bu bölüm smut içermektedir!
Hikayenin sırası karıştığından yeniden yüklüyorum.
Tüm gün oradan oraya koşturup eğitim yapan bedenler Taehyung'un odasında uyuya kalmıştı.
Taehyung, uyuduklarından bir süre sonra Yoongi'nin mırıldanmaları ve kıpırdanması yüzünden uyanmıştı. Oğlan rüyasında ne görüyordu bilmiyordu ancak terleyip inliyordu. Taehyung, onu rahatsız etmeden izledi. Sıktığı gözleri, aralık dolgun dudakları ve gecenin sesine karışan minik inlemeleri...Aklını kaçıracaktı, rüyasında ne görüyordu bu oğlan? Taehyung, her bir hücresinin ısındığından emindi.Yaz ayları olduğundan mu hava bu kadar sıcaktı yoksa yanında yatan oğlan kendi ismini inlediğinden mi?
Yoongi, aniden ter içinde uyandı. Ay ışığının az aydınlattığı odada komutanla uyuyordu. Uyuyalı ne kadar olmuştu bilmiyordu, vücudunda hissettiği yoğunluk ve ıslaklık yüzünden uyanmıştı. Nefeslerini düzenlemeye çalışırken gözlerini kırpıştırıp komutanı kontrol etti. Çoktan uyanmış olan adam derince kendisine bakıyordu.
"İyi misin?" Yoongi, komutanın sorusuyla birkaç saniye düşünüp başını salladı.
Yoongi, en son bu kadar yoğun hissettiğinde komutan bacaklarının arasındaydı. Birden bire neyin onu bu kadar uyardığını bilmiyordu. Uzun süredir aktif olmayan cinsel hayatı komutan sayesinde hiç de durgun değildi. Komutan, bazı geceler onu öperek uyandırdığında hayır demek için çok güçsüz hissediyordu Yoongi. Hayır demek de istemiyordu zaten. Her seferinde komutanın güçlü bedeni altında ezilmekten hoşlanıyordu. Adamın onu yıkayıp giydirmesine 'kendim yapabilirim' diyerek geri çevirse de sevdiğini inkar edemezdi.
Bacakları arasında büyüyen organın komutan tarafından fark edilip edilmediğini de bilmiyordu ancak artık canı acıyordu. Banyoya gitmek için doğrulmaya başladığında bileğinden tutulmasıyla donup kaldı.
Yoongi eğer biraz odaklansaydı komutanın da en az kendisi kadar uyarılmış olduğunu fark edebilirdi.
Arkasına dönüp bakmasıyla Taehyung tarafından çekilmesi bir oldu. Taehyung, oğlanı kendine çekip dudaklarını birleştirdiğinde Yoongi neredeyse üzerine uzanıyordu. İkilinin bedenleri yanıyordu, yorgun bir gün sonrası gelen istekle bedenlerindeki tüm ağrıları unutmuşlardı.
Komutanı Yoongi'yi üzerine iyice çektiğinde altındaki bedene kendini sertçe bastırdı Yoongi. Adamın girişine baskı yapan organı Yoongi'nin zaten sızdıran organının daha da ıslanmasına sebep olmuştu. Komutanının dudakları arasına mırıldandı. Ne söylediğini bilmiyordu, yalnızca adamı her zerresinde hissetmeye ihtiyacı vardı. Taehyung, sevgilisinin bu halini sık görmese de oğlanın ne demek istediğini çok iyi biliyordu. Üzerinde kendini sürten sevgilisini belinden tek eliyle sıkıca tutup altına aldı. Dudaklarını ayırıp öpücüklerini önce çenesine ardında yavaşça boynuna ilerletti. Üzerindeki kendi bol tişörtünün düşen omzu yüzünden ortaya çıkan köprücük kemiklerine kaydırdı dudaklarını. Beyaz, hassas teni iki gün öncesinden kalan izlerle doluydu. Kendi bıraktığı izlerle. Yavaşça moraran yerleri öptü önce, ardından dudaklarının yerini dişleri aldı, emdiği yerleri altındaki bedeni erittiğini bilerek bir de ısırdı komutan. Doğrulduğunda sevgilisinin belli belirsiz sızlanmalarını duyabiliyordu. Oğlanın üzerindeki siyah tişörtü belinin altından dikkatle sıyırdı. Ortaya çıkan leziz ten, bedenindeki tüm kanının tek bir noktada toplanması için yeterliydi.
Komutanın sonunda üstünü çıkaracak olmasını heyecanla bekliyordu Yoongi ancak komutan tişörtü başından çıkarmamış, yalnızca dudakları ve burnu açıkta kalacak şekilde bırakmıştı. Yoongi, adamın ne planladığını merak etse de görüş alanının tamamen kapanmasından dolayı biraz paniklemişti. Adamın iç çekişini duyuyordu, çok geçmeden komutanın ıslak ve sıcak dudakları göğsündeydi. Komutanın, göğüs uçlarına bir tarz özel ilgi beslediğini düşünmeye başlamıştı. Adam tomurcukların üzerinde dilini profesyonelce gezdiriyor, iki elinin birleştiği ince beli sıkıca sarıyordu. Her zaman öyle sıkı tutardı ki Yoongi eğer oradaki el izleri geçerse bir sorun olduğunu düşünürdü. Islak diliyle göğüs kafesinin hemen altında bulunan Anka kuşu dövmesinin üzerinden geçti Taehyung. Sevgilisinin irkilip tüylerinin diken diken olmasına sırıtmadan edemedi, Yoongi bu dövmesinde her zaman çok hassastı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DIE4ME | Taegi
FanfictionHapishanedeki seri katil Min Yoongi, devletin yeni çıkardığı bir yasa yüzünden kendini bir anda askerde bulur. Durumdan hiç memnun olmayan bir kişi daha vardır: Komutan Kim Taehyung.