lie detector | christian pulisic

124 7 0
                                    


Christian'la yıllar önce sevgiliydiniz ve ilişkiniz güzel bir şekilde sona erdi. İkiniz de daha mutlu olamazdınız. Instagram'daki fotoğraflarınızı bile silmemiştin, hatta hala orada olduklarının farkında bile değildin. Dünya Kupası sırasında insanlar Christian hakkında araştırma yaparken, eski fotoğraflarınıza denk geldiler. O andan itibaren telefonuna gelen bildirimler bir türlü durmadı.

Kameralara yabancı değildin; Amerika Birleşik Devletleri Kadın Milli Futbol Takımı'nda oynuyordun. Alex Morgan ya da Megan Rapinoe gibi isimlerle birlikte sık sık objektiflere yakalanmaya alışıktın. Ancak şu an, yalan makinesine bağlı olduğun bu röportajda, en korktuğun sorunun sorulmasını hiç beklemiyordun.

"Bu adamla çıktın, doğru mu?" Lindsey Horan, ABD Erkek Futbol Takımı'nın kahverengi gözlü, esmer saçlı kaptanının fotoğrafını yüzüne doğru itti, seni daha yakından bakmaya zorladı.

"Evet, bu Christian Pulisic," dedin, sakin kalmaya çalışarak. Ancak Lindsey'nin elindeki kartla kıkırdamasını izlerken alnında ter damlacıklarının biriktiğini hissediyordun.

"Christian'dan ayrıldığın için pişman mısın?" Lindsey kartı yere bıraktı ve gözlerini sana dikti, 'cevabı öğrenmek için sabırsızlanıyorum' dercesine çenesini parmaklarına dayayıp, merakla cevabını bekledi.

"Umm," diye gergin bir şekilde kıkırdadın, yalan makinesinin nabzını ölçebilmesi için sabit durmaya çalışarak, "Evet, biliyorum. O gerçekten harika bir erkek arkadaştı ve ne olursa olsun ona başarı ve mutluluk diliyorum."

Lindsey hemen başını okuyucuya çevirdi, cihaz başını salladı, "Doğruyu söylüyor."

"Evet! İnternet çıldıracak."


Christian tabii ki röportajı izlemişti.  Ailesi, arkadaşları ve takım arkadaşları ona Lindsey ile yalan makinesine girdiğin videoyu göndermişlerdi.

"Evet, biliyorum. O gerçekten harika bir erkek arkadaştı ve ne olursa olsun ona başarı ve mutluluk diliyorum." bu sözler kafasında bozuk bir plak gibi tekrarlanıyordu. bu sözleri aklından çıkaramıyordu, röportajın üzerinden bir haftadan fazla zaman geçmişti ve o kadar takılmıştı ki şu an yaptığı şeyin farkında bile değildi.

"Alo?"

"Seni özlemem çok mu tuhaf?" 


Aklın dün geceki konuşmadaydı. Saatlerce telefonda hayatlarınızdan, yeniliklerden ve farklılıklardan bahsetmiştiniz. Onunla ne kadar çok şeyin değiştiğine inanmak zor geliyordu. Sadece dört yıl önce yirmi yaşında masum bir gençti, şimdi ise yirmi dört yaşında dünyayı kasıp kavuruyordu; Amerika Birleşik Devletleri erkek futbol tarihinin en büyük ismi haline gelmişti.

"Geç oluyor, değil mi? Evde saat kaç?" diye sormuştu dün gece. Komodinin üzerindeki saate baktığında, bastırdığın tüm anıların birden geri geldiğini hissettin.

"Saat daha akşamın sekizi, Christian. Kapatmak zorunda mısın?" O son tuşa basamadan kelimeler aceleyle ağzından döküldü. Artık neredeyse hiç aramıyordu ve sesini özlemiştin. Her aradığında sadece birkaç dakika konuşabileceğinizi söylüyordu.

"Ava, burada saat erken ve antrenmanım var. Seni seviyorum." Sen daha cevap veremeden telefon kapandı. Artık 'ben' demiyordu, bu da kelimelerin anlamını azaltıyordu. Telefonu kucağına bıraktın ve oda arkadaşlarının seni duymamasını umarak yastığına hıçkıra hıçkıra ağladın.

Onu gerçekten özlüyordun, ama dün geceyi düşündükçe, ilişkinizin neden en başta alevlendiğine dair tüm küçük ayrıntıları daha fazla hatırlıyordun.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin