drunk | mateo kovacic

179 6 0
                                    


Mateo'da başka hiçbir şeyle ilgilenmiyordun ve başka türlüsünü isteyeceğini de sanmıyordun. Dikkatsizce içtiğin shotlar hâlâ boğazını yakıyordu ve Mateo'nun dudaklarını bir başka viski öpücüğü gibi yakalamaya çalıştın, o senin ulaşabildiği her yerini okşarken ellerin kollarına yapıştı.

Kulüp bu şekilde davranmanız için en doğru yer değildi, bunu biliyordun Mateo'nun senden de iyi bildiğine emindin, ancak damarlarında dolaşan alkol, vücudundan aşağı akarken tüm mantığın bulanıklaşmıştı  ve, Mateo'nun şu anda seni tutma şekli de hiç yardımcı olmuyordu. Ellerinden biri belinde , diğeri ağzını yalarken kalçanı sıkmakla meşguldu.

Nefes nefese kaldın, inanamayacağın kadar tahrik olmuştun, iliklerine kadar işleyen arzuyla başın dönüyordu, ta ki sırtını ona yaslayıp istediğini elde etmeye çalışmak için ağzına doğru inleyene kadar.

Neyse ki sonunda durumun farkına vardı ve senden tamamen uzaklaşarak dudaklarını kulağına bastırdı, sarhoş bir şehvetle kulak memeni ısırdı.

"Seni banyoda becereceğim, bebeğim. Tamam mı?" Alnını seninkine dayadı, gözleri kan çanağına dönmüş bir halde başını salladı "Tamam mı, sevgilim?"

Karşılık olarak onu öpmeye çalıştın, dudaklarını ıskalayıp çenesini beceriksizce yakaladın, bu ikinizin de kıkırdamasına neden oldu, sonra birbirinizden ayrılıp söz konusu banyoya doğru koştunuz.

Yolculuk kısa sürdü,sizden daha sarhoş insanların bedenleri arasından geçtiniz, Elleri seninkileri hiç bırakmadı, sen de onu kadınlar tuvaletinin kapısına varana kadar körü körüne takip ettin. Neyse ki başka hiç kimse bu gereksiz süslenmiş tuvaletin içinde sevişme ahlaksızlığında bulunmuyordu ve Mateo bariz sarhoşluğuna rağmen seni içeri itti, kapıyı arkanızdan kilitledi.

Seni kapıya doğru itmek için belinden kavradı ve insanların hakkınızda ne düşünebileceğini ve bu güzel banyoyu kirlettiğiniz için dışarı atılabileceğiniz gerçeğini umursamadan, inlemene neden olan başka bir öpücükle seni yakaladı. Alkol artık kanına  tamamen karışmıştı ve mateo dilini emerken elbisenin eteklerini yukarı çekti, seni soymaya çalışırken ritmini kaybetti ve çeneden aşağı akan salyayı hissettin.

Onun öne geçmesine izin vermedin, ellerin kemerinin tokasıyla uğraşmaya başladı ve kıvrak parmaklarını onun koca sikinin üzerinde gezdirdin. Daha fazla hissetmek için boxer'ının kumaşını kavradın, tamamen aşağı çekmeden önce keskin nefes alışını, adının yumuşak iniltisini duymayı bekledin.

Parmakları klitorisini buldu, külotunu kenara itti, aletini girişine yerleştirmeden önce seni yeterince ıslattığına emin oldu ve kendini içine kontrolü kaybedercesine ittirdi.

Sessiz bir inlemeyle çenenin düşmesine neden oldu her şey o kadar hızlı ve fazlaydı ki, içtiğin bütün kokteyler ve Mateo'nun sana yaşattığı hisler, hepsi midendeki o tanıdık düğümü sıkılaştırdı, iyi bir ritme girmeye çalışırken sen de kalçalarını onun dağınık itişlerine doğru ittirdin.

Dışarıdan gelen müziği duyuyordun, kapıya yaslandığında hissedebileceğin kadar ağır bir bas sesi, ama onun seni becerirken çıkardığı ıslak sesleri ve inlemelerinin havayı nasıl renklendirdiği daha çok ilgini çekiyordu.

Seni becerd, almaya istekli olduğun her şeyi sana verdi, senin gözlerinden umutsuz gözyaşları dökülürken sana buğulu gözlerle baktı; onunla tamamen sarhoş olmuştun.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin