Veee biz geldik!Yeni bölümden herkese kucak dolusu sevgiler.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın canlarım.
🎵 Sezen Aksu:Son Bakış
Cinare Melikzade: İhtiyacı Var
Kıraç:Yıkık
Ozan Manas:Kendimden Bilirim🎵
27.CANAVARIN İSYANI********
İKİ GÜN ÖNCE...
Düşüncelerim çıkmaz sokaklarda gezerken, bakışlarım yola dalıp gitmişti.Bedenim koltukta otururken, ruhum tamamıyla ardımda, Afra da kalmış gibiydi.Ondan ayrı kalmak istemiyordum ama başka çaremin olmadığını da biliyordum.
Kokusu arabanın içine sinmişti ve derin soluklar almaktan kendimi alı koyamıyordum.Yumuşacık tenine değen dudaklarım onun hasretiyle karıncalanıyordu daha şimdiden.
Ben ondan nasıl ayrı kalacaktım?
Henüz ayrılalı dakikalar olmuştu ama deli gibi özlemiştim.Daha yeni kavuşmuşken bu hiç iyi olmamıştı.
Üstelik hastaydı ve henüz toparlanmış değildi.Gaza daha da yüklendim ve son sürat arabayı sürmeye devam ettim.Nereye gideceğimi bilmiyordum.Eve de gitmek istemiyordum çünkü kadınım orda değildi.Mekana gitmeye karar verdim bende.En azından işlerle uğraşırken zamanı öldürmüş olurdum.
Zamanı öldürmek kolaydı da onsuz geçen zamanı geri getirmek imkansızdı.Kafayı yemiş olabilirim zira her saniyemi Afra'yla geçirmek istememin başka açıklaması olmazdı.
Kafayı onunla bozmuştum.Mantığım bu işin doğru olmadığını söylüyordu.
Kabul, hayatım da olmaması gerekiyordu ama kalbim öyle çok onu istiyordu ki mantığımı da beynimi de sikiyordu.Dudaklarımda oluşan gülümsemenin sebebi Afra'nın odam da benim yatağımda olan halleriydi.Öyle güzel öyle akla zarardı ki yanımda olduğunda irademi sikip atıyordu.
Deliler gibi onu öpmek,teninde kaybolmak istiyordum.Uçkuruna düşkün bir adam olduğum doğru ama onu gördüğümden beri tek bir kadına dahi bakmamıştım.Gözüm ondan başkasını görmüyordu ve bu benim irademin dışında olan bir şeydi.Sanki gözümün ucuyla bile baksam Afra'ya ihanet edecekmişim gibi hissediyordum.Başım fazlasıyla beladaydı.Alışkındım belalara ama bu çok farklı bir belaydı.Her saniye varlığına şükredeceğim türdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZ
Ficção AdolescenteKendi yansımamı gördüm katran karası gözlerinde. Gözleri bir mezardı sanki. Bende o mezara atılmış ,kefen bile giydirmeye üşendikleri bir cesettim. Bembeyaz bir yüz geldi gözümün önüne bir an ... Gözleri açık,ruhu çoktan bedenini terk etmiş. Bas b...