*02*

109 11 36
                                    

Flashback .......

උදෙන්ම principal office එකට ගිය මට සංධීර්ට වගේ ඉක්මනින් එළියට එන්න පුළුවන් වුනේ නෑ. මගේ ඩොකියුමන්ට්ස් ටිකත් එක අතකට අර⁣න් මන් මට දීපු ⁣data sheet එක fill කරා.
මට වැඩියෙන්ම සතුටු හිතුනේ gym එකෙයි swimming pool එකෙයි images ටිකක් දැක්කයින් පස්සෙ. මන් පොඩි කාලෙ ඉදන් Gymnastics වගේම Swimming වලට ආස කරපු කෙනෙක් වගේම සමස්ත ලංකා මට්ටම් දක්වා ඒ පැති වලින් ගිහින් දිනපු කෙනෙක්.

මගෙ පිස්සු පකා නම් පන දීලා කැන්ටින් එකට ආදරේ කරපු කෙනෙක්. මෙහෙ කැන්ටින් එක දැකලා මිනිහට පිස්සු හැදුනෙ නැති ටික විතරයි . සංධීර් බාස්කට් බෝල් කරන්නම ඉපදුන කෙනෙක්. අයියා⁣ ඒකට මාරම දක්ෂයි.එයා කලින් ඉස්කෝලෙ බාස්කට් බෝල් ⁣කැප්ටන් පවා වෙලා හිටියා .එයා එයාගෙ ෆිට්නස් ගැන කිය කියා දගලද්දී.මන් එයා එක්ක පැටලුනෙ මගෙ බොඩි ශේප් එක ගැන එයාට තේරුම් කරෝලා....

මගෙ බොඩි ශේප් එක දියුණු වුනේ Gymnastics වගේම Swimming වලට පින්සිද්ද වෙන්න. දවසක් මම මගේ රූම් එකෙන් වොශ් දාලා ඉවර වෙලා ගියේ වෙනදා වගේම කන්නාඩිය ඉස්සරහට... ගිහින් ඉනේ පටලපු තුවායත් එක අතින් අල්ලන් අනෙකෙන් phone එකෙන් music එකක් play වෙන්න දාලා නැටුවා. මූ ඕක දැකලා මට අනන් මනන් කිව්වට මන් ගනන් ගත්තද?? ....නෑ මන් ගනන් ගන්නෙ නෑ. පිස්සු පකාට ඊරිසියාව , උගෙ බොඩිය වගේද මගෙ බොඩිය....

මන් ඔය ගැන කියලා ඌත් එක්ක රණ්ඩු වෙන හැම වෙලාවෙම ඌ කියන්නෙ මට උබට වගේ තුනට හතරට නැමීගෙන ඇග කරකවන්න ඕනෙ නෑ කියලා . ඉතිම් මම ඒකාට....,
' උබ දිගඇරන් හිටපන් ,නැමීගෙන කැරකීගෙන එක එක position නොදා ඉදින් එතකොට හරිනෙ.'

මන් එච්චරයි කියන්න ඕන ඌ ඇවිස්සෙනවා ඇවිස්සිල්ලක් පොඩි එකා වගේ .අන්තිමට අම්මා ඇවිත් ප්‍රශ්නෙ විසදනකල් සංධීර් පැටියා ඉන්නෙ අහක බලං දාපු බිත්තරේ වගේ මූනත් හාදාගෙන.ඕකා බුම්මගත්ත ගමන්ම තමයි කොහොමත් ඉන්නෙ.

Office room එකෙන් එලියට එනවත් එක්කම නුවරඑළියේ ඉදන් එකපාරට පුත්තලමින් බැස්සා වගේ feeling එකක් දැනුනෙ. ඉන්ටර්නැෂනල් school වුනත් මේ ලංකාව බොලව් .....
Principal Office එක වෙනම බිල්ඩින් එකක්. අපි ඇවිල්ල තාම ගෙවුනෙ දවස් දෙකයි.අද ත⁣මයි තුන්වෙනි දවස. මුල් දවස් දෙකේ අපේ ක්ලාස් එකේ හැමෝටම ලෙක් තිබ්බ නිසා අපි ලෙක් රූම් එකේ හිටියේ . අද තමා අපේ ක්ලාස් රූම් එකට යන්නෙ. ⁣A/L science section එකට වෙන් වුන වෙනම බිල්ඩිමක උඩම තට්ටුවේ තමයි අපේ ක්ලාස් රූම් එක තිබ්බෙ .
අව්වටත්, ' ⁣හායි මෙයා .....' කියාගෙන මට දීපු මැප් එකෙන් බිල්ඩින් එක හොයන් ඉස්සරහට ගියා .මම දැන් හිටියේ පොඩි එවුන්ගෙ බිල්ඩිමක් ලග ඊට ටිකක් ඉස්සරහින් ground එකත් එක්ක තබ්බ බිල්ඩිම දැකලා මගෙ පන යන්න ආවා

ආගමනWhere stories live. Discover now