Düzenlenecektir!!!
Şuan! Aras !Denize! Atladı!
Evet!evet! Yanlış duymadınız bizim şu mal kafalı aras hani egoist olan ama aynı zamanda yakışık-- ne diyorum ben lan? O mu yakışıklı? Peh! O yakışlıysa francisco ne? Zaten francisco erkekse diğer erkekler ne yani? Olum o ne taşlıktır,yememişsin içmemişsin taş olmuşsun mübarek!
Ne? Mazoşistler veya psikopatlarda Franciscoyu beğenebilir ne var bunda? Zaten bana francisco dediniz mi yelkenler suya düşer. Çok tatlı adam değil mi ya? Neyse....biz neyden bahsediyorduk ya? Hah!
Aras şuan Denize atladı! Ki bence bana laf edemeyeceğini anladı ve atladı. hayır yani mal mı bu çocuk niye atlıyor ki denize,of yaa biz daha kavga edicektik sonra ben onu kesicektim sonra oda beni kesicekti sonra kestiği yerleri öp-- iyice delirdim ben. Oksijenle kafa buldum galiba,bu düşünceler benim için hoş değil.
-Deniz şimdi sana bir espri yapıcam ama bana kızmayacaksın tamam mı dedi aras
yapamayacağı espriyi yapacağını söylüyor allah aşkına bir sadist nasıl espri yapabilirki sonuçta o bir sadist ve espri yapmak yerine bana zarar vermesi gerekirdi.Herney görelim bakalım esprini Aras bey. Tamam söyle anlamında kafamı sallayınca
-deniz ben şimdi denize girdim ya hani o zaman sana girmiş mi oluyorum-tövbeee-
Siktim ebeni aras. Hemen arasın üstüne atladım bende denize,oğlum bu çocuk ne böyle ya... bu deniz çok soğuk. benden bile soğuk düşünün halini. Götüm donduArasa birşey demeden hemen denizden çıktım,zaten atlamam hataydı mal ya kesin bilerek atlamam için yapmıştı.
-gerizekalı diye söylenerek yürümeye başladım. Sanki bir yere gidebilecem de, amaç artistlik olsun işte. sonra bu benim yanıma geldi yanı ayak seslerinden bunu anlıyorum şuan. OHA
ARAS
BANA
SARILDI
HEMDE
BELİMDEN
O BELİMDEKİ ELİNİ GÖTÜNE SOKARIM ARAS
NE YAPOYORSUN ARAS
YANLIŞ ANLAŞILIYO ARAS
DUYGULARIMLA OYN- hassiktir bu çocuk bana ne yapıyo lan .
cebimdeki jileti çıkartğım gibi elini jiletleme başladım. Tabi oda hemen çekti elini ama ibnelik değilmi yapıştım çocuğa hala kesmeye çalışıyorum. bu arada yanlış anlamayın kötü bir yerini kesmeye çalışmıyorum. Yine mi fesat anladınız,gidin istemiyorum sizi. PİSLİKLER.
-Demek beni jiletlersin ha diyip dudaklarıma yapıştı
oha
dudaklarıma yapıştı
koparırım senin o dudaklarını lan
sen ne hadle beni öpüyorsun lan sikimsonik
mankafa
Arası ittiğim gibi koşmaya başladım,tamam hani mazoşistin ve psikopatım falan ama benimde duygularım var ve şuan o pislik benim ilk öpücüğümü çaldı. Ama ben bunu onun yanına bırakır mıyım . Tabiki bırakmam dalga mı geçiyorsunuz. İlk öpücük aslında bence önemli değildir önemli olan son olmaktır. Eğer ilk öpücüğün sahibi son öpücüğünde sahibi değilse ne anlamı kalırki o öpücüğün. Kesinlikle o aaaaaay bebeğimğğğğ ilkğğğ öpücüğümüğğğğğ çaldığğğğ diye mal konuşmalar yapmayacağım. Sadece bu mal beni niye öptü ki. Barda takıldığı kızlardan sandı galiba beni. Ben o kızlardan değilim.
Cebimden yeni bir jilet çıkarım bacağıma batırdım ve boylu boyunca çizmeye başladım. İşte zevk budur bebekler. Diğer bacağımada aynı şeyi yaptım ve kanları bacağıma dağıttım. Şimdi bir küvete girmek vardı... Küvette bütük kan akıcaktıı sonraa acııı,aslında kendime en sevdiğim acı çektirtme yöntemim küveti kolonya ile doldurmak, sonra vücudumda bir sürü yara açıp kuvete girmek. Doğruyu söylemeliyim ki hayatımda hiçbirşey canımı bu kadar yakamaz herhalde ama bu o kadar yaktı ki anlatmamam yani yanlızca 4 kere denedim ve herzamanki gibi zevk vericiydi. Ama acıda verdi çünkü tüm vücudumun derisini soymuştum ve gerçekten iğrençti. Tabi sonra dayım ağzıma sıçtı ama orayı geçebiliriz çünkü gerçekten ağzıma sıçtı yanii hayır gerçekten değil ama gerçekten öfff neyse. Arkamdaki o mal çocuğun sesini duyduğumda daha hhızlı ilerlemeye başladım. Bu çocuk galiba kendini hikayelerde sanıyordu ama benim hayatım bir hikaye olamayacak kadar gerçekti.. Hayatım ne ekşınlı arkadaş ya... Niye benimde yaşıtlarımınki gibi bir hayatım yokki, Amaaan herneyse bende bari müge anlıya katılıp hayatımı arıyorum diyim,lan ama ben o kadından korkuyorum.Kadının tipi .çok değişik değil mi ya,değişikten kastım kötü değil sadece korkutucu.Öyle soğuk bakıyor ki altıma sıçıyorum yaniii.
-Deniz durur musun lütfen çok özür dilerim......
Sen ebenden dile özürü terbiyesiz. Geldi öptü beni resmen ya, BOK KAFALI. Şimdi daha da sinirlendim. Kızlaaaar gelin şu Arası bir güzel dövelim. Ne dersiniz.
Aras beni belimden tutup kendisene çevirdi.Yüzünde acı çekiyormuş gibibir ifade vardı. Niye acı çekiyon oğlum. bak aklıma çok ama çok kötü şeyler geldiiiiii. Anaaaaaam.
-Bak özür dilerim tamam mı. istemeden oldu.
-Senin beni öpmen umrumda bile değil Aras
-"ne?umrunda değil mi yanii. Seni diğer kızlardan farklı sanmıştım,sende o sürtükler gibiymişsin" diyip gitti.
şimdi Aras bana sürtük olduğumu mu ima etti. Hatta ima falanda etmedi bildiğiniz sürtük dedi.
BANA
BANA
ŞU
ANA
KADAR
ÖPÜŞMEMİŞ
BİRİNE
SÜRTÜK
DEDİ
SİKTİM EBENİ ARAS!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Mazoşistin Kaleminden #WATTYS2015 -DÜZENLENİYOR-
ParanormalKırılırdık...yorulurduk ama bir şekilde toparlanırdık öyle değil mi? Yinede gülümserdik,yinede mutlu olurduk,yinede şükrederdik,yinede güvenirdik,yinede üzülürdük..... Güven duygusunu yıllar önce kaybetmiş psikopat bir kız...kimsenin çekemeyeceği ka...