13.Bölüm

11 1 0
                                    

⭐️İyi okumalar.⭐️

⭐️⭐️⭐️

Furkan Eren'le ilgilenirken ben de yemek hazırlıyordum. Yemeğin altını kısınca zil çalmıştı, hızlıca gittiğimde Furkan'ın çoktan açtığını görmüştüm.

Kapıda gördüğüm kişi bu hayatta Eren'den sonra en çok sevdiğim çocukluk arkadaşım Yiğit'ti. Buraya taşındıktan sonra gelen ilk misafirimdi ama sonra yurt dışına gitmişti.

"Yiğit!" Hemen yanına gittiğimde gülüp kollarını açmıştı. Ben de hızlıca sarılmıştım. Çok özlemiştim onu. Okul için gitmişti, bitmiş olmalı ki şimdi buradaydı.

"Seni çok özledim, hasretine dayanamadım. Atladım uçağa geldim." Dediğinde gülüp ayrılmıştım.

"Gelsene. Ah, bak Eren. Bu da okuldan bir arkadaşım Furkan." Dediğimde Furkan'ın elini tutarak bize anlamazca bakan Eren'e bakmıştı. Eren'i ilk ve son görüşü bebekliğiydi.

"Eren, bak ablacığım bu benim en en iyi arkadaşım. Adı Yiğit. Sen ve Lale gibiydik biz de." Dediğimde Eren çekinmişti yine normal olarak. Furkan Yiğit'e boştaki elini uzatmıştı.

"Selam." Dediğinde Yiğit'te hafif bir tebessümle Furkan'ın elini sıkmıştı. Selamlaşma faslı bitince içeriye çağırmıştım ve Furkan'la bakışıyorlardı şu an.

"Ne kadar yakınsınız siz?" Diye sorduğunda Yiğit benden önce cevaplamıştı.

"Çok fazla, birlikte büyüdük. En yakından da yakınız anlayacağın. Sadece son dört yıldır görüşemedik, yurtdışındaydım. Telefonlaşıyorduk tabii ama yüz yüze görmek başka." Demişti hevesle bana bakarken. Ben de gülümsemiştim ona karşı.

Telefonuma gelen mesajla kalkıp elime aldım ve bankadan gelen bildirimle yutkundum istemsizce. Ne zamandır paralarımı kontrol etmiyordum ve son zamanlarda çok para harcamıştım.

Hesabımda kalan para miktarını kontrol etmem söyleniyordu mesajda. Hesabıma girdiğimde gördüğüm miktarla yerimden aniden kalktım korkuyla. 5 bin tl de ne demekti? 5 bin kalmıştı. Şaka falandı değil mi? Tek maaşımdı zaten beş bin benim.

Furkan da Yiğit'te birden bana bakınca onlara dönmüştüm. Yiğit hemen yanımda oturduğundan ayağa kalkıp elini omzuma atmış ve beni oturtmuştu endişeli yüzüyle.

"Eylül, sorun ne?" Dediğinde başta sustum sadece. Onlara söylemek biraz saçma olsa da ikisi de yakınımdı. Utanacak bir şey yoktu. Ama yine de şimdilik geçiştirmek iyi olabilirdi.

"Şey, bankayla ilgili bir sorun oldu da. Halledeceğim, siz şey yapın, oturun biraz ben geliyorum." Demiş ve odama gitmiştim hemen.

Bankayı aramış, açılmasını beklemiştim. Ama saçma sapan müşteri hizmetleri saçmalıkları yüzünden çözememiştim olayı. Stresle yatağa oturup hızla bacağımı sallamaya başlamıştım.

Kapım tıklatılınca hemen kalkmış ve kapıyı açmıştım. Yiğit kapıda, Furkan da arkada salon duvarına yaslanmış bir şekilde duruyordu.

"İyi misin Eylül, bak yardım edebilirim biliyorsun." Dediğinde onayladım ve odadan çıktım. Canım şu an çok sıkkındı ama onlara da gidin diyemezdim. Gitseler iyi olurdu tabii, ben de biraz çare arardım kendime.

"İyiyim, yok bir şey." Diyerek geçiştirmiştim onları. Zaten daha fazla ısrar etmemiş, ama ihtiyacım olursa yardım istememi söylemişti.

Sonra da Furkan gitmiş, Yiğit bende kalmıştı çünkü gidecek yeri yoktu, ailesi de onunla birlikte tamamen yurt dışına taşınmışlardı. Benimle kalması da sorun değildi ayrıca, yalnızlık çekmezdim hem.

Yiğit'in yatağını misafir odasına hazırlayıp odama çekildim. Tam yatacakken telefonum çalmıştı. Arayan patronumdu ve meraklandığım için de hızlıca açmıştım.

"Alo?" Dediğimde karşı taraftan gelen ses de gecikmemişti. "Eylül ben senin yarın işten çıkışını imzalamaya gelmeni söylemek için aramıştım. Üzgünüm kızım ama kafeyi satıyorum ve son maaşlarınızı vermem gerek." Dediğinde ağlamak üzereydim.

"Ama neden ki, kafe çok işlekti ve siz de seviyordunuz orayı." Demiştim titreyen sesimle. O da tekrar özür dilemiş ama nedenini söylememişti.

"Peki, yarın gelirim. İyi geceler size." Diyerek telefonu kapatmıştım. İşim de yoktu, param da. Okulu burslu okusam da okul için, Eren için diyerek kenarlara paralar biriktiriyordum. Bankadaki bitmişti ama kenardakilerle borçları kapatabilsem yeterdi.

Yeni iş bulana kadar Eren'e bu durumu belli etmek istemesem de artık hafta sonu gezmelerini bir süre bırakmamız gerekiyordu.

⭐️⭐️⭐️

⭐️Yorumlarınız benim için çok önemli, lütfen yorum yapar mısınız?⭐️

Toprak Kokusu ⭐️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin