Yazardan not: Karakterlerin görsellerini eklemeyeceğim. O kısmı tamamen sizin hayal gücünüze bırakıyorum. Bölüm 2036 kelimecik. Ben bölümü yazarken keyif aldım umarım sizde okurken alırsınız (:
Bölüm şarkısı: Ceylan Ertem-El Adamı olsun (:
Bölüm emojisi de ❄️❄️ olsun (:
İyi okumalar..
********
"Koşa koşa gittiğim yolları sürünerek
geri döndürdüler.."********
"Gözöl kozları ökna ötmö hososonda da oldokça ötkölödör!" Kendime bi daha kimsenin cümlelerini bu şekilde taklit etmeme sözü verdim çünkü beceremiyordum.
"Hayır anlamıyorum gelmişsin, oturmuşsun, misafirsin, orda ne güzel oturmuş muhabbet ediyoruz. Tamam belki muhabbete henüz başlamamış olabiliriz ama böyle de giriş yapılmaz ki canım. Sen bir misafirsin, daha eve girer girmez eleştireye başlanmaz. Yani beni resmen ne konumuna getirdi. Sanki ben erkek meraklısıydım da, biricik oğlu gelince üzerine atlıycam. Nolmuş yani mini etek giydiysem? Mini etek giyip askılıyla dolaşan bir ben mi varım? Tabi oğluna sahip çıkamıyor biliyor ya malını, o yüzden gerildi. Ah orda babam olmasaydı ben verirdim ağzının payını da babam vardı işte. Babamdan da böyle bi tepkiyi ilk kez görüyorum hee, bir an Ateş amcayla zıtlık çıkıcak sandım ortam öyle bi gerildi ki. Ama ben babama dedim 'Baba ne geriği var gelmesinler, gidebilecekleri bir biz mi kaldık, her komşuyu böyle ağırlarsak ooooo, hem görüşmeyeli 9 sene olmuş önemsemezler bile..' diye diye dilimde tüy bitti ama yok adam Nuh dedi Peygamber demedi. Al işte şimdi ne oldu? İşler iyice sarpa sardı. Şimdi işin yoksa ayıkla pirincin taşını. Daha bir de bunun oğlu gelecek sen o zaman seyret cümbüşü. Ay bir de oğlu tipsiz, martı kaş, telli, gözlüklü,kambur yürüyen asalağın teki çıkıyomuş işte ben o zaman sokarım lafımı. Hiç geri durmam asla ve kat-a. Of ben ne diyorum ya bende şans mı var sanki, çocuk 9 yaşındayken bile bütün mahallenin kızları salyalarını çocuğun üzerine akıtıyodu şimdi çocuk gelmiş 20 yaşına kim bilir nasıl olmuştur. Yaa Çiğdem sen beni dinliyor musun?"
"Eflal Allah aşkına bi nefes al ya geldiğinden beri bi susmadın." Çalışma masasından kalkıp yanıma geldi ve yatağa yanıma oturdu elleriyle saçlarımı geriye itip yüzümü kavradı. Bense Küçük Emrah gibi olan kaşlarımla ona bakıyordum.
"İyi misin sen? Bi kendine gel bakayım. Normalde hiç bu kadar uzun konuşmazsın."
Yüzümü ellerinden kurtarıp yatağa doğru kendimi attım, gözlerine bakmak istemedim bir an. Kaşlarımı çatıp tavanı izlemeye başladım.
"Çiğdem korkuyorum."
"Neden korkuyorsun anlamıyorum ki, alt tarafı o da senin benim gibi bir insan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU
FantasyKORKU KİTABI DEĞİLDİR! Nereye koştuğunu bilmeden koşan birine ne yardım edebilir? Durduramazsınız ama eşlik edebilirsiniz. Eflal'in hem koşup hem yolunu nasıl bulduğunu beraber okumaya ne dersiniz? ******** '1. Kitap arkası' Üzerimdeki onca kıyafete...