Луціус Мелфой стояв біля вікна, спостерігаючи, як постать у чорному плащі оминула ковану браму маєтку Мелфоїв. Скривився, дивлячись, як відвідувач швидко йде доріжкою до парадного ґанку. Після загибелі Волдеморта він закрив було браму для всіх, окрім членів своєї родини, але Нарциса безапеляційно наполягала на тому, щоб залишити прохід для Снейпа. Точніше, для Снейпів - його дружину ворота теж пропускали безперешкодно. Луціус не розумів, чим Снейп так цікавив Нарцису, що вона вперто приймала його в їхньому будинку на правах близького друга. Але сперечатися з нею було марно. Особливо після того, як Волдеморт наказав Драко вбити Дамблдора, а Снейп виконав завдання замість нього. Коли Нарциса дізналася про спробу Луціуса ліквідувати Снейпа, то розлютилася. Вона заборонила йому будь-які дії щодо Северуса та його дружини і була дуже категоричною у висловлюваннях. І тепер, після цього тривожного повідомлення від шпигуна в міністерстві про втечу Керроу, Снейп іде сюди.
Луціус дивився вниз, на доріжку. Снейп уже увійшов до будинку, отже, за кілька секунд з'явиться тут. Мелфой зітхнув і, відвернувшись від вікна, попрямував назустріч гостю. Зобразив посмішку:
- Вітаю, Северусе.
- Здрастуй, Луціусе, - Снейп, не посміхаючись, пройшов повз Мелфоя і, зупинившись біля величезного каміну, розвернувся обличчям до господаря будинку. - Сподіваюся, ти знаєш новини?
Посмішка зникла з обличчя Луціуса. Він намагався замаскувати свій страх, але в нього це погано виходило. В оклуменції він ніколи не був сильним. Снейп, явно не приховуючи зловтіхи, спостерігав за своїм... другом.
- Я бачу, новини тобі не дуже подобаються. І що ти маєш намір робити? Чекати на дорогих гостей? - тон Снейпа став донезмоги люб'язним. - Алекто напевно буде рада знову гостювати в Мелфой Менор.
- Припини! - обірвав його Луціус. - Можна подумати, мені це приносило задоволення тоді, - він провів рукою по волоссю, уже не приховуючи розгубленості. - Що за ідіоти постійно сидять у міністерстві, чому всі продовжують тікати з Азкабану?
Не дивлячись на Снейпа, він плюхнувся у своє крісло біля каміну.
- Нам треба вжити заходів, - пробурмотів він.
- Нам? - Снейп скоса глянув на нього. У його голосі почулися знайомі вкрадливі нотки, що зазвичай передували викиду значної дози отрути.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В царстві Аїда сновиділа тінь
FanfictionСеверус Снейп вижив після війни з Волдемортом, однак попереду непевне майбутнє. Суд, невідомість, то чи варто йому взагалі жити? Чи зможе Северус побороти своє минуле і віднайти шлях до щастя? Найближчою подругою Хлопчика, що вижив є інша дівчина...