stop hating me | jude bellingham

454 17 0
                                    




"Bellingham, yapmamalı-"

"Pişmanlığını sonraya sakla prenses," diyerek sözünü kesti ve hızla dudaklarına yapışarak seni baştan savma bir öpücüğe çekti.

Duvara yaslanmış, kaslı vücudunu sana bastırırken, bundan bi kurtuluş olmadığını biliyordun. Olacakları durdurabilecek hiçbir tanrı, hiçbir doğa gücü yoktu aksine aranızda bu çekim tüm güçleri ve tanrıları durdurabilirdi.

"İkimiz de buna pişman olacağız," diye mırıldandın öpücükleri arasında, sesin boğuk ve kısıktı, nefes nefese kalmıştın. Neden bunu inkâr etmeye çalışıyordu ki?

"Tanrım, prenses. Şu lanet çeneni bir saniyeliğine kapatabilir misin?" Küçük bir sırıtışla sordu, nefesin kesilmişti. "Çok alıngansın. Her zaman son sözü söylemek istiyorsun, her şeyi kontrol etmek istiyorsun..."

Alaycı sözler Jude'un ağzından çıkarken, sağ eli yavaşça hareket etmeye başladı. Boynundan köprücük kemiklerine, göğüslerine ve karnının alt kısmına doğru, bir kez daha nefes alışını duymaya yetecek kadar baskı uyguladı. Kontrolünü kaybettiğini, ahlakını ve aranızda olduğuna inandığın her şeyi kaybettiğini duymak için.

"Bırak gitsin," diye fısıldadı kulağına, dolgun dudakları kulağına sürtündü ve kulak memeni hafifçe ısırdı. "Bırak gitsin, bebeğim. Bırak seninle ilgileneyim."

Her şey karmakarışıktı. Bunun ne yeri ne de zamanıydı. Ona bakmaman bile gerekiyordu. Ama adamın düğmeleri açık gömleği, artık buruşmuş takım elbisesi, pahalı parfümünün sarhoş edici kokusu ve o lanet sırıtışıyla ilgili bir şey beyninin çalışmasını durdurdu, henüz anlayamadığın çok ilkel bir şey tarafından yönlendiriliyordun.

"Burası lanet olası bir kulüp tuvaleti. Her an birileri gireb-"

Jude sinirlenmiş ve hayal kırıklığına uğramış bir şekilde homurdandı. Bu gece onunla birlikte olmak istemeyecek tek kadını seçtiğini biliyordu ama bunun sadece bir gösterişten ibaret olduğunu da biliyordu. Eğer onu uzun uzun inceleyen bakışlarını, ne zaman biraz şaşırsan yanında nefesini tutuşunu ve gözlerindeki arzuyu fark etmediğini sanıyorsan, çok yanılıyordun.

"Bırak girsinler. Beni görecekler ve gidecekler. Yarın yaptıklarımla ilgili manşetler atılması umurumda bile değil." Dedi, gözlerinin içine bakarak, ses tonu sertti. "Bırak seninle ilgileneyim. Buna ihtiyacın olduğunu biliyorum. İçini görüyorum prenses."

Zekice bir karşılık vermek için ağzını açtın ama o daha hızlı davrandı. Jude'un elleri kalçalarının arkasına gitti, aniden seni kendine çekti ve kolaylıkla yerden kaldırdı. Seni lavabo tezgâhına götürdü ve belki de gece boyunca yaptığı ve yapacağı tek nazik hareketle seni oraya oturttu.

"Ne kadar çok konuşursan, seni o kadar çok susturmak isteyeceğim," diye boğuk bir ses tonuyla uyardı, parmağını çenenin altına koyarak ona baktığından emin oldu. "Bu da seni daha fazla kızdırmama ve istediğini vermememe neden olacak."

Yutkundun ve ona başınla küçük bir baş onay verdin. Bunu asla yüksek sesle söylemeyecek, onunla aynı fikirde olma zevkini ona asla tattırmayacaktın. Zoru oynuyordun ama başka türlüsünü de istemezdi. Ne de olsa, aksini kanıtlamak için sana adını haykırtmaktan fazlasıyla memnundu.

"Güzel," dedi, sen ona bakarken başparmağı alt dudağında geziniyordu. Göz kapaklarının ardında belirsizlik, arzu ve hayal kırıklığı vardı. Bunların hepsini görebiliyordu. "Çok güzelsin." diye fısıldadı, dudakları seninkilere o kadar yakındı ki nefesini hissedebiliyordun. "Geceyi başka biriyle geçirmeni istemem. Bu beni öldürür prenses."

football one shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin