stupid | lucas paquetá

167 5 0
                                    


"Hadi ama aşkım, o kadar da ciddi bir şey değil. Bu kadar dramatik olma." Gece geç saatte kulüpten ayrıldıktan sonra evinize girerken Lucas sızlandı Ayakkabılarını çıkarıp çantanı yere bırakırken onu görmezden gelmeye devam ettin.

"Hey"

"O kadar da ciddi Lucas! Resmen ağzının içindeydi ve sen onu uzaklaştırmak için hiçbir şey yapmadın!" Ona dönerken haykırdın. Birkaç arkadaşıyla yerel bara gitmeden önce zaten kötü bir gün geçiriyordun. Rastgele bir kızın onunla flört ettiğini ve ona dokunduğunu görmek senin için pastanın üzerindeki krema gibiydi.

Lucas hiçbir şey düşünmedi. Seni sevdiğini biliyordun, neden bu kadar rahatsız olduğunu anlayamıyordun. Lucas durumu dramatikleştirdiğini düşünüyordu ama sonra aklına bir şey geldi, "Evet ve sen de Neymar'la kıkır kıkır gülüyordun! Kolunu falan tutup duruyordun!"

Kollarını kavuştururken alaycı bir ses çıkardın, "Çünkü komik şakalar yapıyordu! O kadar sarhoştu ki ayağı takılıp duruyordu ve ben de ona yardım ediyordum!" Ona yaklaştın, "Öte yandan sen bir kızın sana garip bir şekilde dokunmasına izin verdin ve seninle açıkça flört etti. Hem de benim önümde!"

"Ama ben seni seviyorum. Bunu biliyorsun, neden adını bile bilmediğim sarhoş bir kızla birlikte olayım ki!"

"Lucas, sen ciddi misin?" İçini çektin. Ona baktığında yüzde yüz ciddi görünüyordu. Cevap olarak başını salladı. "Anlamıyorsun. Evet, beni seviyorsun ve bunu biliyorum. Yine de acıtıyor, Lucas. Hâlâ acıtıyor."

Lucas yüzündeki incinmiş ifadeyi fark etti ve ne kadar hatalı olduğunu hemen anladı. Kollarını sana sıkıca sarmadan önce küçük bir iç geçirdi. "Özür dilerim, minha vida. Bunun seni üzeceğini fark etmemiştim."

Temasıyla rahatladın ve hemen kollarını ona doladın. "Sorun değil aşkım. Sadece aptallık edip bir daha benim yanımda bir kızın seninle flört etmesine izin verme yoksa bir dahaki sefere pek affedici olmam."

Lucas yüksek sesle bir kahkaha attı. Başını salladı ve saçlarına hafifçe bir öpücük kondurdu, "Asla, aşkım."

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin