11.Umudun Çelmesi

975 45 6
                                    

Selam arkadaşlar ben geldim.
Bölüme geçmeden önce bir şeyler söylemek istiyorum.
Öncelikle oy ve yorumlar okunmaya göre çok az.Yakamoz kitabı yayılması için desteğiniz gerekiyor.

Yıldızı boya ve yorumları donat Yakamoz ailesi.Birlikte var olacağız.

🎧
Melike Şahin:Deli Kan
Sezen Aksu:Bende Yoluma Giderim

11.BÖLÜM:UMUDUN ÇELMESİ

Diyar diyar gezen ölüler vardır.
Sen her nabzı atanı dirimi sandın...🥀


****

İnsan nefes alıyor diye yaşıyor mu sanıyor sunuz?Evet bende nefes alıyorum ama neden yaşadığımı hissedemiyorum? Neden yaşamaya dair bir umudum yok?Neden kafamda durmadan ölüm sahneleri geçiyor peki?Bu da yaşadığım anlamına mı geliyor?Sizce de bu işte bir terslik yok mu? Yaşıyoruz ama ölü gibiyiz.

Ya da kabullenelim artık.
Her nefes alan yaşamıyor,bedeni hareket ediyor ama belki de ruhu çoktan işlevini kaybetmiş...
Benim gibi...

Öğle sıcağı yerini akşamın serinliğine bırakırken ben saatler önce geldiğim bankta hareketsiz şekilde denizi izliyordum.Havanın ne zaman karardığını veya şu an burda ne işimin olduğunu bilmiyordum.

Daldığım düşünce denizinden beni çıkaran şey omuzlarımda hissettiğim ağırlık oldu.İrkilerek etrafıma bakmak için soluma dönünce tam tepemde dikilen Ekin ile göz göze geldim.Şaşkınlık ve biraz da korkuyla baktım kara harelerine.Hiç izin isteme zahmetine girmeden yanıma oturup bakışlarını benden alıp denizi izlemeye başladı.

Ben hala bulunduğum durumun şaşkınlığıyla bir ona bir de üzerime bıraktığı ceketine bakıyordum.

O ana kadar üşüdüğümün bile farkında değildim.İstemsizce toprak kokusunu aldığım ceketine sarıldım.
Kokusu çok farklıydı.Hem denizin kokusunu alıp hemde toprak kokusu hissetmek hoşuma gitmişti.Biraz da sigara kokusu sinmişti ama sanki nane kokusuyla bastırılmış gibiydi.
Çok tuhaftı.Peki bu kokuları ayırd edebiliyor olmama ne demeli?

"Ne düşünüyorsun?Üşüdüğünün bile fark edemeyecek kadar neler dönüyordu kafanda?"

Sorduğu soru beklediğim bir şey değildi.Daha çok hesap sormasını ve tehdit etmesini bekliyordum açıkçası.
"Senden nasıl kurtulacağımı..."
Yalan değil,tam olarak buna benzer şeyler düşünüyordum.

Bu söylediğimle boğazından gelen bir gülme sesi işittim.Ağır bir şekilde kafasını bana çevirip gözlerimin içine baktı ve anlamamı ister gibi bastırarak konuştu.

"O iş o kadar kolay değil yalnız.Sen kaçış yolları ararken bir bakmışsın kafayı yemişsin.Olan sana olmuş olur."

YAKAMOZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin