" හරි මිස් මට හරියටම කියන්න මේ කෙනවා අන්තිමට දැක්කෙ කවුද කියලා...."
සටහන් පොතක් අතේ තියාගෙන හිටපු පොලිස් ඔෆිසර් ඇහුවෙ ජෙනී දිහා බලාගෙන
" ඒ මම තමයි...ඔෆිසර්..."
ජෙනී කිව්වෙ විශ්වාසයෙන්...
" හොදට ම විශ්වාස ද..."
ඔෆිසර් ඇහුවෙ ජෙනී දිහා තීරනාතිමක ව බලන ගමන්...
" ඔව්...ඔෆිසර් ජිමිනී අන්තිමට හිටියෙ අපිත් එක්ක තමයි...අපිට හොදට ම විශ්වාසයි...එයා මේ දරුවන්ගෙ ෆොටෝ අර ගත්තට පස්සෙ තමයි අතුරු දහන් උනේ..."
සිස්ට කිව්වෙ ජෙනීගෙ අතින් අල්ලගෙන එයාව ශක්තිමත් කරන ගමන්
" ඔහ්...එහෙනම්.- "
ඔෆිසර් මුකුත් කියන්නත් කලින් සාමාන්යයෙන් අවුරුදු අටක් විතර වෙන ගෑනු ලමයෙක් සිස්ට ලගට දුවගෙන ඇවිත් සිස්ටගෙ කනට කරලා මොනවද කියලා ගියා
" ජෝශ්...මෙහෙ එන්න "
සිස්ට කතාකරේ එයාලගෙ කතාව බිත්තියට මුවා වෙලා අහගෙන ඉන්න ලමයි දිහා බලාගෙන...චුට්ටකින් එතනින් පුංචි පිරිම ලමයෙක් මතු වුනා.
" ජෝශ්...ඔයා අන්තිමට අර ආන්ටිව දැක්කෙ කොහොම ද කියලා අපිට කියන්න පුතේ..."
සිස්ට එයා ලගට දුවගෙන ආපු ජෝශ් ව අල්ලගෙන එයාගෙ ඔලුව අතගාලා ඇහුවෙ ජෙනී පුදුම වෙලා ජෝශ් දිහා බලද්දි...
" අතන..."
ජෝශ් ලොකු කරගත්ත ඇස් වලින් සිස්ට දිහා බලන ගමන් පැත්තකට ඇගිල්ල දික් කරා.
" ඔයාට පුළුවන් ද අපිට එතන පෙන්නන්න."
ඔෆිසර් කාරුණික ව අහනකොට ජෝශ් ඔව් කියන්න ඔලුව වැනුව.
ජෝශ් නැගිටලා සිස්ටගෙ අතින් අල්ලගෙන එක්කං ගියේ ගාඩ්න් එකට ..
" මෙතනද..."
පොලිස් ඔෆිසර් එයාගෙ ටෝච් එකත් අතට අරන් ගාඩ්න් එක සෝදිසි කරන්න පටන් ගත්ත.එයා ටික වෙලාවකින් ආවෙ ගාඩ්න් එකේ අදුරු ම කොනට..එතන සෝදිසි කරපු ඔෆිසර් ට හොයාගන්න පුළුවන් ඉනේ කාගෙහරි සපත්තු වලට පොඩි වෙච්ච කොලයි...ඒ වැල් වලින් හදපු තාප්පෙ ඇති වෙලා තියන සිදුරයි...
" මොනවහරි හම්බ උනාද ඔෆිසර් "
ජෙනී සිස්ට ත් එක්ක එතනට ඇවිත් ප්රශ්න කරේ ව්යාකූල මුහුනු වලින්.
" මං හිතන විදිහට කවුරුහරි මෙතනින් ඇතුලට ඇවිල්ල."
ඔෆිසර් අර ඇති වෙලා තිබුනු සිදුර පෙන්නන ගමන් කිව්ව.
" තියන ශාක්ශි අනුව නම් මෙතන පැහැර ගැනීමක් සිද්ද වෙලා තියනවා..."
ඔෆිසර් කිව්වෙ බැරෑරුම් පෙනුමකින් සිස්ට දිහා බලන ගමන්.
සිස්ට ජෙනී ව සනසන්න එයාගෙ පිටට තට්ටුවක් දැම්මේ ජෝශ් ගෙ අතින් අල්ලගන්න ගමන්.ඔෆිසර් ආයෙත් සැරයක් ටෝච් එක හැම තැනට ම ඇල්ලුව.එතකොට එයාට දකින්න ලැබුනෙ බිම වැටිල තියන කී ටැග් එකක්.ඔෆිසර් ඉක්මනට ඒක අරගෙන සීල් කරලා එයාගෙ පොකට් එකට දාගත්ත.
" ඒක අපිට උදව් වෙයි.."
ඔෆිසර් කිව්වෙ ලා හිනාවක් මවාගන්න ගමන්
Byeeee 🩷