Уранці Снейп прокинувся від холоду. Вогнище Керолайн згасло вночі, і кімната швидко охолола. Северус потягнувся за своєю паличкою, яку залишив на підлозі біля ліжка - і зрозумів, що не дотягнеться, не розбудивши Керолайн. Уночі він перекинувся на спину, відкинувши ліву руку на по́душки, а під ранок цією рукою заволоділа його дружина і тепер спала з нею в обіймах. Ось тобі й "презирство".
Деякий час він лежав, не рухаючись, намагаючись роздивитися годинник, що стояв на столі. Здається, у нього є ще хвилин десять, перш ніж йому доведеться вставати і збиратися на роботу. Але, напевно, залежуватися все-таки не варто. Він спробував якось непомітно витягнути свою руку з пальців Керолайн, але та лише міцніше вчепилася в зап'ясток і, глухим зі сну голосом пробурмотіла:
- Ще десять хвилин.
І підтягнула його руку ближче до обличчя, втупившись носом у бік його долоні.
Снейп кліпнув. Він уже не раз і не двічі намагався розкласти всі її слова і дії по поличках і вирахувати, чому вона так лине до нього навіть після того, як він поводився з нею як мерзотник. А вже вчора і поготів... І ось, будь ласка - вона знову спить, вчепившись у його руку. Циссі напевно знайшла б як пожартувати з цього приводу...
За кілька хвилин вона випустила його зап'ястя, ковзнула пальцями по внутрішньому згину ліктя, але замість того, щоб дати йому вибратися з ліжка, присунулася ближче й обхопила рукою за торс. Северус, у принципі вже звичний до такого стану речей, зрозумів, що його шанси потрапити сьогодні на роботу вчасно стрімко наближаються до нуля. І через таку поведінку він абсолютно не розумів і не міг зрозуміти, що вона думає з приводу вчорашнього. Коли вона справді злилася на нього - було простіше. Вона могла грюкнути дверима, піти у свою кімнату, перестати його торкатися.
Але як характеризувати ось це?..
- Мені треба вставати, - сказав він їй, утім, не роблячи нічого, щоб це здійснити.
- Ще трохи, - пробурмотіла вона йому в плече, немов у напівсні, але він уже розкусив її. Судячи з голосу, вона прокинулася п'ять хвилин тому, коли він спробував забрати в неї свою руку.
- Чого ти хочеш? - неголосно запитав він. Керолайн зітхнула, підняла голову й сперлася на лікоть:
- Ти нестерпний. Тут холодно, а я просто хотіла полежати з тобою трохи, перш ніж вилазити на цей холод.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В царстві Аїда сновиділа тінь
FanficСеверус Снейп вижив після війни з Волдемортом, однак попереду непевне майбутнє. Суд, невідомість, то чи варто йому взагалі жити? Чи зможе Северус побороти своє минуле і віднайти шлях до щастя? Найближчою подругою Хлопчика, що вижив є інша дівчина...