⭐️İyi okumalar. Sonraki bölüm final.⭐️
⭐️⭐️⭐️
Aradan 4 ay geçmiş ve Nisan ayına yani Eren'in doğum gününe gelmiştik. Bebeğim 5 yaşına giriyordu. Ağlamak istiyordum, resmen ellerimle büyütüyordum ve artık 5 yaşına giriyordu.
"Abla, Lale de gelsin mi doğum günüme?" Dediğinde onaylamıştım. İlk ve tek arkadaşı Lale'ydi. Bu sene kreşe başlayacaktı ve onu nasıl yalnız başına bırkabilirim bilmiyordum.
Mümkün oldukça Lale'yle aynı okula yazdıracaktım. Belki kreş yerine direkt anaokuluna başlardı. 2 sene anaokuluna gitmek ona da iyi gelebilirdi. Ayşe teyzeyle de bu konuda konuşmam gerekiyordu. Bugün geldiklerinde konuşurdum.
"Ablaa palyaçolar olmasın mı? Korkunç oluyor onlar." Dediğinde tabii ki kabul etmiştim. Bugün onun günüydü, olmasa da olurdu zaten.
"Aaa! Lale!" Diyerek gelen arkadaşına koşarak sarılmıştı minik kollarıyla. Lale de ona sarılmıştı biz Ayşe teyzeyle sarılırken. Onu da özlemiştim fazlasıyla.
"Zor şeyler yaşadın ama bak her zorluktan sonra güzellik olur derler. Kaç yıl ceza aldılardı?" Dediğinde gülümsemiştim. Gerçekten de her şey çok güzeldi artık.
"13 yıl hapis cezası aldılar. O zamana kadar Eren'i rahatlıkla büyütebilecek olmak benim için en güzel şey. Onlar çıktığında reşit olacak." Dediğimde gülüp omzumu patpatlamıştı.
"Eren, iyi ki doğdun minik kuşum." Diyerek Eren'e sarıldığında Eren sabırsızca kaçıp gitmiş ve Lale'yle birlikte Yiğit'le kavga etmeye gitmişlerdi. Yiğit Eren'den sürekli şiddet görse de onunla uğraşmayı bırakmıyordu.
Misafirler çok kalabalık değildi. Furkan'ın ailesi, Ayşe teyze ve biz. Kendi aramızda bir doğum günü yapıyorduk ve çok eğleniyorduk.
***
Saat geç olurken Furkan'ın ailesi gitmiş, Ayşe teyze de gidecekken Eren ve Lale vedalaşmıştı. Yiğit ve ben gibiydiler. Biz de küçükken böyleydik ve bu düşünceyle gülümseyerek Yiğit'e baktığımda o da bana bakmıştı.
Yiğit de evine giderken önce Furkan'a sataşmış sonra da Eren'le uğraşmış ve kendi tarzında kendi evine gitmişti. Onlar da Ela'yla çıkmaya başlamışlardı ve sürekli bize gelip Eren'le uğraşıyorlardı.
Ayşe teyzeyle de Eren ve Lale'nin aynı okula gitmesi konusunda konuşmuştuk. Benim okuduğum ilkokul yenilenmişti ve orası hem anaokulu hem ilkokul hem de ortaokuldu. Oraya yazdıracaktık ikisini de.
Yarın kayıtlar başlıyordu. Eren'e söylediğimizde başta gitmek istememiş ağlamıştı ama Lale'nin de oraya gideceğini öğrenince hemen gitmek istemişti.
Saat geç olduğu için Eren'i uyuttuktan sonra kendi başımıza kalmıştık. Ortalığı temizlemiş, toparlamış ve en son yorgunlukla odamıza girmiştik.
"Çok yoruldum ya." Diye üzerimi değiştirirken söylendiğimde Furkan da yanıma gelmiş ve sadece bir şort giymişti. Çıplak göğsünü görünce bakışlarımı kaçırmıştım.
"Üzerine bir şey giysene, daha Nisan'dayız hasta olursun hasta!" Diye söylenerek odaya dönmüştüm. Sapık.
"Bebeğim ben yanıyorum, sen şort giyiyorsun yatarken ben sana bir şey diyor muyum?" Dediğinde gözlerimi devirmiştim.
"Salak mısın Furkan? Ben tişörtümü çıkarıp mı yatıyorum? Aynı şey mi?" Dediğimde yan bir şekilde sırıtarak üzerime gelmiş ve yatağa düşmemi sağladığında üzerime eğilmişti.
"Çıkarabilirsin istersen. Eşitleniriz hem." Diyerek göz kırptığında yutkunup derin bir nefes almıştım titrek bir şekilde.
"S-sapıklaşma!" Diyerek kızdığımda gülüp dudaklarıma hızlı ama minik bir öpücük kondurup yana yatmıştı.
"Ruhum sapık bebeğim." Diyerek kasıla kasıla yerine yattığında kaslı göğsüne bir kez daha kaydı gözlerim.
"Biliyorum, o konuda haklısın." Diye dalga geçerek ben de yerime yatmış ve ışığı kapattıktan sonra üstümü örtmüştüm.
"Gel." Diyerek beni göğsüne çektiğinde heyecanlanarak başımı yaslamıştım çıplak göğsüne. Harbiden çok sıcaktı. Bense kansız bir insan olarak genelde donuyordum. İyice sarıldım beline ve başımı daha rahat yerleştirdim.
"Seni çok seviyorum." Dediğinde birden nereden esti diye sorgulamadan ben de ona söylemiştim o basit ama çok anlamlı cümleyi.
"Ben de seni çok seviyorum."
⭐️⭐️⭐️
⭐️Yorumlarınızı bekliyorum.⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toprak Kokusu ⭐️
Teen Fiction"Ölmek için doğmuştur insan, o yüzden bayılır yağmur sonrası toprak kokusuna..."