Turned On

0 0 0
                                    

"Sayang, there is a corporate seminar cum meeting in Monaco. A week in Monaco. Are you coming?" Tanya Dean sebaik sahaja Zuri melabuhkan punggung bersebelahan dengannya.

"When?" Tanya Zuri. Dahinya berkerut.

"Next week," jawab Dean. "Do you have something on with your gym?"

"Nah.." jawab Zuri lagi. "Brent can handle. Unless if you want to go alone then I will handle the gym," kata Zuri mengukir senyum cuba menyakat Dean.

Dean melirik memandang Zuri dan memberi senyuman tipis. "I ask you to come with me lah sayang," kata Dean sambil menarik jari Zuri.

Lama sudah mereka tidak meluangkan masa bersama begitu. Hubungan intim pun semakin dingin. Entah mengapa. Mungkin kerana Dean semakin sibuk dengan projek sekolah pedalaman yang sudah bermula kot. Faktor umur? Mungkin juga.

Zuri hanya membiarkan Dean mengelus lembut jarinya. "If so then I come with you," kata Zuri kemudian menyandarkan kepalanya di bahu Dean.

Bau wangian Baccarat Rouge 540 Dean menusuk hingga ke kalbu membuatkan Zuri tidak mahu berganjak. Akhirnya mereka berpelukan dan berkucupan.

Beep! Beep! Hp Dean berdering beberapa kali. Kucupan terlerai.

"Ahh," Dean mengambil hp dari atas meja. "One moment," kata Dean kepada Zuri.

Dean bangkit dari sofa dan menjawab panggilan tersebut sambil berjalan keluar ke balkoni.

Zuri mengeluh panjang. Dia bangkit mengarah ke dapur untuk mengambil air minuman sementara menunggu Dean habis menjawab panggilan telefon.

Tidak lama kemudian Dean masuk semula. "Remember about the personal assistant?"

Zuri mengangguk. "Why?"

"Can you do the final interview?"

"Me? Interview? Who?" Tanya Zuri kehairanan.

"Yup. Sayang interview that lady for the final decision. If you agree then she will start working after we come back from Monaco," jelas Dean.

Zuri tertawa lucu. "Why me, sayang? You can do it yourself right?"

"I need your agreement,"

"I thought you've chosen the personal assistant already?"

"Already but this is for the final step. Please," pujuk Dean.

Zuri tidak segera menjawab. Dia hairan tapi gembira dalam masa yang sama apabila Dean memberi kebenaran untuk dia menemu bual wanita itu nanti. Sekurang-kurangnya Zuri dapat mengenal siapa pembantu peribadi suaminya.

"Ok, my pleasure," akhirnya Zuri setuju. "When shall i interview her?"

"Tomorrow morning. In my office. I won't be there as I have Board of Directors meeting in Tetra Consultant,"

"Alright. Deal," kata Zuri. Entah mengapa hari itu dia merasa sangat seksi di pandang suaminya. Mungkin kerana sorotan mata Dean yang meliriknya membuatkan rasa ghairahnya membuak-buak.

Zuri membuka butang bajunya satu persatu. Dean mulai berjalan ke arahnya dan segera mengucup bibir Zuri dengan agak rakus. Tangan Zuri dihalang dari membuka butang baju.

Dean menolak lembut Zuri ke atas sofa. Kucupan kembali bertaut.

 Kucupan kembali bertaut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Defeated To HerWhere stories live. Discover now