12. 🔞

129 13 5
                                    

Vida Amarga (Keserű èlet)

Roy Hammilton (181 cm magas, vörös hajú, vèkony, kecses alkata van. Csorog utána fèrfi ès nő nyála egyaránt)hallottad már ezt a nevet? Nem? Hát akkor ideje megtudnod kicsoda ő.

Egy fiatal Mexikói fèrfi aki felrobbantotta a családja házát, mert ők nem fogadták el a melegsègèt ès mind belehaltak.

Egy fiatal fèrfi aki egyszerre maga a megáltalkodott gonoszság ès egyben elveszett lélek.

Egy fèrfi aki gyógyulni akar, de senki nem segít neki. Egészen addig ameddig le nem csukják 15 èvre. A börtön falai között nem várt segítsèget kap egy bizonyos rabtársától Georgetól.

2000.08.01

- A bíróság megállapította, hogy a vádlott BŰNÖS! 15 èv börtön letöltèsère ítèlem, továbbá eltiltom a közügyektől. A tárgyalát berekesztem. - csapata le a bíró a kalapácsot. Èn pedig èrzelemmentes arccal várom a szállításomat.

- Jöjjön - rángat fel ülőhelyzetemből az egyik rendőr. Ahogy kièrünk az èpületből az újságírók kamerákat nyomnak a pofámba.

- Mr. Hammilton miért tette?

- Mr. Hammilton nem hiányzik magának a családja?

- Mr. Hammilton...

- Mr. Hammilton...

- Mr. Hammilton...

De az őrök ezzel mit sem törődve vezetnek tovább ès beültetnek a rabszállítóba, ami elvisz az Ocelot falai közé. Nem is bánom, már kezdett megfájdulni a fejem, azt hittem összeesek.  Egy órás út után megèrkezünk ès a bejáratnál elkezdődik az új èletem.

- Megmotozni!

- Tegye minden èrtèkèt ebbe a dobozba

- 2 percet kap, hogy átöltözzön vagy néhány kolléga seggbe dugja.

Sorolják a tennivalókat, amivel gyorsan megleszek. Újra csuklómra kattintják a bilincset ès elvezetnek egy szobába.

- 5555-ös rab nèzzen a kamerába ès tartsa maga elé azt a szart. - Jó most jobbra - most balra.

Ezután egyből karon ragadnak ès szó nélkül elvezetnek a cella részhez, ahol a többi rab tartózkodik.

- FRISS HUSIIII

- MH ÚJ DUGÓ PAJTI

- MI VAN BUZERÁNS

- SZÈTVERLEK, HA MÈGEGYSZER RÁM NÈZEL

Ilyen ès ehhez hasonló szavakkal illettek, miközben a cellák között vezettek. Megtorpanunk, kinyitják az ajtót,

- 666-os rab társa èrkezett - leveszik rólam a bilincset ès belökve ránk zárják.

- Mi a neved? - kèrdezi a fekete hajú, kissé kigyúrt (de nem agyon), szintén narancssárga rabruhában lévő társam.

- Nincs kedvem csevegni

- Az enyém George

- Roy

- Miért ülsz?

- Ahhoz semmi közöd - Felmászok az ágy felső rèszère ès csak bámulok magam elé megpróbálom feldolgozni hova jutottam.

- Èn bankrablásèrt, kiraboltam az ország legvèdettebb bankját.

- Szuper

Szerencsémre nem akart ma már többet velem beszèlgetni. Próbáltam aludni, de hiába is tettek ellenem a szüleim az álmomban az ègő házat látom amióta rájuk gyújtottam.

Just Two Songs BL.🔞 Befejezett.Where stories live. Discover now