Kısa bir öpücük için parmak uçlarına çıktın. "Güvecimiz fırında ve Cassandra kutlamamız için bize güzel bir şişe şarap verdi."
"Oh, neyi kutluyoruz?"
Yüzündeki gülümseme dondu. "Şaka mı yapıyorsun?"
Gareth düşünmeye çalıştı aklına hiç bir şey gelmiyordu. "Özür dilerim tatlım, çok yorgunum."
Yüzün düştü. "Bugün yıldönümümüz."
Miden bulandı. Unutmuştu, tabii ki unutmuştu.
"Kahretsin, tatlım, özür dilerim, ben... ben sadece unuttum." Hiçbir şey söylemedin. "Bunu telafi edeceğim."
"Önemli değil, sorun değil. Sen git eşyalarını yerleştir, ben de yemekleri getireyim."
Karşında rahatsızca kıpırdandı. "Şey, aslında uçakta yedik... ve ben gerçekten yorgunum..."
"Tanrı aşkına, Gareth." Ondan uzaklaştın. "Bir gece geçiremez miyiz? Bir akşam yemeği?"
"Carly hadi ama, çok yorgunum. Hadi yatağa gidelim!"
"Yatmak istemiyorum! Yıldönümümü kutlamak istiyorum, yine eve gelip beni görmezden gelmen için geç saatlere kadar seni bekledim. Yine."
"Seni görmezden gelmiyorum! Sadece seninle yatıp uyumak istediğimi söyledim," dedi sinirli bir şekilde.
"Seni artık hiç görmüyorum, gerçekten görmüyorum."
"Peki ne yapmamı istiyorsun, deplasman maçlarına gitmememi mi?"
"Kes şunu, kelimeleri ağzıma böyle tıkma. Her zaman evde olmanı beklemiyorum. Ama evdeyken gerçekten burada değilsin, değil mi? O oyun odasında kayboluyorsun ve ben seni bir daha görmüyorum, ta ki sen yatağa girip zar zor bir iyi geceler öpücüğü verene kadar. En son ne zaman birlikte bir şey yaptık? Tanrım, en son ne zaman seks yaptık? Durgunuz, bu beni öldürüyor. Sana ne oldu böyle?"
"Tamam, şu anda seninle tam anlamıyla seks yapmaya çalışıyorum, eğer anlayamadıysan, ve son zamanlarda haberleri okuyup okumadığından emin değilim," diye başladı, ama sözünü kestin.
"Okumak zorundayım, değil mi? Çünkü Tanrı seni rahatsız eden herhangi bir şey hakkında benimle gerçekten konuşmanı yasaklıyor."
"Benden ne istiyorsun?" Hayal kırıklığı içinde ellerini havaya kaldırdı.
"Bilmiyorum Gareth, belki de sadece gerçek bir partner istiyorumdur." Ondan uzaklaşmak için arkanı döndün.
"Süper, takımda bir sürü bekâr erkek var, eminim sana başka birinin numarasını bulabilirim."
Topuğunun üzerinde döndün ve suratının ortasına sert bir tokat indirdin.
Karşında şaşkın bir sessizlik içinde duruyordu ama sen öfkeden tir tir titriyordun.
"Az önce bana ne dedin sen?"
Elini yanağına götürdü, darbeden dolayı derisi yanıyordu ve ağzı açık kalmıştı. "Carly, ben... bu çok ileri gitti, ben üzgünüm..."