BMK-20-☠

832 80 8
                                    

Sabah çalan alarımımın üzerine siktiri çektim. Sabah daha 5.30'tu. Ve ben o lanet olası okula gidiyordum. Lanet. Lanet. Lanet. Ne kadar pek o konuyla ilgilenmesekte Aras'la yakınlaşmıştık. Kanka diyebileceğimiz cinsten yani. Tek onun ve Su'yun yanında gülüyordum. İyi haber Aras'ta bizim okula kaydolmuştu. Dünden rağzıydı zaten okula gitmeye, tabi eğer içinde kız varsa.....

Okul serbest kıyafetli bir okuldu. Seveceğim tek şeyi buydu sanırım. Siyah pantolonumu ve siyah kısakollu tişörtümü giyip siyah eşortman üstümü üstüme geçirdim. Koyu bir makyaj yaptım ve hazırdım.

Gizemli gözüküyorum... Bunu sevdim.

Aras'ın geldiğini kapının tekmelenmesinden anlayınca siyah çantamı alıp, siyah superga'larımı ayağıma geçirerek çıktım.

Bekle beni Okul. Deniz geliyor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okula girdiğimde kafama kapşonumu geçirmiştim. Bileğimdeki siyah bilekliklerlede şey. Havalıydım. Böyle özel bir hazırlanma yapmamın sebebi okulda dikkat çekmek istemememdi. Kendime eğlence arıyordum, bunun dolayısıyla dayımı sinir edecektim. Plan tam takırdı.

Okuldaki herkes sorunlu gibiydi, dayım seni ancak bu okul aldı dediğinden anlamalıydım. Doğru ya. Burada benim gibileri vardı.

Giderken bir kişiye çarptım.

"Hassiktir" diye bir tepki koyduğumda çocuk bana baktı.

"Bana mı dedin?" Dediğinde bütün okul susmuş bizi izliyordu.

" Ebene dedim. Şimdi siktir olup git" dediğimde

"Kızım. Kim olduğumu bilmiyorsun diye birşey demiyorum fakat çok kötü yaparım seni" dediğinde bahçedekilerden hafif bir ooo sesi gelmişti.

Çocuk musunuz yahu?

" Ah Evet. Ata Yıldırım'ın tek ailesine bunu diyebiliyorsan büyük bir boksundur, ah yada Beyinsiz." Dediğmde bahçedekilerden oha sesleri geldi. Ergen gibilerdi,sahiden.

Çocuk kolumdan tutup okulun deposuna ilerlettiğinde gülümsedim. Başıma belayı bulmuştum ve bu iyi haberdi.

Orada gördüğü bir şişeyi duvara attı ve bir cam parçasını alıp bana doğru gelmeye başladı. Gülümsedim. -alaycı bir şekilde-

Kolumdaki eşortman üstünü yukarı kaldırdığında gözlerindeki ifadeye bir kere daha sırıttım ve elini tutup yavaşça koluma getirip çizikler atmaya başladım. Zevk buydu.

Kolumdan kanlar akarken o ise şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu.

'Daha çok şaşıracaksın.'

<><><><><><><><>

Söz verdiğim gibi hergün yeni bölümler geliyor,dün iki bölüm geldi ve bu akşam bir bölüm daha koyacağım. Finale eğer böyle devam ederse 10 bölüm falan kaldı.

Vote ve Yorum. Biz bu hikayelere saatlerimizi veriyoruz ve bu zor olmamalı. Gerçekten olmamalı. Bir tuş ve klavyede yazacağınız iki kelime o kadar zor değil.

Teşekkürler.....

~~~~~~~~~

Düzenlenmiştir.☠

Bir Mazoşistin Kaleminden #WATTYS2015 -DÜZENLENİYOR-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin