За п'ять днів Гаррі, опинившись на обраному Снейпом місці для тренування, насамперед запустив заклинання виявляння не чекаючи команди, і майже відразу ж почув:
- Так-так-так, Поттере. Вирішили все ж таки здивувати мене? І навіть не бубоніли собі під ніс, як ви це зазвичай робите.
- Вважається як одне з десяти, сер? - усміхнувся Гаррі, цілком і повністю налаштований на перемогу. Снейп зігнув губи в легкій усмішці:
- Ну, оскільки я не встановлював конкретних вимог, - цього разу зараховано.
Керолайн, глянула в обличчя свого друга, широко усміхнулася. Вона практично не сумнівалася в тому, що він був достатньо мотивований, щоб виграти це парі. Здається, вечір має бути вельми цікавий.
Поки тривало тренування, Гаррі намагався не припуститися жодної помилки. Снейп, помітивши це і нарахувавши вже половину необхідних заклинань, іронічно кинув:
- Невже так хочеться копирсатися в моїх спогадах, Поттере? Чи мало було тих, що ви вже бачили?
- О, я маю вам подякувати, сер, - не менш в'їдливо відгукнувся Гаррі. - У них було багато цікавого. Але деякі моменти залишилися... за кадром.
- Та невже? - тон Снейпа став холоднішим. - Ви таки нахаба, Поттер.
- Я це вже чув. Рахуйте далі, сер.
Судячи з обличчя Керолайн, вона була не надто задоволена цими розмовами. Вона раз у раз поглядала на свого чоловіка, немов відстежуючи його настрій, але Снейп був, як завжди, абсолютно відчужений, і Гаррі, який вловив це безмовне промацування, тільки дивувався. Невже вона й справді щось бачить під цією крижаною маскою? Або ж давно призвичаїлася схоплювати найдрібніші нюанси, які йому самому було не вловити або не зрозуміти? Зрештою, вона ж спостерігає за ним щодня. Не може ж він і вдома ходити з постійно піднятими ментальними щитами.
Чи все-таки може?
Коли кількість продемонстрованих невербальних заклинань дійшла до восьми, Снейп, здається, злегка напружився. І застосував той єдиний засіб, який досі діяв безвідмовно, якщо треба було позбавити Гаррі самовладання.
- Вражаюча концентрація, Поттере. Якщо у вас від самого початку були такі здібності, мені абсолютно незрозуміло, для чого вам знадобилося всі сім років вдавати повного ідіота.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В царстві Аїда сновиділа тінь
FanficСеверус Снейп вижив після війни з Волдемортом, однак попереду непевне майбутнє. Суд, невідомість, то чи варто йому взагалі жити? Чи зможе Северус побороти своє минуле і віднайти шлях до щастя? Найближчою подругою Хлопчика, що вижив є інша дівчина...