escape | ben chilwell

126 3 0
                                    

Ben gözünü kırpmadan seni izliyordu, günahkâr mükemmelliğin telefonunda çerçevelenmiş duruyordu. Ayrı olmak berbattı, ama onun kıyafetleri içinde, yatağın onun tarafında, onun adını haykırarak boşalmanı izlemek yeterince iyi bir teselliydi.

"Bana nasıl hissettiğini anlat," diye ısrar etti. "Söyle bana, bebeğim."

"Bu... bu his... kahretsin, Ben, bu..." gülümsedin. Ayak parmaklarının kıvrılışını ve kalçanın sertleşmesini izledi  ve tekrar sordu.

"Anlat bana."

Gülüyordun. Parmakların titriyordu. "Siktir," diye tekrar güldün. Ve gülmeye devam ettin. Bacakların kapandı, vücudun kahkahalarla titredi.

"Uh... bebeğim?"

"Özür dilerim," diye soluk soluğa kaldın ve Ben'in az önce harikalar yaratan elin olmadığını umduğu elinle gözlerini sildin. "Oooooh, kahretsin." Yastıkların üzerine yığıldın ve dizüstü bilgisayarını da yanında çektin. Hâlâ kendi kendine sessizce gülüyordun.

"Bu da neydi böyle?" diye sordu, sözlerinin arasından kıkırdaman geçti.

"I..." Homurdanarak ağzını kapattın ve Ben anlık bir farkındalıkla senin muhtemelen aylardır ilk kez güldüğünü fark etti. "Seksi bir şey düşünmeye çalışıyordum... baskıyı falan tüm bu olanları unutmak için ve sonra Alien'daki o sahne, göğüs patlatma sahnesi..." Tekrar kıkırdamaya başladın. "Sadece düşündüm ve sonra duramadım."

"Bebeğim. Lanet olsun." Ama o da seninle birlikte gülüyordu. "Saçmalıyorsun."

"Biliyorum." Parmaklarının arasından ona baktın. "Anı mahvettiğim için özür dilerim."

"Mahvetmedin. Gülmen hoşuma gidiyor," dedi.

Düğününüzü planlamaya çalışırken çok stresliydin. Ben yardım etmeye çalışıyordu ama bu konuda en kötü insandan bile daha kötüydü. Çekleri yazabilirdi ve kimin kimin yanında oturması gerektiğini, çiçekleri nereden temin etmeleri gerektiğini ve üç yeğeninden hangisinin çiçekçi kız olması gerektiğini ya da vaftiz kızının mı olması gerektiğine karar verebilirdi, en azından seni dikkatle dinleyebilirdi ama senin altında kaldığın tüm bu baskının çeyreğini bile hafifletmiyordu.

Birbirinize iyi geceler dilediniz ve o karanlıkta uyanık bir şekilde yatarken senin vücudunun nası neşe saçtığını ve son zamanlarda dişlerini nasıl sıktığını ve omuzlarının nasıl gergin olduğunu düşündü. Bunun sadece bir düğün olmadığını biliyordu, ama aynı zamanda sadece bir düğün kulağa çok da yanlış gelmiyordu yasalarda evlenmek için çevre dostu süslemeler, dramatik bir şekilde yerleştirilmiş fenerler ve en çok talep gören cover grubuyla beş yüz kişilik bir etkinlik yapmanızı gerektiren hiç bir şey yoktu.

Bir fikir Ben'in aklını yavaş yavaş ele geçirmeye başlamıştı bile bu her şeyin çözümü olabilirdi, ya da her şeyi mahvederdi. Denemeye değer diye düşündü. Dizüstü bilgisayarını tekrar açtı.



"Ben."

"Biliyorum."

"Ben, annen ols-"

"Annem evlenmiyor, değil mi?"

"Ama ailelerimiz... arkadaşlarımız... Ben, öylece kaçıp gidemeyiz." Tatil köyünün web sitesinde gezinirken dudağını kemiriyordu, safir mavisi suya ve rahat su üstü bungalovlarına baktı. Cennet gibi görünüyordu.

"Vizemiz var. Havaalanına giderken Nüfus Dairesi'nde durur, evleniyoruz der ve uçağa atlarız."

"Madem sadece nüfus dairesine gideceğiz, neden Maldivler'e gidiyoruz?"

"Büyükannen için," diye kestirip attı ve ona bir bakış fırlattın. "O zaman buna sadece balayı diyelim." Yüzünü tekrar ekrana çevirdi, kaşları kırışmıştı. "Bebeğim." Alnına bir öpücük kondurur gibi yapabilmek için ekrana doğru öne eğildi. "Perişan haldesin."

"Ben-"

"Mutsuzsun. Gerginsin." Boynundaki kasları sıkılaştı. Avuçlarının altında taş kesilmişlerdi. "O kadar streslisin ki ikimizi de ülser yapacaksın." Ellerini yüzünün yanlarına götürdü. "Benimle evlenmek buna değmez."

Gülümsedin,. "Evet, değer." Ben kaçış paketini bulmuştu, beş gün sonrası için şimdiden rezervasyon yaptırmıştı bile. "Oh, çok güzel görünüyor." Ay ışığının aydınlattığı bir kumsalda beyazlar giymiş, etrafı mumlar ve güllerle çevrili bir çiftin fotoğrafı dikkatini çekti.

"Hâlâ bir parti verebiliriz." Güven verici olduğunu umarak gülümsedi. "Aileler, arkadaşlar. Kraliçe. Kimi istersen çağırırız." Kıs kıs güldü. "Gerçek bir kutlama, bu tuhaf karmaşa yerine... bu her neye dönüştüyse."

Uzun, dehşet verici bir sessizlik oldu.

"Hadi yapalım."

"Yesssss," diye haykırarak bilgisayarı etrafında döndürdü. "Ben her şeyi halledeceğim. Dedim ya," parmağını kameraya sürttü, "Hepsini ben halledeceğim. Sen," diye devam etti. "Sen git bize yeni mayolar ve bir kadının cennette kaçamak yapmak için neye ihtiyacı varsa onu al."

Aceleyle giyinmeni izledi, heyecanlı olduğun her halinden belliydi. Bu şimdiye kadar aklına gelen ve bundan sonra da gelebilecek en iyi fikirdi. Tek istediğini şey evlenmekti ve tüm angarya prosedürlerden kurtulmuştunuz.

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin