Aşk bahçeleri Selam. Nasılsınız?
Size daha uzun bölümle geldim.
Yorumlarınızı bekliyorum öpücükler 😘 😘 😘
(23) Parmaklarımın Ucundaki Atış
Leyla'm;
Ey gönlümün sevgilisi, sevgilim, aşkım, geceme doğan parlak ay ışığım.
Bir gün doğup ailene nasıl gün ışığı olduysan benim kalbimde doğduğunda da gece vakti gönlüme ay ışığı oldun. Karanlığımı açtın ve yalnız kendini parlattın. Şimdi ben içimde o ışığa tutunuyor ve bundan ilham alıyorum.
Sevgimin ilhamını...
Bugün tüm aşk sözcükleri senin olsun istedim, umarım bana; beni ne ara sahiplendin, seni daha kabul bile etmedim, kim olduğunu dahi bilmiyorum, nasıl sevgilim dersin, demezsin...
Hiç birini kabul etmezsen sana leylağım diyeceğim. Sırf bana seni anlatıyor diye odama koparıp getirdiğim leylağın haddi hesabı yok. Bir yerler ondan diktim desem abartma demezsin umarım...
İyi ki doğdun, iyi ki doğdun ki varlığım, varlığınla anlam kazandı. Sana yalvarıyorum bu iş olmazsa sonunda üzülüp sızlanma. Gönlüne güven güzelim, bana yeter. Sen benimle olsan dünyalar benim olur ama olmazsan da benim dünyam gönlümde kalır. Yürekten seven, sevdiğinin hep, ama hep mutlu olmasını ister. Onunla ya da onsuz değil.
Gözünü dolduran yaşlara bile kurban olurum. Bu işin sonunu düşünme zamana bırakalım. İstemediğin an yeminler olsun ki kangren kolu kesip atar gibi keseceğim seninle olan bağlantımı.
Hale bak, seni ne kadar çok sevdiğimi, doğum gününü kutlamaya geldim. Yine çıkamadım düşünce buhranlarından. Seni bu sıralar çok düşünürken gördüğümden olsa gerek...
Nedir böyle içli düşündüğün? Derdini söylemeyen derman bulamaz. Sen bana anlat ben sana şifa olayım. Ben sana olan hislerimi bile incitmeye kıyamazken sen zihnine dolan o düşüncelerle uğraşma, akıt bana ne olursun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülveren Mahallesi
Teen FictionBir gün işe gitmek için hazırlanırken ayakkabımın içine gizlenmiş gizemli bir mektup zarfı buldum. Sonrasında ise her şey değişti.