Розділ 64

37 4 4
                                    

— Ви хочете зробити що?! — витріщив очі Макнейр, якого Снейп майже силою витягнув з кабінету в лабораторію. — Застосувати рівноцінний за силою вірус?! Северусе, та ви з глузду з’їхали.

— Поки що ні.. Нам треба дослідити невиліковні вірусні захворювання. Що в нас вважається найневиліковнішим?

— Окрім кровних проклять? Мабуть, тільки лікантропія.

— А драконяча віспа?

— Вона лікується на ранніх стадіях.

— І все ж не завадить перевірити. А серед маґлівських захворювань що вважається настільки ж небезпечним?

Макнейр задумливо почухав потилицю:

— Ну… мабуть, вірус імунодефіциту. Здається, я вам приносив книги з вірусології, так?

— Приносили. Пам’ятаю, я читав про цей вірус. Отже, він найнебезпечніший?

— Можливо, є й інші, я ще не встиг ознайомитися з усіма  вірусами, але від цього точно немає лікування. Існують деякі види підтримувальної терапії, але загалом маґли не придумали, як від нього позбутися. Северусе… Робота з цими вірусами небезпечна. Навіть контактувати з ними небезпечно.

— Я знаю. Ви можете дістати зразки крові з таким вірусом?

— Можу, але… навіть не знаю, — цілитель із тривогою дивився на свого колегу. — Ви що, справді зібралися це зробити?

— Справді, — Снейп нетерпляче порпався у книжкових шафах, шукаючи потрібну літературу.

— І що ви будете робити зі зразками?

— Треба спрямувати два віруси один на одного і подивитися, яка буде інтенсивність реакції. Якщо занадто сильна — пацієнт може не витримати  лікування.

— Ви точно з глузду з’їхали, — з жахом прошепотів Макнейр. 

— Я думав, що я один такий ненормальний у цій лікарні… Але ви, здається, поб’єте навіть мої рекорди. Я принесу вам зразки. Але не  торкайтесь їх без рукавичок і маски.

— Хіба вони передаються повітряно-крапельним шляхом? — спитав Снейп, все ще порпаючись у книгах.

— Драконяча віспа передається. Тож її слід виключити з експериментів, інакше ми ризикуємо влаштувати епідемію.

— Гаразд, поки візьмемо тільки те, що передається через кров. Вірус імунодефіциту підходить, так?

В царстві Аїда сновиділа тіньWhere stories live. Discover now