Yazardan not: Herkese selam. Yeni bir bölümden daha merhaba! Bugün İstanbul yağışlı ben de dedim ki 'madem dışarı çıkamayacağım o zaman yeni bölümü düzenleyip yollayayım.' Bölüm tam 12.004 kelime.
Bu bölümde Eflal'e çok üzüldüm çünkü gerçekten kafası çok karışık. Ne yapması gerektiğini de ne söylemesi gerektiğini de bilmiyor. Bu kafa karışıklı bir süre daha devam edecek ama Eflal'in sustuklarına tahammülünün kalmadığını da bitmesi için harekete geçeceğini de göreceğiz. Aynı zamanda ilk kitabın da düğümleri çözülmeye başlayacak. Yani Nefes de artık yavaş yavaş babasının yarattığı değil kendi karakterine dönecek.
Bu bölümün şarkısı; Feridun Düzağaç-Beni Bırakma olsun :)
Bölüm emojisi de 😶🌫️😶🌫️ bu olsun :)
Herkese iyi okumalar :)
********
"Ne yaşadıklarımdan pişmanlık duyuyorum ne de bir minnet."
********Telefonuma gelen mesaj sesiyle parmaklarım otomatikman cevap yazmaya gitti.
Alıcı: Çiğdem
Çok iyiyim. Hiç bir sorun yok. Kitap okuyorum.Soğuk bir mesaj olduğunun farkındaydım ama artık arkadaşlarıma söylediğim yalanlar canımı yakar hale gelmişti. Bu yüzden ne yazacağımı bilemiyordum. Mutlu değildim. Bir sürü sorunum vardı ve sanırım bunlar git gide artacaktı da. Durum buyken hala sırıtarak arkadaşıma mutlu taklidi yapmayı içim almıyordu artık. Telefonumu kenara bırakıp aynanın karşısına geçtim.
Nefes'in benim için kapının koluna bırakmış olduğu elbiseye bakıyordum. Uzun bir türlü yıkanamadığım için ve bu pis evde yatıp kalktığım için kendimi fazlasıyla kirli hissediyordum. Ve en nefret ettiğim şeyi yapıp bu pis halimle yeni temiz kıyafet giymiştim. Üstelik hiç bana yakışmıyordu.
Pembeye bakan krem rengi bir tonu vardı. Fitilli kadife bir kumaştandı. Uzun karpuz kolları ve dizlerimin bir karış altında biten eteğiyle çok zarif görünüyordu. Kemer kısmı etamininde çiçek motifi olan ayrı bir kumaştan yapılmıştı. Pembe, sarı, mor, turuncu,mavi, kırmızı rengarenk çiçekler. Düz saçlarımı tepemde güzel bir topuz yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU
FantasiKORKU KİTABI DEĞİLDİR! Nereye koştuğunu bilmeden koşan birine ne yardım edebilir? Durduramazsınız ama eşlik edebilirsiniz. Eflal'in hem koşup hem yolunu nasıl bulduğunu beraber okumaya ne dersiniz? ******** '1. Kitap arkası' Üzerimdeki onca kıyafete...