Dean dan Zuri sudah selamat mendarat di lapangan terbang Nice, Monaco. Cuaca di Monaco ketika ini agak panas kerana musim summer.
Tidak lama menunggu, Dean dan Zuri sudah berada di dalam teksi eksekutif Monaco. Mereka di bawa ke sebuah hotel ternama di Monaco.
Setibanya di hotel, mereka terus diberi kad akses bilik Presidential Suite No. 8. Jam menunjukkan pukul 4 petang.
"We'll have dinner with three of my foreign partners for coming mega projects in Singapore-"
"Huh? What project? I thought you said the last project is that school project?" Zuri mengerutkan dahinya.
"Sayang, no worries. That mega project is sharing investment. My company is one out of 5 companies for that joint venture project. The capital is shared" jelas Dean.
"Are you telling me you're going to be busier?"
"Nope. But we will travel more. Enjoy sayang.."
Zuri mengerling suaminya. "You mean we will leave our house often?"
Dean memeluk Zuri dari belakang. "If now we only travel two times in 3 months, that time we will travel more.. like 2 times a month,"
Zuri meleraikan pelukan Dean dan menghadap wajah suaminya. "That's not travel sayang. That is work,"
Dean kembali mengaut pinggang Zuri lembut. "Work cum travel," Dean mencium bibir mungil Zuri.
Zuri dapat merasakan bahagian sulit Dean mengeras. "I'm sorry sayang.. I'm bleeding. Today is my second day,"
Dean melepaskan pelukannya. Dia mengeluh kerana terlepas moment untuk menyetubuhi isterinya.
Zuri tertawa kecil. "I'm sorry,"
Dean menarik kembali jari Zuri. "Help me, sayang," dia meletakkan jari Zuri di bahagian zakarnya yang masih mengeras didalam jeans birunya.
Zuri tidak menjawab. Dia langsung tidak berminat mahu bermain seks dengan suaminya terutamanya ketika period.
"I'm tired sayang," kata Zuri jujur.
Dean membiarkan Zuri menarik jarinya. Memang kecewa apabila keinginan seks nya ditolak tetapi dia faham jika Zuri tidak terangsang buat masa ni. "It's ok. You owe me," kata Dean dengan nada nakal sambil sorotan matanya mengimbas tubuh Zuri di atas katil.
"Ok. I will be on top once this period ends," balas Zuri nakal.
Jawapan Zuri membuatkan Dean geli hati tetapi dalam masa yang sama sangat membahagiakan. Dia paling gemar apabila Zuri berada di atas nya setiap kali mereka melakukan hubungan seks.
Namun, sekali lagi sayangnya Zuri tidak dapat beraksi kali ini.* * *
Zuri bersalaman dengan tiga orang bisnes partner Dean yang datang makan malam bersama mereka.
YOU ARE READING
Defeated To Her
FanficAs a young gaming champion takes on the challenges of the virtual battlefield, he finds himself plunged into an emotional maelstrom after falling head-over-heels for a striking millionaire's wife, testing the limits of loyalty, desire, and the quest...