6. Bölüm 'Çıkış'

96 10 87
                                    

Yazardan not: Herkese selamlar. Yeni bir bölümden daha merhaba. Aslında bu bölümü bir hafta önce yayımlayacaktım ama Wattpad'e giremediğimden gecikti. Bunun için sizden özür dilerim. Bu bölüm tam 11.000 kelime! Nasıl oldu diye sorarsanız hiç bir fikrim yok :)

Bu bölümün şarkısı: Yıldız Tilbe-Vazgeçtim olsun :)

Bölümün emojisi de 🌳🌳 olsun :)

İyi okumalar...

********

"Sabrın taştığı yer, bir şeylerin değişeceği yerdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sabrın taştığı yer, bir şeylerin değişeceği yerdir."
********

Her şey çok fazla hızlı ilerliyordu. Nefes gittikten sonra ne yapacağımı bilemez halde odada kalmıştım ve birazdan odaya beni hazırlamak için yardımcılar gelecekti. Devasa camları kırıp yüzerek buradan kaçmak ve efendi gibi hazırlanmak arasında kalmıştım. Sızlanmayı bırak Eflal!

Elimde tuttuğum bornozun katlarını açıp duşun dışındaki asma yerine astım. Bu dilinden asla anlamadığım duşta hemen yıkanmam gerekiyordu. Duşa girmeden önce tuşlarla oynayarak sıcak su ayarını bulmaya çalıştım. Neyseki deneyimim bana zaman kazandırmıştı. Geçen sefer banyoya girdiğimde şampuanları bulmakta zorlandığım için bu sefer önceden hazırlamak istedim. Gizli dolabı açıp içerisinden şampuan, saç kremi ve duş jelini alıp duşa koydum ama lifi bulamıyordum. Lavabonun dolaplarını karıştırmaya başladım. Bir tarafı açtığımda bolca erkek ürünüyle kafa kafaya geldim. Burası Nefes'e ait olmalıydı. Burayı daha sonra kurcalamalıyız Eflal! Hızlıca kapatıp diğer dolabı açtım. Burada kadın ürünleri vardı. Kremler, yağlar, deodorantlar, traş bıçakları, parfümler v.s. ıvır zıvırlarla doluydu. Traş bıçağı!!! Açılan gözlerimle pembe traş bıçağını elime alıp dona kaldım. Nefes bana traş bıçağı mı almış!? Bize kıllı mı diyor Eflal! Sakin olalım bir saniye! Muhtemelen birisine lazım olabilecek olan kozmetik ürünleri söylemiştir ve o da almıştır. Gidip bizzat bana parfüm, krem falan seçecek değil ya! Aynen aynen sakin kalalım.

Elimdeki traş bıçağını arkaya doğru saklayıp lif aramaya devam ettim. Alt dolabın içindeki rafta pakette olduğunu görünce hemen bir tane alıp duşa girdim. Bir ton su boşa aktı Eflal! Evet ama kapatırsam ayarını kaybederdim ne yapayım? Kısa zamanda bu duşu çözmeliydim.

Hızlıca aldığım duşun ardından bornozumu giyip kafama sardığım havluyla beraber banyodan çıktım. Odaya girdiğimde iki güzel kız ayakta beni bekliyorlardı.

"Merhaba efendim." Dedi hafif kısa boylu olan.

"Merhaba isimlerinizi öğrenebilir miyim?" Diye sordum hemen. Burada insanlara nasıl hitap edeceğimi şaşırıyordum.

KORKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin