Bir yumruk daha. Bir tekme. Bir acı. Bir kırgınlık.
"Ah" diye inledim özel bir yerime tekme atmasıyla. Sikeyim. Canım çok yanıyordu. Sonra sırıtışım yüzümü kapladı. Canım yanıyordu. Adam sırıttığımı görünce bir tekme daha geçirdi. Zorla ayağa kaldırıp tokat attı.
Adamı ben tutmuştum beni dövmesi için.
Dayım duysa bana bir daha asla para vermezdi falan filan ama bu yarın ki okula sinirlerimi akıtarak gitmem içindi. Aksi taktirde okuldakileri acı şeyler bekliyor olurdu ve gram umursamazdım.
'Ailenin seni umursamadığı gibi' diyen kafamdaki sesleri susturmak için adama
"Yaptığın anca bu mu?" "Hah!" Dedim.
Bir tokat daha yedim.
'Babandan yediğin gibi'
Bir tekme daha yedim
'Ailenden yediğin gibi'
Bir yumruk daha yedim
'Annenden yediğin gibi'
<><><><><><><><>
Bana hemen o kızı bulun diye bağırdı genç adam. Babası kaçırılmıştı. Üzgün değildi, o da o lanet adamdan kurtulmak istiyordu fakat önce o tecavüz ettiği kızı bulmalıydı. Biran kendinden iğlenip iki adım geriledi genç adam. O Nasıl Bunu Yapabilmişti?
Annesine bile babam gibi olmayacağım diyen çocuk. Kırgındı. Öfkeliydi. Öfkesi kendineydi.
<><><><><><><><><>
Demir'den.......
Olmaz. Hayır. Gitsene aklımdan. Git artık. Hayır.
En sonunda masadaki herşeyi devirip kalktığımda kafam yerinde değildi. Düşünceler beynimi kemiriyor ve tam onlarla savaşacağım zaman geri çekiliyorlardı. Adil değildi.
Şirketten dışarı adımımı attığımda biraz yürüdüm. İyi gelirdi.
Sessiz bir sokağın içinde küçük bir kız çığlığı duyduğumu hissettiğimde yavaşça oraya yöneldim,artan çığlıklarla hızlandım. Gördüğüm manzara karşısında gitti ve adama vir yumruk attım. 10 yaşında bile olmayan çocuğa yapılacak şey değildi bu. Ama yapmıştı. Lanet olsun.
Adama yumruklarımı sıraladığımda küçük kızın korktuğunu görsem de durmadım. Tekmelerimi geçirdim. Kafa attım. En sonunda küçük kızın yanına yöneldiğimde iki adım geriledi,korktu.
"Selam" diyerek çarpık bir gülüş attım kıza.
"Selam" dedi kısaca. Üstündeki kıyafet kan içindeydi.
"Adın?" Dediğimde duraksadı.
"Su" dedi. "Adım Su" Su ismi bana eski hatıraları anımsatırken bir an donakaldım.
Eskiler eskide kaldı dedim içimden kendi kendime.
Kız yavaşça giderken ona baktım.
Eskiler,eskide kalır.
<><><><><><><>
Flashback.
"Su,ablacım. Bitanecim. Herşeyciğim. Annem bu yaşta sevgili yaptığını öğrense sikmez mi sence?" Dedi Deniz.
Su heyecanla konuşmaya başladı "ama bu öyle böyle değil Deniiiiz. Beni sahipleniyor! Aynı kitap karakterleri gibi. Ne mükemmel değil mi? Ayrıca lise 3'e gidiyorum. Kendine bak sen bücür."
Flashback Sonu.
<><><><><><><>
Adam bir kere daha vurdu. Artık vücudum kanamaya başlamıştı, canım yanmıyordu.
En son eline bıçak alıp kollarıma boydan boya çizik alıp gitti. Derin bir oh çektiğimde yarın için hazırdım. Okulu birbirine katacaktım. Her zaman ki gibi Psikopat olacaktım. Son zamanlardaki Deniz sadece Su içindi.
Deniz geri dönüyor.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Düzenlenmiştir.☠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mazoşistin Kaleminden #WATTYS2015 -DÜZENLENİYOR-
ParanormalKırılırdık...yorulurduk ama bir şekilde toparlanırdık öyle değil mi? Yinede gülümserdik,yinede mutlu olurduk,yinede şükrederdik,yinede güvenirdik,yinede üzülürdük..... Güven duygusunu yıllar önce kaybetmiş psikopat bir kız...kimsenin çekemeyeceği ka...