*03*

79 10 32
                                    

(සමහර තැන් වල තියෙන දේවල් 🔞 නිසා අකමැති අය කියවන්න එපා. මෙහෙම දැනුවත් කරලා තියෙද්දිත් ඔයාලා බැනගෙන ආවොත් මට ඒකට කරන්න දෙයක් නෑ.......)

ලඟ තිබ්බ වීදුරුව අරන් වතුර බීලා එහෙන්ම ඇදට වැටුනෙ හෙට උදෙන්ම නැගිටින්න ඕන නිසා.

ම්ම්හ්....AC on කරලා තිබුනත් ඇඟට අමුතු රස්නයක් දැනෙද්දි මන් හිටියෙ ඕනවට වඩා මත් වෙලා.
ඒත් එක්කම ඇඳට කවුද නගිනවා දැනුනෙ ඊට සාපේක්ෂව මගෙ ඇඟ ගිනියම් වුනා වගේ දැනෙද්දි . අත පය තද කරන් දැනුන හැගීම් එලියට දාන්න බැරි තැන මන් ඇඳ රෙද්ද තදින් මිරිකෙන්නම අල්ල ගත්තා.ටික වෙලාවක් ගෙවිලා ගිය තැන......

මන් ඇදන් හිටපු බැගී ටී එකට යටින් ගිය රලු අත් දෙකක් මගේ ඉන මිරිකද්දි නොදැනුවත්වම මාව ඒකට උත්තේජනය වුනා.
" ආහ්....ම්ම්ම්"
ටික ටික උඩට මගෙ ඇග දිගේ ඒ ඇඟිලි ගියේ මට ඉවසුම් නැති කරලා. මගෙ ඇගෙන් ටී එක අයින් වෙලාම ගියේ ඒ ඉවසුම් නැති අත් මාව තව තව පිරිමදිද්දී.

"ම්ම්හ් ....ආාාහ්ම්" මගෙ බෙල්ලට දැනෙන තෙත් හාදු එක්ක මගෙ බෙල්ල උරද්දි මාව කෑගැස්සුනා.කවදාවත් විදපු නැති විදිහෙ ඒ ස්පර්ශයන් මට තව තවත් ඕන වුනේ කිසිම හේතුවක් නැතුව .

එක පාරටම කන ලඟට වෙන්න බෙල්ල පාමුල හපලා එතන උරවද්දි ඇස් වලින් කදුලු පැන්නෙ ඒ දැනෙන වින්දනය දරා ගන්න තරම් මම තවම මේ හැඟීමට අලුත් නිසා වෙන්නැති .

මගෙ කනට ලන් වෙලා කන ඇතුලට දිව අරන් කලතන්න ගද්දී අනේ දැන් ඇති නවත්තන්න කියලා මට කියන්න හිතුනා. මුලු ඇගම වෙව්ලන්න ගත්තත් මගෙ ඇඟ උඩ හිටපු කෙනා ගානක් නැතිව මගෙ තොල් ලගට ඇවිත් උඩු තොලයි යටි තොලයි හපන ගමන් උරවන්න ගත්තා .

"ම්ම්හ් ...න්..නවත්ත...ම්ම්ම්ම්.... " වචන පිට කරන්නත් කලින් මගෙ පපුව අත ගාන ගමන් එයා මගෙ වචන එයාගෙ තොල් පාවිච්චි කරලා වහලා දැම්මා . මගෙ කට ඇරුනු වහාම එයාගෙ දිව මගෙ ඇතුලටම ඇවිත් අස්සක් නෑරම රස හෙව්වා.
එතනින් නතර නොවුන එයාගෙ තොල් දරුණු විදිහට මගෙ පපුව උරවන්න ගනිද්දී මන් හිටියෙ දරා ගැනීමේ උපරිම සීමාවේ. මන් හිතන්නෙ එයා මගෙ වීක් පොයින්ට් එක මගෙ කෑගැහිල්ල එක්ක හොයාගන්න ඇති .

ආගමනWhere stories live. Discover now