𝐗𝐕𝐈.«Γιατί με αποφεύγεις, Ιφιγένεια;»

54 9 31
                                    

Κεφάλαιο Δέκατο Έκτο
Τίτλος κεφαλαίου: «Γιατί με αποφεύγεις, Ιφιγένεια;»

Κεφάλαιο Δέκατο Έκτο	Τίτλος κεφαλαίου: «Γιατί με αποφεύγεις, Ιφιγένεια;»

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Ιφιγένεια Χρηστίδου

Ακόμη μία νύχτα που στην λέσχη γίνεται ξέφρενο πάρτι. Το αλκοόλ, το χόρτο, οι πουτάνες, είναι παντού, αλλά εγώ δεν έχω καμία όρεξη γαμώτο… Μετα από εκείνη την μέρα στο γραφείο του Μιχαήλ, τον αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι. Έχουν περάσει δύο εβδομάδες, και εγώ έχω αρχίσει να τρελαίνομαι.

Θέλω τόσο πολύ να τον δω, να του μιλήσω, να τον αγγίξω, να τον φιλήσω- «Που ταξιδεύει το όμορφο μυαλουδάκι σου μικρή; Μήπως σε ένα νοστιμότατο γουρουνάκι; Μα πως το λένε… Α! ΜΙχαήλ το λένε. Μήπως έχω δίκιο; Ε; Ε;»

«Σκάσε ρε Παναγιώτη» τον αγριοκοιτάζω, μα αυτός αγγίζει το σώμα του στο παγκάκι που κάθομαι μόνη μου και παρατηρώ τα μέλη και τους καλεσμένους της λέσχης να παρτάρουν ανέμελα. «Ξέρεις, το να τον αποφεύγεις μόνο τα αίματα ανάβει. Όταν σε δει θα σε γα-»

«Σκάσε ρε!» του έδωσε μία δυνατή φάπα στο κεφάλι και παραλίγο να ρίξει την μπύρα του. «Βλάκα» συνέχισα και εκείνος γέλασε δυνατά. «Ξέρεις… Αν όντως θες να τον δεις, δεν χρειάζεται να πας και πολύ μακριά» λέει με ένα πονηρό μειδίαμα.

«Είναι στην φωτιά μπροστά με τον Ορέστη και τον Μάνο» συνέχισε, και εγώ αμέσως έγειρα το κεφάλι μου και τον κοίταξα. Γαμώτο… Είναι τόσο γαμημένα όμορφος…

Αυτοι οι μυς του είναι πάντα φανεροί, μα με αυτή την λεπτή μαύρη μπλούζα που φοράει αναδεικνύονται ακόμη περισσότερο. Το φως του φεγγαριού τον αγγίζει τόσο απαλά, που απορώ αν είναι όντως λίγα μέτρα πιο μακριά, ή αν τον φαντάζομαι.

«Αχ, καύλωσα τώρα…» είπε ο μαλάκας δίπλα μου, και εγώ δεν άντεξα άλλο.
Σηκώθηκα και έπιασα την μπύρα του, την αναποδογύρισα, και τον έλουσα ολόκληρο. «Άντε γαμήσου τώρα!» του φώναξα και αυτός έσκασε πάλι στα γέλια. Θα τον σκοτώσω τον βλάκα, δεν μπορώ!

Σταμάτα! ΑΣΤΥΝΟΜΊΑ!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt