Evan
Razem z dziewczyną zadecydowaliśmy, że świetnym pomysłem będzie urządzenie sobie maratonu z uniwersum „Obecności". Rose uwielbiała ten horror tak samo, jak ja.
Spojrzałem na nią kątem oka. Miała rozpuszczone włosy, które opadały na twarz, przez co nie mogłem dostrzec dobrze jej rysów twarzy. Im dłużej się przyglądałem, tym bardziej dochodziłem do pewnego wniosku.
Rose była ładna.
Powiedziałbym, że nawet bardzo ładna.
Strasznie podobają mi się jej długie, ciemnobrązowe włosy. Bardzo do niej pasują i nie wyobrażam sobie tej dziewczyny w innym kolorze. Tak samo te oczy... Od początku już miałem do nich słabość. Rozczulała moje serce każdym spojrzeniem. Czułem, jak z minuty na minutę coraz bardziej mi się podobała.
Jednak była trochę zakazanym owocem. Jest tu tylko na wakacje, a w dodatku to siostra mojego kumpla. Byłby wściekły, gdyby się dowiedział, w jaki sposób o niej myślę.
Znamy się zaledwie parę dni, ale ona miała mnie już od momentu spotkania na plaży.
Myślę, że raczej nie widzi we mnie kogoś innego oprócz kolegi. Czasami dostrzegam, jak się stresuje, gdy jestem w pobliżu.
Chyba trochę przełamałem lody sytuacją na plaży. Nie sprzeciwiła się, gdy położyłem ją na swoim torsie. Albo po prostu była tak zestresowana, że zabrakło jej języka.
W pewnym momencie na ekranie laptopa ujrzałem jedną z moich ulubionych scen. Ten dzieciak, Billy czy jak mu tam było, chciał wypuścić psa z domu, lecz zwierzak przetransformował się w Złowrogiego Pana.
Znowu przeniosłem wzrok na Rose. Podciągnęła nogi pod brodę i zaczęła obgryzać paznokcie, ciągle wlepiając spojrzenie w ekran. Musiałem wykorzystać okazję, to był idealny moment, żeby podbudować emocje. Zacząłem recytować wypowiedź wraz z dźwiękiem z laptopa.
— There was a crooked man... and he walked a crooked mile.
Rose popatrzyła na mnie ze zdziwieniem, lecz ja nie odwracałem wzroku od ekranu.
— The crooked man stepped forth and rang the crooked bell. And thus his crooked soul spiralled into a crooked Hell. Murdered his crooked family and laughed a crooked laugh — wtedy popatrzyłem na nią, lekko przechylając głowę w jej stronę.
— Jeśli chcesz mnie nastraszyć, musisz się bardziej postarać. Oglądałam to tyle razy, że znam wszystko na pamięć — przekręciła sarkastycznie oczami.
— Może nie chciałem cię straszyć? Może tylko chciałem sobie wyrecytować?
— Trenujesz do roli w filmie?
— Jasne, zawsze o tym marzyłem — odpowiedziałem ironicznie.
— Ale takim filmie dla dorosłych, co nie?
Spojrzałem na nią znacząco, na co dziewczyna tylko się uśmiechnęła.
— Żeby mnie o takie rzeczy? Wstydziłabyś się.
— Dobrze, będę — parsknęła cichym śmiechem i oparła głowę o moje ramię. — Mogę tak?
— Jak najbardziej — odpowiedziałem, a brunetka przykryła się kocem. Gdy to zrobiła, objąłem ją ręką i kontynuowaliśmy oglądanie filmu.
Możesz zrobić również wiele innych rzeczy...
Na końcu filmu była taka fajna scena między Edem a Lorraine. Tańczyli do piosenki Elvisa Presleya — Can't Help Falling In Love.
CZYTASZ
Speeding Hearts (SPEEDING #1)
RomanceOsiemnastoletnia Roseanne Davis wraz z jej cztery lata starszym bratem Noahem, pod naciskiem matki lecą na wakacje do Włoch. Rodzeństwo zatrzymuje się u dziadków, których dobrze znają, bo to nie jest ich pierwszy wyjazd do nich. Noah z każdą kolejn...