love to hate me | neymar jr

313 9 0
                                    




- "Evet! Aynen böyle! Biraz daha şuh bir bakış istiyorum sadece!" Cast direktörü Calvin Klein kampanyasının arka planından sana bağırdı, sette farklı farklı pozlar verirken son kısmı duyunca kahkahana engel olamadın.

Hem spor dünyasında hem de modellik dünyasında yükselen bir yıldız haline geldiğin son yıllarda bu tür etkinliklerde sık sık yer alıyordun. En çok ilgi çekenler, başka erkek sporcular veya aktörlerle yaptığın partner çekimleriydi.

Bu ilk kez olduğunda, yönetmen aynı anda iki model için iki kez rezervasyon yaptığında tamamen kazara oldu, ancak sana ve şirketlere ne kadar para getirdiğini görünce, temelde yakışıklı ve ünlü bir adamın gelip ayaklarını yerden kesmesini beklemen gerekiyordu.

Sen poz verirken casting direktörü sete giren fotoğrafçıyı durdurup kulağına bir şeyler fısıldadı, "Sevgilim gülümsemeni ne kadar sevdiğimi biliyorsun ama burada ona ihtiyacımız yok. Sert görün! Canlı görün! Seksi görün!"

Alt dudağını biraz dışarı çekip yaramaz ama güzel bir dudak büküşü yaratarak ve kirpiklerini biraz daha kıvırarak yüz ifadeni ayarlamaya çalıştı, böylece kirpiklerin bir açıda "doe", diğerinde "siren" gibi görünecekti.

Geri çekilip çekime devam ettiğinde onun tavsiyesine uydun ve çok daha müstehcen pozlar vermeye başladın; öyle pozlar ki annen dergiyi görse minik bi kalp krizi geçirebilirdi.

"Çok güzel! İşte aradığım şey bu!" Seni heyecanlandırmak için ellerini sallayarak bağırdı.

Kısa süre sonra flaşlar sustu ve cast direktörü fotoğrafçıya dönerek çektiğiniz fotoğrafları incelemeye başladı ve seti boşaltıp sana bir bornoz vermeleri için set asistanlarına ricada bulundu.

Sen odadan çıkarken casting direktörü hafifçe başını okşayarak sana sarıldı, "Bugün harikaydın, bir sonraki kıyafetlerin soyunma odasında. Yeni collab harika olacak. Heyecanlan!!"

İkiniz de yanaklarınızdan öptükten sonra kendini açıkta ve oldukça üşümüş hissederek soyunma odasına doğru ilerledin. Kapıyı açtığında hemen giyeceğin kıyafetleri aramaya başladın.

Ancak sadece bir pantolon ve Calvin Klein'ın ikonik iç çamaşırını buldun, görünürde bir gömlek yoktu. Gömleğin bi yerlerde düşmüş olabileceği ihtimali için etrafına bakınmaya başladın. Ya da en azından bi yerlerde giymen için bir sütyen bulmaya çalışıyordun; üstsüz bir çekim için anlaşmamıştın.

"Kıyafetlerim kayıp a-!" Elinde giymen gereken "kıyafet" ile soyunma odasından çıkarken Neymar Junior'la göz göze gelmedin. Lanet olası Neymar Junior.

Ortaokulda burnunu kıran Neymar Junior, ortaokulda saçını kesen Neymar, koridorda sana çelme takan Neymar Junior Santos. O Neymar Junior.

"Süper seksi atlet o mu? Oh, şimdi öldür beni ." Topuklarınla hızlı adımlarla soyunma odana doğru yürürken kollarını havaya kaldırarak bağırdın ve menajerini kolundan yakalayıp tırnaklarını koluna geçirdin.

Kapıyı çarpıp çıkarken onu kanepeye ittin ve kıyafetlerini masanın üzerine fırlatarak yanına çöktün, "Ciddi misin? Cidden mi? Cidden! Bu işi o kadar abarttın ki Stephen Curry ile bir çekim yapacağımı falan düşünmüştüm."

"Dinle-" Açıklamaya çalıştı, yüzünde öfkeden deliye dönmüş bir ifadeyle başını yavaşça iki yana sallarken parmağını ağzına vurarak konuşmasını engelledin.

"Burada bir şey yaşıyorum! Özellikle ondan başka biri dedim! Onun dışında herhangi biri!Beni kırdığını biliyor muydun-!" Kollarını havada sallayarak açıkladın ve kanepeye düşüp başını kolçağa yasladın.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin