Розділ 59

49 4 11
                                    

Погода в Лондоні була дивовижно безвітряною.  Легкий мороз,  чарівний снігопад і святкові прикраси на вулицях перетворювали місто на різдвяну листівку. Керолайн, користуючись нагодою, що біля неї вряди-годи не було охорони, зняла з голови каптур, і сніжинки сідали на її неслухняні чорні кучері. Джіні, яка зустріла її традиційною  посмішкою, ховала своє вогненно-руде волосся під шапкою. На Діагон-алеї всі вітрини світилися різнокольоровими вогниками, людей було багато, на різдвяних канікулах школярі з батьками, молоді пари з маленькими дітьми, та й узагалі всі сновигали крамницями й кав'ярнями. У "Дірявому казані" просто яблуку ніде було впасти. Поблукавши трохи й подивившись через вітрину на забите відвідувачами "Фортеск'ю", Джніі й Керолайн вирішили знову йти до бару. Розрум'янені на морозі дівчата увійшли до бару і, сміючись, обтрушували одна одну від  сніжинок, що набилися в складки зимових мантій. У барі всі столики теж були зайняті, і в  залі було незвично світло через два яскраво  каміни і гірлянди, що світилися під стелею і на стінах. Але побоювання Кер, що і тут вони не знайдуть місця, не справдилися - господар, приязно  вклонившись, відвів їх у все ту ж кімнатку з каміном.

- Цікаво, чому цей кабінет завжди вільний? - запитала Джіні. - Чи ти замовляла столик?

- Ні, - Керолайн хитнула головою, - але скільки я тут бувала, господар завжди пропонував нам із Северусом саме цю кімнату. І вона завжди була вільна. Напевно тут таких кабінетів багато. Імовірно, вони для постійних клієнтів.

- У будь-якому разі, я рада, що можна спокійно перекусити, - розслаблено посміхнулася Джіні. - У Барлозі зараз дуже шумно, і мама ще не приїхала. Нікому утримувати дисципліну.

- Так, я чула від Гаррі, - Керолайн повісила свою мантію на вішак, за допомогою палички просушила  від снігу поділ сукні й сіла за стіл. - І як там та ронова дівчина?

- Та мені її шкода, бідолаху, - буркнула Джіні не надто задоволено. - Вона намагається все встигнути. Але ти ж знаєш, скільки вони їдять. Крічер там дуже доречний.

- Вони збираються одружитися? - поцікавилася Керолайн.

- Не знаю, - молодша Візлі знизала плечима. - Напевно, ще занадто рано про таке говорити. Поки що, у всякому разі, жодних розмов про це я не чула. Рон точно нічого не говорив. Ми намагаємося не ставити йому таких особистих запитань.

В царстві Аїда сновиділа тіньWhere stories live. Discover now