شرط پارت بعد 300 ووت 200 کامنت
حدود یک ساعت و نیم از تماسی که با تهیونگ گرفته و باهاش حرف زده بود میگذشت و حالا عقربه های ساعت عدد 12:30 رو نشون میدادن.
توی تماس تهیونگ بهش گفته بود که داره به خونه میاد و ده دقیقه دیگه اونجاست ولی هنوز که هنوزه خبری ازش نبود.
نزدیک به 20 بار باهاش تماس گرفته بودن اما دریغ از یه جواب.یکبار دیگه شمارهی تهیونگ رو گرفت و گوشی رو دم گوشش گذاشت و با امیدواری منتظر شنیدن صدای بوق موند ، اما با پخش شدن صدای اپراتورِ زن که خبر از خاموش بودن گوشیش میداد با ناامیدی و عصبانیت گوشی رو روی کاناپه پرت کرد.
با صدای پرت شدن گوشی جیمینی که تا الان گوشهی کاناپه کز کرده بود و با استرس لب پایینیش رو میجوید توی جاش پرید و به جونگکوک نگاه کرد و پرسید :
+ جواب نداد؟
جونگکوک کلافه سرش رو به دو طرف تکون داد .
جیمین اهی کشید و درحالی که با استرس پاش رو تکون میداد لب زد :
+ تهیونگ همچین ادمی نبود که تا دوساعت گوشیشو خاموش نگه داره! مهمتر از همه! وقتی بگه 10 دقیقه دیگه میام حتما همون موقع میرسه... مطمئنم اتفاقی افتاده....
با رسیدن فکری به ذهنش سمت جونگکوک خم شد پرسید:
+ به نگهبان شرکت زنگ زدی؟ میتونه ساعت خروج تهیونگو از توی دوربینا بهمون بگه.
با این حرف جونگکوک به سرعت گوشی رو برداشت :
- وقتی که به تهیونگ زنگ زدم توی آسانسور بود. میخواست به پارکینگ بره تا ماشینشو برداره. احتمالا چند دقیقه بعدش از شرکت اومده بیرون.
تماس رو روی بلندگو گذاشت تا جیمین هم مکالمش رو بشنوه.
حدود ده ثانیه طول کشید تا تماس جواب داده بشه.
صدای پختهی مردی که در دههی چهل سالگی زندگیش بود توی گوش هاشون پیچید.
: اقای جئون؟
ـ سلام اقای وانگ. شبتون بخیر.
: شب شما هم بخیر قربان. مشکلی پیش اومده؟
ـ چیزی نیست اقای وانگ. میتونید ساعت خروج مدیر کیم رو از توی دوربینا چک کنید و بهم اطلاع بدید؟
مرد پشت خط چند ثانیه مکث کرد و بعد با تردید جواب داد :
: اقای کیم هنور از شرکت خارج نشدن اقای جئون!
اخمی عمیقی بین ابروهای جونگکوک نشست.
چرا تهیونگ باید بهش دروغ میگفت که داره شرکت رو ترک میکنه؟
- منظورت چیه؟
: امروز اقای کیم بهمون اطلاع دادن که امشب قراره بیشتر توی شرکت بمونن پس نباید طبق روال هر شب در های شرکتو ببندیم.
YOU ARE READING
Love Lovely
Romanceچقدر ساده بود... فکر میکرد دوسش داره ولی...همش الکی بود یعنی توی این چهار سال همش بازیچه دست اون دوتا شده بود؟ اینقدر بی ارزش بود؟ کاپل: ویمینکوک ژانر: امگاورس_عاشقانه_تریسام_غمگین_هپیاند_آمپرگ؟ روز آپ: پنجشنبه امیدوارم خوشتون بیاد💜 به بقیه ی بوک...