Herkese merhaba!
Greyout'a yazdığım en uzun bölümle karşınızdayım. Benim standartlarımda neredeyse üç bölüm ediyor. O yüzden doya doya okuyun, sırıtarak yazdığım bir bölüm oldu, umarım siz de okurken keyif alırsınız.
26 Ekim'de Antalya Kitap Fuarında imza günüm olacak. Kitabınız olsun ya da olmasın çekinmeden çıkın çıkın gelin. Bol bol sohbet edip sımsıkı sarılalım❤️
Oy vermeyi ve en az beş yorum yapmayı unutmayın. Görüşmek üzere!
Bana ulaşmak için :
insta: elifkaplan3watty, elifkaplan.ek
tw: elifkaplan3waty
whatsapp kanalı: ElifK'nın Okurları
takip edebilirsiniz.
Keyifli okumalar!
🌼
Dakikalarla yarışıyordum resmen. Filodan geç çıkmak zorunda kaldık, üstüne bir de trafiğe yakalandık. O kadar hızlı duş aldım ki, kendimi bu konuda tebrik ediyordum. Hızlıca giyinip hazırlandım, en son da aynada kendime baktım. Kısa saçlı olmanın en güzel yanı, saçınızı yapmak için pek zamana ihtiyacınız olmamasıydı. Selcan'ın hediye ettiği jet figürü olan zinciri takıp takmama konusunda kararsız kaldım. Biraz saçım da kısa olduğu için olduğum kişiden daha farklı bir gibi gösteriyordu ama kardeşim aldığı için severek kullandığım çok zaman olmuştu. Kararımı verdim ve taktım.
Çıkmadan önce Tuğrul yanıma gelip beni şöyle bir süzdü.
"Yanına kondom aldın mı?" Direkt dümdüz cümleye giriş yapması bir an beni şaşkınlığa uğrattı.
"Bir şey olmayacak hiç mi güvenmiyorsun bana?" Kaşlarını hayır dercesine yukarıya kaldırdı.
"Birçok konuda evet sana güveniyorum ama o konuda aslaaaaa," dedi bir de kelimeyi uzatarak. Kendimi kötü hissediyordum. Böyle bir şey olmayacaktı, yemek yemeye gidiyordum sadece. Aklımdan bir ses sadece arkadaşların ile kafa dağıtmaya diye gittiğin diğer geceleri hatırla dedi. Hayır aynı şey değildi, Verda farklıydı işte.
"Al şunu," dedi ve elime bir paket tutuşturduğunda inanamadım.
"Cüzdanına koy."
"Olmaz bir şey olur cüzdanım düşer falan görürse hesap veremem. Yanlış anlar beni."
"Sıkıştır işte bir şey olmaz. Serdar başına iş açmanı istemiyorum. Diğer süreçte bile kendini kaybettin, dün nasıl uçuşa çıktığımızı hatırla. Önlem sadece, görürse ona da aynısını söyle, sağlıkçı kız sonuç olarak bir noktada anlayacaktır." Öyleydi ama aklına kesinlikle ilk bu konu gelmeyecekti. Onu yatağa atacağımı sanacaktı, diğer kadınlara da aynısını yaptığını düşünecekti. Yine de Tuğrul haklı olabilirdi. Cüzdanıma korunaklı bir yerine koydum paketi.
"Gece eve geleceğim, yarın uçuşumuz var." Beni onaylayarak başını salladı.
"Tabii cüzdanında diye de salma da kendini, tek bir öpücüğe bakar." Of haklıydı, çünkü kendisi de bu konuları iyi biliyordu. Şu aralar tüm ilgisini işine verse de, o da bir insandı sonuç olarak, arada onun gibi ihtiyacını karşılamak isteyen kadınlarla birlikte oluyordu. Sadece bunu kısıtlı tutuyordu.
"Koskoca o şimdi asker Serdar'sın, yine yemekte dört ayak üstüne düştün." Sırıttım o lakabın hakkını vermiştim lisede. Bu açları doyurduğum da çok zaman olmuştu, pislikler benim yemeklerime de çökmüşlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GREYOUT
RomanceSerdar Akılçelen, yetenekli, cesur ve hayatının en önemli beş yılını ülkesine adayan sadakat dolu bir Savaş Pilotudur. İlk görev yerinde hiç beklemediği bir anda fazlasıyla güzel ama aynı zamanda öfkeli bir kadın hayatına girer. O günden sonra hiçb...