*09*

66 9 14
                                    


"අවිනු මැණික.......දැන් හොඳටම සනීප වෙලා නේද මගෙ වස්තුව ඉන්නෙ."

King දවස් හයක් අවිනුගෙන් ඈත් වුනේ අවිනුගෙ හොඳටමද..... ඒත් කලින් කිව්වා වගේ king කියන්නෙ ඉවසීමක් නැති කෙනෙක් , එයාට අවිනු නැතුව ගෙවන දවස් අවුරුද්දක් වගේ දැනුනෙ. එහෙම කෙනා දවස් හයක් තිස්සෙ කරපුවා දන්නේ එයාගෙ විශ්වාසවන්තම අය විතරයි.

King එක්ක අද තේජාන් වගේම තිශේන්නුත් ඇවිල්ලා හිටියා. ඒ දෙන්නාගෙ හැසිරීම නම් මේ දවස් වල හරි කලබලයි. තිශේන්ගෙ ඇස් මිනාශි දිහාවට හැරෙනවත් එක්කම මිනාශි ඒ ඇස් මඟ හැරියා.
ඒකට අවිනුගෙ පිස්සු පකා!!!
එයා තේජාන් දිහාවට මරාගෙන මැරෙන බැල්මක් පා කරා. ඒ බැල්මට තේජාන්ට කෙලගිලුන්නැති ටික විතරයි.

"ඔයා හිටපු නැති නිසාම මම හොඳ සනීපෙන් හිටියා දේශ්."

අවිනු එයාගෙ බය හන්ගන් උත්තර දුන්නා. එයා ආස නෑ එයාගෙ තරහකාරයො ඉස්සරහ දුර්වල වෙන්න.
අවිනුගෙ අත්තම්මා ,සන්ධීර් වගේම මිනාශිත් අවිනුගෙ හදිසි වෙනස් වීම ගැන ආඩම්බර වුනා.

"එහෙනම් අපි දෙන්නා තවත් හොඳ සනීපෙන් ඉමු මගෙ Queen...."

King ගෙ අණකිරීමත් එක්ක අවිනුව දේශ් එක්ක ආයෙමත් තනි වුනා. අත්තම්මා යන්න කලින් අවිනුගෙ ඔලුව අතගාලා යන්න ගියේ පරිස්සමෙන් ඉන්න කියලා කියන ගමන්.

"ලඟට එන්න එපා.... දේශ්!!.... King නවත්තන්න ."

"ශ්ශ්.....මන් කියලා තියනවා ඔයාට කොයිම වෙලාවකවත් මන් කරන දේවල් වලට බාධා කරන්න එපා කියලා අවිනු."

අවිනුගෙ තොල් ඇඟිල්ලකින් පිරිමදින ගමන් king එක අතකින් අවිනුගෙ ඉ⁣න තද කරලා අල්ලගත්තා .

"ම්ම්හ්.....නව..ත්තන්න දේශ් "

"ඔයා ඔහොම කියද්දි නවත්තන්න හිතෙන්නෙ නෑනෙ මැණික .අපි දෙන්නා අදත් එකට ඇඟ හෝදන්න යමුද queen ."

"දේශ් !!! "

"ඔන්න එහෙනම් ඔයා හා කිව්වා එහෙම නේද.....එන්න යමු."

අවිනු හිතන්නවත් කලින් අවිනුව එක උරහිසක් උඩ දාගත්ත king අත පුරවලා අවිනුගෙ පීච් එකට පාරක් ගැහුවා .

ආගමනWhere stories live. Discover now